Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisaties van Rebirth en Shockerz beide een van de betere organisaties op dit moment. Denken mee met het publiek (of het nu een diehard is of een dagjes bezoeker), Op sociale media gewoon eerlijk en kunnen tegen kritiek (ipv gelijk weg duiken in een hoekje en je hier op hardtraxx niet meer vertonen). Ik ben erg benieuwd hoe de line-up van Rebirth dit jaar zal zijn, maar Reactivate gewoon weer prima. En na vorig jaar rebirth maak ik mij ook geen zorgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig (en mogelijks dubbeldate vooraf) met Hekzitter en onze vriendinnen. Benieuwd of de ontwerpster van zijn logo even hard kan klaplongen en kotsen op een evenement van Rebirth als onze Job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Warm uppie: hardstyle/diffused-reactivate-warm-up-t61754.html

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:21 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Aanwezig (en mogelijks dubbeldate vooraf) met Hekzitter en onze vriendinnen. Benieuwd of de ontwerpster van zijn logo even hard kan klaplongen en kotsen op een evenement van Rebirth als onze Job.


Godverdomme :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
stefan_helmond schreef:
Volgende week maar kaartje halen, wil deze niet missen.


Netjes, je had vwab al gemist. Dus neem je reserve longen mee.

Nog steeds zo zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partijtje zin in joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 21:20 
 
Hardtraxxer

70% verkocht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hier heel graag bij geweest maar 'helaas' deze avond Sinterklaas met de fam. Gelukkig Reminder de week erop als prima vervanger, enige nadeel is dat dit feest s'nachts is i.t.t. Reactivate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Was hier heel graag bij geweest maar 'helaas' deze avond Sinterklaas met de fam. Gelukkig Reminder de week erop als prima vervanger, enige nadeel is dat dit feest s'nachts is i.t.t. Reactivate.


Dat was bij mij ook het geval, maar heb ze zover gekregen het te verplaatsen naar zondag middag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
MelvinFR schreef:
Was hier heel graag bij geweest maar 'helaas' deze avond Sinterklaas met de fam. Gelukkig Reminder de week erop als prima vervanger, enige nadeel is dat dit feest s'nachts is i.t.t. Reactivate.


Dat was bij mij ook het geval, maar heb ze zover gekregen het te verplaatsen naar zondag middag :D


Mijn familie houdt ook wel van een feestje dus iets op een middag vieren gaat hier never gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Hier aanwezig in plaats van Rebellion. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd zin in gvd!

Te herkennen aan Doctor Terror shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janken dat ik dit moet missen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 20:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer dat Crypsis zo vroeg staat, maar ga er vanuit dat het met een andere boeking te maken heeft? Pavo en Zany had ik eigenlijk als opener verwacht met wat early maar als afsluiter kan het best vet worden.

GVD ZIN IN GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 20:56 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Jammer dat Crypsis zo vroeg staat, maar ga er vanuit dat het met een andere boeking te maken heeft?

Hij moet als Crucifier openen op Angerfist - Creed of Chaos om 22:00 dus ik denk daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg veel zin in! Prima timetable ook, hoop wel dat Pavo & Zany er dan wat leuke early platen opgooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 22:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jammer dat Crypsis zo vroeg staat, maar ga er vanuit dat het met een andere boeking te maken heeft? Pavo en Zany had ik eigenlijk als opener verwacht met wat early maar als afsluiter kan het best vet worden.

GVD ZIN IN GVD


Dit heeft inderdaad te maken met een andere boeking!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 22:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tja daar doe je niks aan :) Hoop trouwens dat DBSTF wat andere plaatjes dan normaal draaien. Ik denk aan Anger Qlimax Edit, In Other Wordz, Crank, Alone Edit etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Diegene die gaan kunnen zich iig al verheugen op een super geluidsysteem. :thumbsup: . Althans ik neem aan dat dezelfde opstelling als rebellion wordt gebruikt en die was magistraal. Loepzuiver, hard en zonder overkill aan bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Diegene die gaan kunnen zich iig al verheugen op een super geluidsysteem. :thumbsup: . Althans ik neem aan dat dezelfde opstelling als rebellion wordt gebruikt en die was magistraal. Loepzuiver, hard en zonder overkill aan bass

^ dit, klonkt echt super.
Waarschijnlijk toch aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 02:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Diegene die gaan kunnen zich iig al verheugen op een super geluidsysteem. :thumbsup: . Althans ik neem aan dat dezelfde opstelling als rebellion wordt gebruikt en die was magistraal. Loepzuiver, hard en zonder overkill aan bass


Dat is alsnog heel moeilijk te voorspellen doordat er tussen tracks veel meer kwaliteitsverschil zit in classic hardstyle dan in de sterk compressed en goed gemasterde tracks van tegenswoordigs.

Maar ik denk dat het wel goed komt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

Vet om een keer een timetable te zien zoals eerst met Crypsis midden op de dag!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten