Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de stad is 7 euro voor een baco heel normaal. Betaalde pas geleden zelfs 7,50. Oplichters! Oh ja en Ze vroegen 9,50 voor een vodka energy. Kan je bijna hele fles vodka van kopen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 17:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zo, na heel lang verhalen te horen over Hard/Haattraxx ook mezelf maar even geregistreerd :p Mijn naam is Stijn, sommigen onder jullie kennen me al wel van ziens op verschillende feestjes!

Om even terug te gaan naar gisteren. Heerlijke avond gehad, ik lig nog steeds met spierpijn in m'n zetel ( gaat de komende dagen ook zo blijven als ik mezelf zo blijf voelen xd ). Gruwelijke plaatjes en setjes gehoord. Frontliner, Crypsis en 2-sidez staken er voor mij toch echt bovenuit. Wat een heldensets van deze mannen!

Jammer ook van Pavo & Zany. Ik had er ook echt veel meer van verwacht. Af en toe een paar leuke platen maar ook de helft van de tijd rare keuzes + dat mixwerk en scratchen wat er nogal flagrant naast was.. Jammer om te zien. Maar goed, iedereen kan fouten maken zeker.. :)

Daarna nog mooi afgesloten met Hekzitter & Helicaze in de lokale shoarmazaak. De allereerste keer iemand pizza met knoflooksaus zien eten, weer een ervaring rijker :D

Alles bij elkaar een topavond, ik kijk al uit naar Rebirth! :)

.... F*CK ! ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering wat een goed feest was dit.
We waren half 4 aangekomen bij Coone en wat zag zag de zaal er goed uit, erg mooi dat de hele zaal met zwart doek was aangekleed. beetje jammer dat het in het begin zo mega koud was in de tent met eten/munten/kluisjes.
Met Crypsis even flink lopen rammen en wat zat de sfeer er goed in, super mix werk en echt goeie platen gedraaid.
Ook even D-Block & S-Te-Fan een compliment geven voor hun voortreffelijke set en keuzen in platen, anger (Qlimax edit) en music is why was toch echt puur genieten.
Zany en Pavo mogen voortaan ook wel thuis blijven, mixen was 3x niks en niet een Nothings else matters en raven draaien.man man man wa een drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De ganse dag met Hekzitter, Simon10pont, stefan_helmond en Pino rondgedwaald. Ik vreesde er in het begin een beetje voor dat er enorm weinig volk ging komen, maar uiteindelijk was de zaal toch goed gevuld. Ivan Carsten was een leuke binnenkomer en Coone draaide ook prima platen. Crossing Over en Crank eindelijk nog eens gehoord. :thumbsup:

Tuneboy begon zoals wel vaker weer aan de hitjesparade. Respect vond ik dan wel weer vet! Een deel van de groep ging iets eten dus ik ben maar gevolgd. Hier heb ik nog een gesprek gehad met twee Fransen dat uiteindelijk nergens meer over ging.

Snel terug de zaal in voor Frontliner (of Kontliner voor de mensen die erbij waren xd ), want ik was erg benieuwd wat hij uit zijn hoed ging toveren. Wat heb ik hier staan genieten seg. Voor mij ongetwijfeld de set van de dag! :bomb:

Vervolgens Alphaverb. Weer prima vermaakt op zijn set, al mogen er zoals eerder aangehaald wel eens wat andere platen bijgenomen worden. Destination Nowhere treintje was deze keer een cirkel. Het is eens iets anders. Daarna was het al de beurt aan Crypsis. Die man zijn oude platen zijn stuk voor stuk goud en ik heb ook hier enorm van genoten.

Na Crypsis begon ik honger te krijgen en ben ik wat gaan eten. Nog even rechtsvoor aan de uitgang staan beuken op Overdrive O. Eigenlijk bijna heel J&W gemist door de lamme klets dat we hadden in de eetruimte. Bij DBSTF zat de sfeer er weer goed in. Uiteraard sloten ze wel weer af met Shiverz. Tja... De Job waren we 2 uur kwijt omdat hij liever Dr. Phil uithangde dan met ons te maaien. Al heb ik Dr. Phil nog wel nooit zo mooi zien salsa dansen met een patiënt als gisteren, maargoed...

Wildstylez zette een prima set neer, maar ik zat eigenlijk te wachten op 2-Sidez. En ja hoor. Dit blijft voor mij zo'n epische act! Zwaar kippenvel tijdens Noise (L)

Tatanka kan meevallen of tegenvallen. Het is uiteindelijk een beetje dat tweede geworden. Het begon nochtans best goed met platen zoals Control the Mind en Showtime (Tatanka Remix). Plots begon hij dan platen zoals Discorecord en Warphole te draaien terwijl Frontliner een paar uur daarvoor geprogrammeerd stond. Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij. Pavo & Zany eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal. Er zaten wel vette platen in die set, maar ook best wat wtf platen. Gecombineerd met die enorme mixfout en rare dingen vond ik dit best tegenvallen.

Uiteindelijk was er nog twijfel om door te rijden naar Euphoria, maar aangezien we geen zin hadden in Brennan Heart zijn we maar pizza gaan vreten.

Al bij al een super toffe dag gehad gisteren, maar de laatste 2 uur vielen wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe welkom Stijn! Eindelijk een account aangemaakt! Prima zaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pino_GPF4life schreef:
Zo, na heel lang verhalen te horen over Hard/Haattraxx ook mezelf maar even geregistreerd :p Mijn naam is Stijn, sommigen onder jullie kennen me al wel van ziens op verschillende feestjes!

Om even terug te gaan naar gisteren. Heerlijke avond gehad, ik lig nog steeds met spierpijn in m'n zetel ( gaat de komende dagen ook zo blijven als ik mezelf zo blijf voelen xd ). Gruwelijke plaatjes en setjes gehoord. Frontliner, Crypsis en 2-sidez staken er voor mij toch echt bovenuit. Wat een heldensets van deze mannen!

Jammer ook van Pavo & Zany. Ik had er ook echt veel meer van verwacht. Af en toe een paar leuke platen maar ook de helft van de tijd rare keuzes + dat mixwerk en scratchen wat er nogal flagrant naast was.. Jammer om te zien. Maar goed, iedereen kan fouten maken zeker.. :)

Daarna nog mooi afgesloten met Hekzitter & Helicaze in de lokale shoarmazaak. De allereerste keer iemand pizza met knoflooksaus zien eten, weer een ervaring rijker :D

Alles bij elkaar een topavond, ik kijk al uit naar Rebirth! :)

.... F*CK ! ! :thumbup:

Alsjeblieft zeg Stijn moet dat GPF nou. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Alsjeblieft zeg Stijn moet dat GPF nou. :cry:


Plaatsvervangende schaamte xd

Helicaze schreef:
Destination Nowhere treintje was deze keer een cirkel.


Letterlijk train to nowhere dus ^^


Ook nog gehoord dat Frontliner terug kaal was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Joey schreef:
Alsjeblieft zeg Stijn moet dat GPF nou. :cry:


Plaatsvervangende schaamte xd

Helicaze schreef:
Destination Nowhere treintje was deze keer een cirkel.


Letterlijk train to nowhere dus ^^


Ook nog gehoord dat Frontliner terug kaal was?


Hij wilde zijn classic set nieuwe vorm geven en terug kaal gaan is daarin toch een vereiste
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 00:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje! Had wat moeite met inkomen omdat ik vrijdag natuurlijk weer te veel gezopen had. Heb de heenweg zelfs ff de auto aan de kant moeten zetten omdat ik half van m'n stokkie ging. Niet best :lol: Ach ja eenmaal binnen ging het na een paar biertjes alweer wat beter en na een uurtje ofzo voelde me ik weer prima. Frontliner draaide een hele dikke set (Muzyk Live Edit :love: ) dus dat hielp ook wel mee. Daarnaast vond ik Crypsis en DBSTF het vetst. Crypsis draaide ook wat Cryptology spul naast de bekende SOI platen, en Furious had ik ook al een poosje niet gehoord (kicks :drool: ) DBSTF ook met wat andere platen zoals War Coz Im Hard, Madhouse en Anger Qlimax Edit :loving: Van Total Eclipz helaas wel alleen de intro, maar beter dan helemaal niet.

Bij Wildstylez even helemaal naar voren gegaan en daar o.a. tijdens A Complex Situation > The Story Unfolds even helemaal uit de plaat gegaan, maar ik vond het geluid echt te hard zonder oordoppen, dus daarna toch maar weer ietsje naar achter gegaan. Mijn request om Halfway There te draaien werd helaas niet gehonoreerd :P Alle setjes vanaf toen waren wel prima maar niet super bijzonder ofzo. 2 Sidez is natuurlijk altijd vet maar wel elke keer precies hetzelfde. Er is weinig aan te doen als je maar een beperkt aantal tracks hebt, dus misschien is het een idee om ze een keer een normale DJ set te laten doen ipv een live act. Of willen ze dat niet?

Tatanka en Zany & Pavo vond ik beide wisselvallig, maar wel gewoon even lekker de laatste energie eruit gestampt. What We Are is live zo fucking geweldig, niet normaal :loving:

Verder alles qua organisatie niks te klagen. Had alleen het idee dat bij bepaalde tracks even het geluid omhoog geschroefd werd, op zich niet erg maar dan lijkt de track daarna weer te zacht. Personeel was allemaal vriendelijk en werd ook snel geholpen bij de bar, altijd belangrijk. Ook weer met een hoop onbekenden staan lullen en dansen, blijft toch altijd wel erg mooi aan die classics feesten :D

TL;DR
++ Crypsis, DBSTF, Frontliner
+ Wildstylez, Alphaverb, J&W, 2 Sidez, Tuneboy
+ Sfeer
+ Geluid
+ Organisatie/locatie algemeen

+ - Tatanka, Zany & Pavo

- Bananen die vrij vroeg op waren

Op naar Origins!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
omdat ik vrijdag natuurlijk weer te veel gezopen had.


As is tradition :lol:

Mooi dat iedereen zo laaiend is over Frontliner, misschien wordt hij geprikkeld om weer wat meer zoals vroegah te gaan werken. Want tegenwoordig is het kut met peren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What We Are op een classics-feest, kom op man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
What We Are op een classics-feest, kom op man. :lol:


Het kan eigenlijk echt niet... Maar op dat moment kon ik het wel hebben. Het was beter dan die andere platen een of andere 2017 edit van Psyko Punkz - After Mf en left with the wrong ook nog... Heel wazig op dat moment, zelfs met Zany & Pavo achter het roer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Alm1ghty schreef:
What We Are op een classics-feest, kom op man. :lol:


Het kan eigenlijk echt niet... Maar op dat moment kon ik het wel hebben. Het was beter dan die andere platen een of andere 2017 edit van Psyko Punkz - After Mf en left with the wrong ook nog... Heel wazig op dat moment, zelfs met Zany & Pavo achter het roer...

Ik vind het persoonlijk maar waardeloos. Sta je als afsluiter op een classicsfeest, heb je een discografie waar je U tegen zegt en dan kom je hiermee aanzetten.. Echt jammer. Die 2 kunnen zoveel beter.

Maar ik was zelf niet aanwezig dus mag er niet eens over meepraten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ff een vraagje, een plaat als Josh & Wesz - Retrospect, die vrij duidelijk opzettelijk in de 2008/2009 stijl gemaakt is. Wel of niet oké?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ff een vraagje, een plaat als Josh & Wesz - Retrospect, die vrij duidelijk opzettelijk in de 2008/2009 stijl gemaakt is. Wel of niet oké?

Van mij mag dat zeker.

Het viel me trouwens op dat er geschoven is met de jaartallen. Op die ledschermen stond volgens mij 2006 - 2012. Ik dacht altijd dat classicsfeesten van 2005 - 2011 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ff een vraagje, een plaat als Josh & Wesz - Retrospect, die vrij duidelijk opzettelijk in de 2008/2009 stijl gemaakt is. Wel of niet oké?

IMO niet oké. Als het aan mij zou liggen is het heel simpel. Tot 2012 en als je nieuwer gaat draaien ben je af.
Er zijn echt megaveel platen uitgekomen in die periode en je hoort steeds maar 10% (Ofzo) van wat er daadwerkelijk bestaat. Ik geloof ook niet in het "We draaien niks onbekends want dan staan mensen stil" excuses want A) heb dat nog nooit meegemaakt en B) dat je er zelf toch een beetje moedeloos van om elk feest met 70-80% dezelfde hitparade aan te komen.

Een classicsfeest waar je alleen platen van andere mag draaien zou pas vet zijn. Of re-runs van "legendarische" sets. (DBSTF opQbase2007/B-Front op Q-Base2009/NC op Emporium ect.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IMO wel mogelijk. Zie bijvoorbeeld die nieuwe T.C.C.-platen. Als ze hadden gezegd dat het ongereleased materiaal uit de classicsperiode was had ik het ook zeker geloofd. Het heeft gewoon hetzelfde gevoel, alleen dan zonder herinneringen/terugdenkmomentjes. Prima naar mijn idee.

Ook aan bijv DR - What We Are op defqon.1 kon ik me echt niet storen. De beoogde muzikale stijl blijft in tact.

Ik vind die tijdsgrenzen niet accuraat. Er vallen vaak al moderne-stijlplaten in de gegeven periodes terwijl classicsstijlplaten ook na 2011/2012 kunnen voorkomen. De jaartallen zijn naar mijn idee meer een indicatie en puur om de stijl uit die tijd aan te duiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande :) Zeker van een Zany die zo veel afsluit waardige platen heeft gemaakt zou ik het niet echt top vinden, maar ook bij bijvoorbeeld een Deepack die op The Qontinent afgelopen editie Pandora en zelfs een recente G4H plaat draaiden ipv The Prophecy of Here’s Johnny bijvoorbeeld. Erg zonde dat dit steeds vaker gebeurt ipv dieper in de collectie te graven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Eens met bovenstaande :) Zeker van een Zany die zo veel afsluit waardige platen heeft gemaakt zou ik het niet echt top vinden, maar ook bij bijvoorbeeld een Deepack die op The Qontinent afgelopen editie Pandora en zelfs een recente G4H plaat draaiden ipv The Prophecy of Here’s Johnny bijvoorbeeld. Erg zonde dat dit steeds vaker gebeurt ipv dieper in de collectie te graven.


Het probleem ligt hierin ook erg bij organisaties. Die durven bepaalde artiesten vrijwel niet te boycotten, omdat ze zo populair zijn. Ze krijgen verdomme wel fors betaald om daar te staan draaien en dan loop je zo aan te klooien. Daar snap ik echt geen conjo van. Als er eens organisaties ballen tonen en dat soort capriolen veroordelen, dan is het zo afgelopen met het gezever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Coone draaide de 2014 remix van Words from the Gang. Foei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Rikkert, puur omdat wij iets vet vinden moet het maar wel als uitzondering? Wie gaat er dan bepalen welke moderne plaat wel een classic achtige is en welke niet.

Als er een moderne classics plaat tussen zat die de plaat compleet mis slaat dan willen we dat denk ik ook niet horen.

Ik hoor als ieder ander graag Retrospect en What We Are, maar je hebt een veel grotere discografie voor zo'n feest en die platen kun je prima op een gewoon feest draaien voor de afwisseling.

Die moderne classics zijn mooi voor de afwisseling in een moderne set, waar ik ze graag hoor. Maar ik hoef echt straks op een tijdmachine feest geen Retrospect, What We Are, Roots en al die dingen in een set te horen wanneer je daar net zo goed wat meer onbekende classics neer had kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Mind Dimension & The Purge - Roll Up ook wel een vette plaat dus ik vind dat dat wel mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik vind Mind Dimension & The Purge - Roll Up ook wel een vette plaat dus ik vind dat dat wel mag


Doet me denken aan hoe lomp de oude Zany & The Beholder platen zijn dus wat mij betreft mag het ook.
Niet zo kortzichtig mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Chroman schreef:
Ik vind Mind Dimension & The Purge - Roll Up ook wel een vette plaat dus ik vind dat dat wel mag


Doet me denken aan hoe lomp de oude Zany & The Beholder platen zijn dus wat mij betreft mag het ook.
Niet zo kortzichtig mensen!


Originele Zimmersion kan ook gewoon want release in 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snapte
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten