Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die zag ik echt niet aankomen.
Dat worden veel grote ogen bij de HMH tussen 07:00 - 14:00 denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof voor hem. Lijkt me wel leuk om overdag dit eens mee te maken, ook al ben ik totaal niet van het Militant gedoe. Ben benieuwd of het hem lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag superbash en zondag militant mayhem . Ik kan ze nu gewoon allebei :love: :love:

After in de HmH! :bomb: :cool:


Tevens inderdaad nooit eerder vertoond in de hardstyle scene. Ongelooflijk. Zal het hem lukken. Ik denk alleen al door de hype dat dit gewoon gaat lukken want sommigen zullen gewoon 2x gaan. Dat wordt maandag vrij vragen.


Ben heel benieuwd hoe de rest van de artiesten in de hardstyle hier op gaan reageren.

Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:47 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMH

Een dreun voor de euforische hardstyle :lol: Alsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt :lol: Menig euforisch artiest zal geen oog meer dichtdoen de komende tijd, antidepressiva niet aan te slepen. Denk dat ze allemaal maar op de knieën moeten om Heady terug te krijgen, die kan een HMH driemaal uitverkopen. Staan ze weer mooi voor op de rawboys! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durf te wedden dat dit ook uitverkocht raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
RTM93 schreef:
Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMH

Een dreun voor de euforische hardstyle :lol: Alsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt :lol: Menig euforisch artiest zal geen oog meer dichtdoen de komende tijd, antidepressiva niet aan te slepen. Denk dat ze allemaal maar op de knieën moeten om Heady terug te krijgen, die kan een HMH driemaal uitverkopen. Staan ze weer mooi voor op de rawboys! :)


Niet om een of ander, maar er zijn een aantal grotere euforische artiesten die de raw niet kunnen uit staan en er alleen maar over zeiken en 0,0 support geven. terwijl het tegenovergestelde vrijwel niet hoort.

vandaar mijn reactie.

Kun je raw niet mooi vinden, maar dit zijn wel de feitelijke omstandigheden waar je niet omheen kan praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom dan precies een dreun voor de euforische kant? Het is toch geen wedstrijd ofzo :P

edit: slowpoke alarm

edit 2: als ik Hardcore niet uit kan staan, sta ik toch ook niet te schuimbekken dat Angerfist elk jaar een tent uitverkoopt? Dan ga ik er toch lekker niet heen >.< ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Svennn schreef:
RTM93 schreef:
Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMH

Een dreun voor de euforische hardstyle :lol: Alsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt :lol: Menig euforisch artiest zal geen oog meer dichtdoen de komende tijd, antidepressiva niet aan te slepen. Denk dat ze allemaal maar op de knieën moeten om Heady terug te krijgen, die kan een HMH driemaal uitverkopen. Staan ze weer mooi voor op de rawboys! :)


Niet om een of ander, maar er zijn een aantal grotere euforische artiesten die de raw niet kunnen uit staan en er alleen maar over zeiken en 0,0 support geven. terwijl het tegenovergestelde vrijwel niet hoort.

vandaar mijn reactie.

Kun je raw niet mooi vinden, maar dit zijn wel de feitelijke omstandigheden waar je niet omheen kan praten.


Dat zijn juist degene die er voor zorgen dat dit ook zo blijft. Wanneer je maar als een klein kind blijft miepen over Raw dit Raw dat zal de scene nooit dichter naar elkaar toegroeien. Ga gewoon eens wat leuke collabs aan met een RAW naam, daar liggen echt nog een hoop kansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, gewoon nog een tweede feest. Zal ongetwijfeld ook uitverkopen. The One Man Army een heel weekendje door!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 23:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ErikZ schreef:
Miwer schreef:
Zal er niet een 2de dag bij komen? Zoiets hoor je wel vaker bij concerten.


Wow Micha...de afgelopen week verbaas ik mijzelf echt elke dag weer over jou, opnieuw en opnieuw xd

OT: Mijn gok is een winactie

Kijk eens aan, ik blijk gelijk te hebben ;)


:lol:

Edit: radical gaat concurreren met weekendfestivals en begint eigen evenementorganisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wasted Penguinz

Wildstylez.
Audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
wootum schreef:
Wasted Penguinz

Wildstylez.
Audiofreq.


Nou zo hey, zomaar 3 artiesten die hun twijfels hebben over de raw hardstyle. Waarom moeten mensen altijd net doen alsof er twee kampen/teams zijn en het kamp/team waar jij bij 'hoort'


rawstyle is toch die echte underground shit waar je bij wil horen, lekker anoniem vierkant rammen met je mondkapje tot je wenkbrauwen.

Vgm valt die haat van Audiofreq ook nog wel mee hoor, draait zelf ook best steviger platen, en heeft ook gewoon een collab met High Voltage gemaakt bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
wootum schreef:
Wasted Penguinz

Wildstylez.
Audiofreq.


Nou zo hey, zomaar 3 artiesten die hun twijfels hebben over de raw hardstyle. Waarom moeten mensen altijd net doen alsof er twee kampen/teams zijn en het kamp/team waar jij bij 'hoort', dat je dat moet beschermen en er voor moet zorgen dat je wint in een wedstrijd die helemaal niet gespeeld wordt?

RTM93 schreef:
Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant


Radical zelf vind bijvoorbeeld Noisecontrollers, Frontliner en Wildstylez toffe producers.
Waarom moet men dan de euphoric helemaal gaan bashen als ze wat liever van raw houden en andersom ook? Ik heb vaak de indruk dat de misgunde gedachtes en reacties meer van de luisteraars/bezoekers komen dan de artiesten zelf xd

RTM93 schreef:
Svennn schreef:
RTM93 schreef:
Als dit uitverkocht raakt is het wel een dreun voor de wat euforische kant want ik kan me zo een twee drie geen concept bedenken die dit evenaart in een venue als de HMH

Een dreun voor de euforische hardstyle :lol: Alsof het een wedstrijd is wie de meeste toko's uitverkoopt :lol: Menig euforisch artiest zal geen oog meer dichtdoen de komende tijd, antidepressiva niet aan te slepen. Denk dat ze allemaal maar op de knieën moeten om Heady terug te krijgen, die kan een HMH driemaal uitverkopen. Staan ze weer mooi voor op de rawboys! :)


Niet om een of ander, maar er zijn een aantal grotere euforische artiesten die de raw niet kunnen uit staan en er alleen maar over zeiken en 0,0 support geven. terwijl het tegenovergestelde vrijwel niet hoort.

vandaar mijn reactie.

Kun je raw niet mooi vinden, maar dit zijn wel de feitelijke omstandigheden waar je niet omheen kan praten.


Lezen... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niveau hier weer hoor.

Volgens mij was de haat uit de mainstream kant vooral naar de simpele hersenloze raw.
Niet de platen die Radical e.d. maken, want ook al was dat ooit anders, steken de platen van Radical op dit moment wel goed in elkaar. Als je z'n album beluistert zitten er ook een paar melodieuze platen tussen. Je kan raw niks vinden maar Minus Is More is dezer dagen wel gewoon kwalitatief gezien de beste in de raw samen met Phuture Noize en de Rough State mannen.

Ik denk dat die haat meer richting de artiesten gaan die om de zoveel weken weer de zelfde raw screech dood en verderf plaat eruit pompen. Dan kijk ik richting gearbox vooral en een paar specifieke artiesten als Warface, Requiem, Rebelion, Sub Sonik, Sub Zero Project, Outbreak e.d. Daar komen echt kopie na kopie uit.

En er waren geloof ik ook een paar raw artiesten die mainstream volledig afkraakte.

En nergens om maar Radical is de grootste in de raw dus logisch dat het zo snel uitverkocht. Een zelfde soort evenement omtrent Noisecontrollers/NCBM zou ook zo uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sub Zero Project


En het gekke is, dat iemand als Devin Wild super graag met SZP samen werkt, en er behoorlijk wat euforische producers/liefhebbers zijn die ik ken die hun stijltje juist heel verfrissend vinden :P Ken weinig dood en verderf platen van die gasten ook?

raw discusse nummer 6532 op HT is weer een feit, en we kunnen er over blijven lullen >.< Denk gewoon dat het bij artiesten onderling veel minder een ding is dan bij de fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Sub Zero Project


En het gekke is, dat iemand als Devin Wild super graag met SZP samen werkt, en er behoorlijk wat euforische producers/liefhebbers zijn die ik ken die hun stijltje juist heel verfrissend vinden :P Ken weinig dood en verderf platen van die gasten ook?

raw discusse nummer 6532 op HT is weer een feit, en we kunnen er over blijven lullen >.< Denk gewoon dat het bij artiesten onderling veel minder een ding is dan bij de fans.


Tja, er zijn gewoon mensen met de "HARDER IS BETER" mentaliteit, en er zijn mensen die kunnen genieten van enige melodieuze klanken in muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 14:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind Sub Zero Project ook vet, zijn stijltje ligt me wel.

Maar je kan niet ontkennen dat alle platen sinds Funky Shit nagenoeg het zelfde klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

luister gewoon wat je mooi vind en laat andere in hun waarde met wat zij mooi vinden. smaken verschillen nou eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik vind Sub Zero Project ook vet, zijn stijltje ligt me wel.

Maar je kan niet ontkennen dat alle platen sinds Funky Shit nagenoeg het zelfde klinken.

Ja helaas wel, als je dat vergelijkt met de aller eerste plaat van sub zero project - scream herken je het niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te lezen zit het marketing technisch wel aardig goed in elkaar bij Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
yannickvk schreef:
luister gewoon wat je mooi vind en laat andere in hun waarde met wat zij mooi vinden. smaken verschillen nou eenmaal.


Tuurlijk! Maar dan alsnog vind ik dat er soms wel met een iets kritischer blik naar bepaalde artiesten gekeken mag worden ;) maar goed dit gaat helemaal off-topic haha.

Om even on-topic te gaan: ik zit nog steeds in twijfel of ik Superbash moet gaan of Militia Mayhem :whistle:

Nu kan je beide m ultieme kans :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 11:15 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
wootum schreef:
Wasted Penguinz

Wildstylez.
Audiofreq.

Vergeet Frontliner niet. Die heeft ook altijd wat te janken over zijn collega's (overigens ook over de melodieuze collega's).

Miwer schreef:
Geweldig dit geweldig dat. Vergeten mensen even dat luna een feest heeft gehad in het gelredome. Dan is dit opeens niks meer :P

Je gaat dit feest vergelijken met een feest uit 2005? Waar ze overigens echt super veel kaarten voor weggeven hebben om de boel vol te krijgen. Ik weet het namelijk want ik had een VIP kaart gekocht en vervolgens kon je voor 20 euro kaarten kopen. Goede vergelijking man.

Citaat:
Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)

Nog zo een non bericht. Je houd niet eens van raw maar je weet wel te vertellen dat ie arrogant is? Lekker zwart maken zeker. Ik ken hem een beetje en het is echt een zwaar relaxte gast. Ik stond toen met Thrillogy bij hem in de buurt, hij was vroeg gekomen om ook van het feest te genieten dus hij stond in de zaal. Wilde eigenlijk gewoon lekker dansen/met zijn vrienden hangen maar om de 5 min kwamen mensen naar hem toe voor een praatje en een foto. Hij nam overal de tijd voor. Als iemand echt niet arrogant is, is hij het wel. Mensen vergeten dat hij aan het werk is en misschien ook wel weg moet, naar een volgende boeking die strak gepland is waardoor er weinig tijd over blijft.

Wat doe je überhaupt in dit topic man? :thumbdown: We weten wel dat je raw haat dus blijf hier dan ook weg aub. Dat is hetzelfde als dat je op een honden forum gaat vertellen dat je niet van honden houdt.

Ontopic: ik had al kaarten voor de zaterdag. Heel vet voor hem. :loving: Gun het hem wel. Zou het liefst misschien wel zondag gaan maar geen zin om mijn kaarten weer te verkopen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 13:41 
 

Love2Party schreef:
Wat doe je überhaupt in dit topic man? :thumbdown: We weten wel dat je raw haat dus blijf hier dan ook weg aub. Dat is hetzelfde als dat je op een honden forum gaat vertellen dat je niet van honden houdt.

We zitten hier gvd niet op een raw forum hoor :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2016 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Love2Party schreef:
Wat doe je überhaupt in dit topic man? :thumbdown: We weten wel dat je raw haat dus blijf hier dan ook weg aub. Dat is hetzelfde als dat je op een honden forum gaat vertellen dat je niet van honden houdt.

We zitten hier gvd niet op een raw forum hoor :list: :list:


Ja, je mag hier ook alleen posten als je zonder je shirt aan achter je pc/laptop zit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten