Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: r_AWunion 2017
Datum: 25 november 2017
Tijd: 22:00 - 05:00
Locatie: P60, Amstelveen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Paylogic
Prijs: €20,00

Line-up:
Rude Awakening
Rest TBD

Citaat:
Wat was dat hard, de r_AWunion vorig jaar. Een Club r_AW reünie uit het boekje. Volle bak, kapot harde muziek en overal bekende koppen. Fris volk achter de decks en nog wel meer in de zaal. Hallo, hoi. Even een dansje doen? Biertje? Proost. Te gek! “Tot volgend jaar?” Zeker wel! Zaterdag 25 november om precies te zijn: r_AWunion 2017!

De eerste editie van r_AWunion was op alle fronten een klapper. En hoe lang die rollende kicks ook nagalmen, toch is daar weer die kriebel. En tja, dan is het niet zo heel vreemd dat mensen na afloop aan de mouw trekken. “Volgend jaar weer een r_AW?” Een vraag waarop het antwoord eigenlijk niet heel veel langer meer schuldig kon blijven. Dus bij deze: ja! Natuurlijk. Schrijf mee: zaterdag 25 november om 22.00 uur ‘s avonds in de P60, Amstelveen. De 2017 editie van r_AWunion!

Met een plan zo simpel als effectief: we gaan verder waar we vorig jaar gebleven zijn. Dus geluid op hard en voetjes van de vloer. Het is een wonder dat na al die jaren de P60 nog steeds loepzuiver de r_AW liederen speelt. Dus laten we dat ook dit jaar omarmen. Wie er exact uitgenodigd zijn voor de muzikale omlijsting deze nacht laten we in het midden. Maar zeg nou zelf: dit is het niet legitieme zoontje van Club r_AW en laat die industriële hardcore genen eens heel dominant zijn. r_AW kennende loopt dit dus wel los!

Een nieuwe herfst traditie is geboren? Kaarten zijn vanaf nu te koop á 20 euro per stuk. Wees welkom! En let op: de eerste r_AWunion was ruim op voorhand uitverkocht, dus wacht niet te lang. Voordat je het weet eindig je eind november thuis op de bank. En laat dat nou net de plek zijn waar je die nacht niet wil zijn.

Tot zaterdag 25 november, tot in de P60. De organisatie staat alvast te springen. Jij toch ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Club r_AW feesten waren toch echt legendarisch en de r_AWunion vorig jaar was ook top. Natuurlijk weer aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook kaartjes in de pocket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En uitverkocht :lol: ff binnen een uurtje, tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ticket ook binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor iedereen die nog terug wil, dit was het vorig jaar:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kon op het moment geen ticket halen, mooi kut.

Maar kijken over 2 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kraakpiepboem
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Kraakpiepboem

Daar aan denkend. Hoeveel van de 10 leden die zo'n aparte naam hebben zijn nog actief, ik ken vlgs mij alleen Pommer bier koning, BB met kraak piep en lyst met aan het typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 20:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
STAN- schreef:
Kraakpiepboem

Daar aan denkend. Hoeveel van de 10 leden die zo'n aparte naam hebben zijn nog actief, ik ken vlgs mij alleen Pommer bier koning, BB met kraak piep en lyst met aan het typen.


Het waren er 5 geloof ik, waarvan er een gebanned is (Qlown). Ik zou niet meer weten wie nummer 5 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ah oke, qlown geband ja. Was toen nog alleen een onzichtbare mee lezer, dus kan me die situatie niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 20:15 
 
Hardtraxxer

Wat xd Nu al uitverkocht. Wist niet dat het zo snel zou gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt nog even, maar na een aantal verwijzingen vandaag toch wel gruwelijk veel zin hierin zeg...niet te zuinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwijzingen? Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Verwijzingen? Wat dan?


Ohnee, kwam in een aantal gesprekken van mijn kant naar voren :P niks vanuit het feest zelf ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme zin in godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
wel zin in godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:13 
 
Hardtraxx Addict

Ook zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatste keer hardcore voor mij was hardshock 2016, dus ja
Fluxion schreef:
Steffnov schreef:
wel zin in godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was leuk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut weer een lekker feestje. Geen zin om een heel verhaal te tikken, maar moet toch een speciale vermelding maken voor N-Vitral. Regelmatig hier kritiek op gehad en keek ook absoluut niet naar zijn set uit (het is gewoon mijn ding echt niet meer), maar om dan opeens met een oude stijl set aan te komen, helemaal top :love: dat is waardoor ik destijds fan van hem ben geworden, en het was ook te merken in de zaal.

Dat de laatste 10 minuten dan weer standaard waren (Malice bootleg van Girls Love Techno, really?), tja...het contrast was wel groot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoh dit was heel dik. De eerste 20 minuten N-Vitral was inderdaad geniaal. Overige setjes waren ook allemaal dik in orde, en Void Settler was...... tja apart :lol: :lol: Heb daar 30 minuten lang maf uit m'n ogen staan kijken wat die vent allemaal voor vage geluiden uit z'n toverhoed aan 't gooien was met als toppunt een xylofoon solo van 1 minuut xd

Edit: voor de geinteresseerden, alle sets van gisteren staan al op yt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er helaas niet bij maar het hoogtepunt van de avond is toch zonder twijfel de Killer Kamel verse van "Testosteronbommen" bij TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een heel vet feest gehad. Eerste 20 minuten van N-Vitral waren boven alle verwachtingen, wat gaan die oude platen belachelijk hard :loving: , ik vergeef het hem voor die laatste 10 minuten. Void Settler was wel even heel vaag, was ook flink terugschakelen nadat Dither op behoorlijk hoog bpm zijn set afsloot. Deluge Of Sound deed mij niet zo veel (niet tot het einde meegemaakt) en Detest was ik na een tijdje ook wel beu. Rude Awakening en Wavolizer vond ik beide heel vet. TOA en Dither waren ook veel beter dan normaal. Oh, en Hilarious was ook een goede binnenkomer al waren we er pas na 45(?) minuten.

Volgende editie (mits die er is) sowieso weer aanwezig. :thumbsup:

Steffnov, geef even tracklist van eerste 20 minuten N-Vitral? :$ Binck en Viisi Remix, verder weet ik het zo niet.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten