Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel echt een heel leuk feestje gehad, maar dat kwam voornamelijk door de gezelligheid. De eerste paar sets tot Void Settler waren echt fucking gruwelijk, daarna vond ik het allemaal wat minder speciaal. Dither wavo en TOA gewoon leuk. Laatste twee setjes waren niks voor mij :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik was er helaas niet bij maar het hoogtepunt van de avond is toch zonder twijfel de Killer Kamel verse van "Testosteronbommen" bij TOA.

Een kwartier lang lopen zoeken, maar het was het waard :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Void settler niets van meegekregen omdat ik mn voeten ff wat rust aan het geven was beneden. Door gezeik ook van detest zo goed als niets meegekregen. En ik baal dat ik deluge of sound maar voor een klein deel heb meegemaakt, omdat de rest van de groep allemaal naar huis wilden...

Buiten dit, verder alleen maar goede sets gehoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 11:06 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Ik was er helaas niet bij maar het hoogtepunt van de avond is toch zonder twijfel de Killer Kamel verse van "Testosteronbommen" bij TOA.

Vond dat ook echt schitterend :lol:

Had van te voren al een leak gezien van de timetable, dus was al erg enthousiast om eindelijk eens Void Settler te zien, om daarna ook nog eens TOA te krijgen ^^ Nu ik Void Settler op de livestream terugzag moet ik wel zeggen dat er niet zo veel dansbaars tussen zat, maarja, Void Settler :P In elk geval zowel boven als onder heerlijke sets gehoord en ook weer met veel mensen gebabbeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:35 
 
Hardtraxxer

Naad schreef:
voor de geinteresseerden, alle sets van gisteren staan al op yt

Jammer dat het geluid grotendeels alleen links te horen is, vermindert het luisterplezier wel een beetje. Klinkt vooralsnog als allemaal dikke setjes, kijken of ik volgend jaar een kaartje kan bemachtigen.

Edit: Lol, gelukkig had ik de video nog open staan, als ik de video in een nieuw tabblad open/via het forum probeer af te spelen, doet ie het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit dat album van Void Settler nu te luisteren. Die shit klinkt nog vager dan een broodrooster. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:54 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt op mijn eerste hardcore avondje, Wavolizer, N-Vitral en Dither waren fijne sets.
Enige minpunt was het bammetje ei-bacon, die waarschijnlijk over datum was, welke ik onderweg naar huis bij een tankstation naar binnen had gewerkt.
Bijna thuis zag ik ineens politie achter me rijden nadat ik redelijk te hard naar huis reed omdat het broodje en/of de nodige biertjes de spijsvertering wat hadden versneld.
Toen ik m'n dorp inreed besloten ze gelukkig ineens naar rechts te gaan terwijl ze me aan het volgen waren, anders was ik flink de pineut geweest denk ik. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JariV schreef:
Bijna thuis zag ik ineens politie achter me rijden nadat ik redelijk te hard naar huis reed omdat het broodje en/of de nodige biertjes de spijsvertering wat hadden versneld.

Jammer dat ze je niet aangehouden hebben. Rijden met alcohol op :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Ik zit dat album van Void Settler nu te luisteren. Die shit klinkt nog vager dan een broodrooster. xd

Understatement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 00:37 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Fuzzylogic schreef:
JariV schreef:
Bijna thuis zag ik ineens politie achter me rijden nadat ik redelijk te hard naar huis reed omdat het broodje en/of de nodige biertjes de spijsvertering wat hadden versneld.

Jammer dat ze je niet aangehouden hebben. Rijden met alcohol op :thumbdown:


Dan ben je een verschrikkelijke lampenkap als je dat doet inderdaad. Drugs idem.


Hebben jullie zeker gelijk in, heb ook na een uur of 1 aan de cola gezeten daar.
Moet het eigenlijk afleren maar met een biertje of 5 vind ik het al gauw gezelliger. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Fuzzylogic schreef:
JariV schreef:
Bijna thuis zag ik ineens politie achter me rijden nadat ik redelijk te hard naar huis reed omdat het broodje en/of de nodige biertjes de spijsvertering wat hadden versneld.

Jammer dat ze je niet aangehouden hebben. Rijden met alcohol op :thumbdown:


Dan ben je een verschrikkelijke lampenkap als je dat doet inderdaad. Drugs idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, rustig aan jongens, jullie doen meteen alsof ie een heel krat bier heeft weggetikt en daarna is gaan rijden. Als je echt om één uur bent gestopt, maximaal 5 bier hebt gedronken en ongeveer 80 kilo weegt (pure gok) dan mag je om 6 uur (ervan uitgaande dat je tot het einde bent gebleven) gewoon de weg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 20:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een glas bier breekt ong in een uur af, er van uit gaande dat dit 0.2 bekers waren, als het Amsterdammers zijn dan vaak 1,5 uur na afdronk. Het gaat niet parralel dus vanaf het moment dat hij het eerste biertje dronk kon hij ong 5 uur later weer rijden.

Dus ja er zat nog wel wat alcohol in zijn bloed als hij op het einde weg ging, maar of dit hoger dan 0,5 promilage was zou je dus moeten uitrekenen.

Promilage kun je zo berekenen:

BAG = a x 10/ g x r - (u - 0.5) x (g x 0.002)

Hierbij is:
a = aantal glazen
g = lichaamsgewicht
r = een maat voor lichaamsvocht bij mannen 0,7 en bij vrouwen 0,5
u = het aantal uren vanaf het eerste glas.

Zijn vast ook wel apps voor.

EDIT: gevonden, zijn bloedpromilage, wanneer hij om 1 uur stopte, 5 uur vertrok, ongeveer 80 kilo is en 5 standaard glazen zou hebben gehad is 0.33‰. Kortom hij mocht rijden, tenzij hij een beginnend bestuurder is, dan was hij wel de bok geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
BAG = a x 10/ g x r - (u - 0.5) x (g x 0.002)

Je mist een paar haakjes, en je weet niet (ik overigens ook niet) wanneer hij aan zijn eerste biertje begon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 01:01 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
BAG = a x 10/ g x r - (u - 0.5) x (g x 0.002)

Je mist een paar haakjes, en je weet niet (ik overigens ook niet) wanneer hij aan zijn eerste biertje begon :$


Was al vrij snel binnen, uiterst half 11.
Voortaan maar weer beter nuchter blijven en broodjes van de pomp vermijden. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardtraxx op volle toeren weer hier :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten