Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
pim__ schreef:
zeker hahahaha die RTM is echt grappig. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga gewoon SVB achterna joh, niemand die er moeite mee heeft.

Deze jongeman heeft echt moeite met mij :lol:


Ik geloof dat jij meer moeite hebt met de rest van hier. Maar goed.

Je ergert je zo erg dat je hier dag op dag terug komt.

Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws. Dat ik een gedeelte hier elitaire galbakken vind veranderd daar toch verder niks aan?
En het mooie is, dit is een open forum waar ik mijn mening daarover ook nog eens kwijt kan!
Win win.


Fijn weekend verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws.


Hier gaat het al mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

@Jokertje is het niet dat je respect voor iedereen moet hebben totdat ze het misbruiken?
In dit geval heb je dus voor 0.001 van de bevolking respect, omdat die het verdiend hebben. Dit heeft tevens ook met normen en waarden te maken dat je respect voor iedereen hebt, totdat het tegendeel wordt bewezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

Ik geloof dat jij meer moeite hebt met de rest van hier. Maar goed.

Je ergert je zo erg dat je hier dag op dag terug komt.

Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws. Dat ik een gedeelte hier elitaire galbakken vind veranderd daar toch verder niks aan?
En het mooie is, dit is een open forum waar ik mijn mening daarover ook nog eens kwijt kan!
Win win.


Fijn weekend verder.


Maar toch reageer je op deze mensen, wat blijkbaar niet iets is wat bij jouw interesse op dit forum hoort.
En eveneens heb ik jou je mening op de zelfde manier als deze "elitaire" galbakken zien (alsof ze met een kop thee op Loudness staan oid) verkondigen.

Als je graag jankt over hoe mensen iets afbranden moet je zelf ook niet beginnen met mensen afbranden.

Leef en laat leven, het is het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

Ik geloof dat jij meer moeite hebt met de rest van hier. Maar goed.

Je ergert je zo erg dat je hier dag op dag terug komt.

Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws. Dat ik een gedeelte hier elitaire galbakken vind veranderd daar toch verder niks aan?
En het mooie is, dit is een open forum waar ik mijn mening daarover ook nog eens kwijt kan!
Win win.


Fijn weekend verder.


Maar toch reageer je op deze mensen, wat blijkbaar niet iets is wat bij jouw interesse op dit forum hoort.
En eveneens heb ik jou je mening op de zelfde manier als deze "elitaire" galbakken zien (alsof ze met een kop thee op Loudness staan oid) verkondigen.

Als je graag jankt over hoe mensen iets afbranden moet je zelf ook niet beginnen met mensen afbranden.

Leef en laat leven, het is het internet.

Daar heb je gelijk in. Ik zal er op proberen te letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
@Jokertje is het niet dat je respect voor iedereen moet hebben totdat ze het misbruiken?
In dit geval heb je dus voor 0.001 van de bevolking respect, omdat die het verdiend hebben. Dit heeft tevens ook met normen en waarden te maken dat je respect voor iedereen hebt, totdat het tegendeel wordt bewezen


Sowieso, geen respect hebben voor iemand omdat hij iets draagt wat jou niet aanstaat. Droevig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Lenny verwijder je account plz


Citaat:
Leeftijd: 21


Wat een opmerking!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
@Jokertje is het niet dat je respect voor iedereen moet hebben totdat ze het misbruiken?
In dit geval heb je dus voor 0.001 van de bevolking respect, omdat die het verdiend hebben. Dit heeft tevens ook met normen en waarden te maken dat je respect voor iedereen hebt, totdat het tegendeel wordt bewezen


Ik denk zelfs dat het minder is dan de 0.001 van de bevolking. Sterker nog; het zijn maar heel weinig mensen. Net op twee handen te tellen.

Jij verwart beleefdheid met respect. Beleefdheid is onderdeel van de normen en waarden, respect is dat niet. Respect is iets dat men dient te verdienen.

Ik ben bijzonder vaak beleefd, ook tegen mensen waar ik geen respect voor heb.

Citaat:
Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

R&R = back
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
pim__ schreef:
zeker hahahaha die RTM is echt grappig. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga gewoon SVB achterna joh, niemand die er moeite mee heeft.

Deze jongeman heeft echt moeite met mij :lol:


Die kerel heeft echt z'n string overdwars zitten vgm, zie echt de ene na de andere nagatieve reactie van hem langskomen :lol:


Heb je t over mij?

Verdullemes, ik ben gewoon lieve teupie onder een ander account. Kees weet het en de rest van de mods weten het, maar zij vinden mij gewoon lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

plaats eens wat lieve comments dan :$ ik ben heel vergevensgezind :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

<3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vergeef je
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

he radical joey, zie je dat hardtraxx lief is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We kunnen het wel :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hoe was de zondag?


Deze orginele grap kunnen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk topic weer :lol: xd
Broken Balance schreef:
Maar toch reageer je op deze mensen, wat blijkbaar niet iets is wat bij jouw interesse op dit forum hoort.
En eveneens heb ik jou je mening op de zelfde manier als deze "elitaire" galbakken zien (alsof ze met een kop thee op Loudness staan oid) verkondigen.

What about met een kop koffie bij The DJ Producer tijdens Hallucinations? #justqbasethings
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten