Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Feest: Total Damage - Rise of The Guerillas
Datum: 23-09-2017
Tijd: 23:00 - 05:00
Locatie: Poppodium Atak, Enschede (Overijssel)
Leeftijd: 17+
Ticketsale: https://www.atak.nl/agenda/total-damage
Prijs: VVK-tickets: €12,50 (excl. servicekosten)
Line-up:
Unresolved
Caine
MYST
Apexx
Dark Pact
The Talent Pit Showcase [Mad Civilians VS No-Nonsense VS Secrecy]
Hosted by: MC Strike

Thema:We live in a world where your friend can become your biggest enemy within a second, in a world where hate is defeating love and fear is defeating hope. And we live in a world, where trust has totally disappeared.

In that world, there is one group of people.... One group who is ignoring everything and doing their own thing….. That group is known as The Guerillas, with the mysterious masked man as their leader.

Last time they conquered Poppodium Atak and redesigned it as their headquarters and YOU can become part of them…. On the 23th of September the masked man will send a couple of his gangmembers to recruit you all.

It’s time to become part of The Guerillas!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op 23 september mogen we weer! Twee weekjes na Q-base een mooie start van het indoor seizoen! Verwacht wederom een lekkere diverse hardstyle line-up! Alles behalve dertien in een dozijn! Als jullie nog vette namen hebben die je graag een keer wilt zien laat het hieronder weten!

This is just the begining [Total Damage incoming]

https://www.facebook.com/events/1920278788260225/?active_tab=discussion
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

September is een hele ongelukkige maand voor dit feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:31 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom dan? Het meest ideale voor ons was oktober maar dat kon helaas niet. Begin november kon ook, maar dan zit je met het feest van Radical. In verband met onze toekomstplannen was in december plannen ook geen optie haha. We zitten nu mooi tussen Supremacy & Q-base in en alle grote events in de omgeving zijn met deze datum omzeilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dream village, raw Nation, Q-base, MOH, supremacy, delete the system, Fuze outdoor.. Zijn 3 triple A events die maand die erg populair zijn en al minimaal €50+ kosten..
Total damage was erg goed en ik gun die volle zaal. Vandaar mijn zorgen. Toekomst zal het leren. Even wachten op line up en dan besluiten of wij in elk geval wel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:57 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ik snap het hoor.

MOH is dacht ik toch pas weer in het voorjaar? Raw Nation is inderdaad zonde. Ze kwamen er drie weken na ons mee naar buiten, wat voor ons ook een verrassing was, maar afgelopen editie hadden we de zaal ook vol op een vrijdag de week na hun. Delete the System is ook pas eind oktober en Fuze is begin September. We moesten inderdaad kiezen maar in Oktober zit je ook weer met Halloween dat overvol is en december durf ik nu nog niet aan met Total Damage in verband met alle kerst en oud & nieuw prikkels.

Qua line-up zal die ongeveer hetzelfde zijn dan de vorige keer kwa namen, alleen is de line-up wat breder (Op de plek van Enemy Contact van afgelopen editie zal nu een naam staan die al op events als DefQon, Qapital enzo gestaan heeft).

Heb je nog suggesties voor namen die je graag een keer wilt zien? Thanks iig voor je compliment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap de beweegredenen wel, december zou ik sowieso ook niet doen, maar oktober had nog wel gekund toch de eerste 2 weekenden... Het is ook wel verdomd lastig kiezen, nou ik er dieper over na denk.

Ik vond de naam MYST de vorige keer heel verrassend en een reden om te komen.
Een keer sub zero project zal ongetwijfeld ook veel mensen uit de buurt trekken om te komen. En persoonlijk zouden B-Front, delete en mind dimension in me op komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ja de scene zit op dit moment overvol. Wij zijn ook puur gestart omdat we vonden dat (1) er te weinig aandacht was voor talenten van alle niveaus; A (Riiho - Blackburn - Mind Dimension), B (Invector - Physika) of C (Secrecy, Critical Case etcetera) en (2) kon het qua kleine events wel wat spectaculairder. We zijn nu al goed bezig met de verhaallijn en we zijn bezig met een aantal hele vette dingen rondom Total Damage!

Een van die vijf namen die je noemt komt in ieder geval! Vanaf half juli gaan we alles bekend maken! Het wordt in ieder geval weer een editie waar je weer grote talenten, underrated & upcoming artiesten en headliners kan verwachten!

Begin oktober was helaas geen optie in verband met REBL City. We hebben goede connecties met hen dus we gunde hun die datum en als het goed is komt andersom de gunfactor dan ook terug haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:00 
 
Hardtraxx Newbie

Wie ga ik hier zien? :beer:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop te gaan. Apexx myst en dark pact zijn mooie namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dark Pact was toch gestopt? Of maakt 'ie netjes z'n gigs af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Dark Pact was toch gestopt? Of maakt 'ie netjes z'n gigs af?

Zie zijn fb. Hij maakt een soort van docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Dark Pact was toch gestopt? Of maakt 'ie netjes z'n gigs af?

Hij had zijn profielfoto veranderd in een zwart plaatje, dus de Hardtraxx speculatie ploeg had de conclusies alweer klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
STVK schreef:
Dark Pact was toch gestopt? Of maakt 'ie netjes z'n gigs af?

Hij had zijn profielfoto veranderd in een zwart plaatje, dus de Hardtraxx speculatie ploeg had de conclusies alweer klaar

:lol: vooral dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Chroman schreef:
STVK schreef:
Dark Pact was toch gestopt? Of maakt 'ie netjes z'n gigs af?

Hij had zijn profielfoto veranderd in een zwart plaatje, dus de Hardtraxx speculatie ploeg had de conclusies alweer klaar

:lol: vooral dit.

Op zich was dat helemaal geen rare redenatie, ook aangezien het bekend is dat Dark Pact best wel problemen met/in de scene heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:42 
 
Hardtraxxer

Onverwachts toch nog besloten om heen te gaan. Wist niet wat ik van Atak kon verwachten, leuk maar klein zaaltje. Muziek vond ik over algemeen wel goed doorkomen.
Setjes van Apex en Dark Pact waren wel fijn (iemand 3 of 4 nummer die hij draaide, volgens mij naar een freqz track) Caine vind ik toch wat minder, met van die verschrikkelijke kicks. Myst ook niet zo bijzonder, maar zal wel komen omdat je paar goeie tracks van hem in hoofd hebt zoals before you go, never look back etc. dat je ook super goed setje verwacht. En 5 minuten van Unresolved meegepakt waarna naar huis gegaan.
In ieder geval leukere avond gehad dan eerst de planning (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! Hopelijk tot de volgende editie :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten