Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:16 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.

Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
chas1n schreef:
Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.

Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.

Heb hem laatst zelf nog gesproken in Oldenzaal, echt een hele sympathieke vent wel. (Ik was eerst ook een klein beetje heel erg van mening dat het een arrogante kwal was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt bij mij ook goed over, laatste weken erg gelachen om zijn snapchat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:15 
 

Hij is absoluut geen arrogante kwal! Enorm sympathiek en neemt altijd de tijd voor z'n fans waar kan natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Komt bij mij ook goed over, laatste weken erg gelachen om zijn snapchat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.

Om net als jij lekker suggestief te doen: het kan ook zo zijn dat jij dit gewoon verzint. Zou me niet verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Miwer schreef:
Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.

Om net als jij lekker suggestief te doen: het kan ook zo zijn dat jij dit gewoon verzint. Zou me niet verbazen.


Nou, ik kan best begrijpen dat sommige dj's er af en toe moe van worden. Radical is daarbij geen uitzondering lijkt mij.

OT: Wie gaan er eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Miwer schreef:
Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.

Om net als jij lekker suggestief te doen: het kan ook zo zijn dat jij dit gewoon verzint. Zou me niet verbazen.

Doet ie ook.

Ik ken hem nog van voor die groot was, en behalve dan dat hij nu iets meer van het leven geniet als toen, en hij niet meer zo vaak in de regio is (behalve bruins :yay: ) is hij qua gedrag echt amper veranderd.


Misschien als die het straks rustiger heeft dat hij zelfs te porren is voor een Q&A hier.
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja want alle Tukkers zijn hetzelfde natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 18:24 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
RadicelArmy schreef:
Miwer schreef:
Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.

Om net als jij lekker suggestief te doen: het kan ook zo zijn dat jij dit gewoon verzint. Zou me niet verbazen.

Doet ie ook.

Ik ken hem nog van voor die groot was, en behalve dan dat hij nu iets meer van het leven geniet als toen, en hij niet meer zo vaak in de regio is (behalve bruins :yay: ) is hij qua gedrag echt amper veranderd.


Misschien als die het straks rustiger heeft dat hij zelfs te porren is voor een Q&A hier.
Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ik verzin niets. Heb dat van een aantal mensen gehoord. Het kan wel dat die het verzonnen hebben natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 18:44 
 

Hoor 9 van de 10 keer positieve reacties over hoe RR met zijn fans omgaat, praatje maken op de foto gaan etc maar hoor ook een enkele keer wel eens dat hij het weigerd om met je op de foto te gaan.
Van RR's kant natuurlijk helemaal begrijpelijk dat je er af en toe even genoeg van hebt maar die fans gaan je natuurlijk wel neerzetten als arrogante kwal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 19:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja een beetje de mensen die denken dat, omdat ze zijn muziek luisteren, al zijn rechten en privé leven in handen hebben. Van ik ben je fan, geef mij aandacht anders ben je kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je moet eens denken dat je RR bent, en je op elk feest met honderden dan niet duizenden mensen op de foto moet. Ik vind dat hij dat goed aanpakt, ik zou het echt al lang kotsbeu zijn :lol:

Ben niet zo een superfan van Radical maar ik heb kaarten voor dit feest, zal wel een beetje van de line up afhangen of ik effectief ga.
Kan me wel voorstellen dat de sfeer er gruwelijk goed gaan zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)

Goed geïnformeerde bronnen heb jij man. Aardig subtiele poging ook om nog even aan te stippen dat jij raw niets vindt hahahahahahahaha :lol: wat een kleuter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:17 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)

Goed geïnformeerde bronnen heb jij man. Aardig subtiele poging ook om nog even aan te stippen dat jij raw niets vindt hahahahahahahaha :lol: wat een kleuter

Ik zeg het er juist bij omdat anders kleuters zoals jij het meteen daar op gaan gooien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:


Tijdens Menace II Society niet? stond heel minus is more helemaal uit zijn plaat te gaan! Vet was dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Redman schreef:
Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:


Tijdens Menace II Society niet? stond heel minus is more helemaal uit zijn plaat te gaan! Vet was dat :thumbsup:

Yep! :thumbup: Fijn om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Redman schreef:
Radical stond op Defqon bij de Gold op zondag en heb hem toen even gesproken; lijkt me zeker een down to earth man! :thumbup:


Tijdens Menace II Society niet? stond heel minus is more helemaal uit zijn plaat te gaan! Vet was dat :thumbsup:


RR heeft daar aardig wat ruggen verpest met zijn kleine mosh pits :lol: Crypsis stond heel relaxed te genieten met een enorme big smile :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stond daar een paar meter vanaf toen, was ook wel een erg vette set xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Miwer schreef:
Ik hoor juist van verschillende mensen dat het een arrogante kwal is (nee dit heeft niets te maken met dat ik niet van raw hou)

Goed geïnformeerde bronnen heb jij man. Aardig subtiele poging ook om nog even aan te stippen dat jij raw niets vindt hahahahahahahaha :lol: wat een kleuter

Ik zeg het er juist bij omdat anders kleuters zoals jij het meteen daar op gaan gooien ;)


En het is niet kinderachtig om te zeggen dat iemand een kwal is op basis van de mening van anderen. Neu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En dan bij het eerste weerwoord al hiermee aan komen zetten:
Miwer schreef:
chas1n schreef:
Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.

Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 14:29 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En dan bij het eerste weerwoord al hiermee aan komen zetten:
Miwer schreef:
chas1n schreef:
Neemt vaak tijd voor zijn fans en komt echt wel over als een sympathieke gozer.

Oke. Het kan natuurlijk dat hij er soms geen zin in heeft en dat precies was bij de mensen waar ik het van hoorden.


:lol:

Welk weer woord. Ik neem juist aan dat het toeval was bij hun en hij meestal wel aardig is.
Sommige mensen........
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij graaft en graaft.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten