Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 21:54 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Tuurlijk, het blijft een erg lastige markt, alleen ik denk (!) dat die 3 festivals allemaal andere redenen hebben gehad om te cancelen. CRAFT had gewoon één jaar later nog steeds erg last van het drama uit 2015. Fantasy liep in principe niet heel slecht alleen Fresh liep 2x zo goed. Fantasy moet dan gewoon afhaken want anders lopen die twee events niet gelijk die wel op dezelfde fundatie staan als het ware. Wat betreft Rawdefinition: het is idd wéér een event met wéér zo'n line-up. Kan me bij Rawdefinition het meest voorstellen dat het niet lukt eerlijk gezegd. Het is wel erg jammer.. in Brabant zie je veel grote festivals die ieder jaar weer succesvol zijn en hier in het oosten loopt het allemaal behoorlijk stroef. Erg spijtig :/


Helemaal met je eens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit niet doorgaat en wat er al meerdere zeggen gaat het wat dat betreft in Zwolle helemaal niet zo goed met de festivals. Veel geklaag, veel gezeur. Toch ga ik dit jaar naar Freshtival in plaats van Rawdefinition omdat mij de line-up gewoon niet aan staat en erg simpel is. Denk dat toch wel meerdere mensen zo gedacht hebben en dat daarom de kaartverkoop ook niet goed gegaan is. Wijthmenerplas is best groot dus vind het wel zonde dat ze er niet meer van kunnen maken.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten