Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Remi schreef:
Wederom weer klasse, boys. :thumbsup:
Ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik op zondag de marathon moet lopen. In één keer door heb ik nog overwogen maar dat gaat hem niet worden. Hopen op een goede editie voor jullie. Als ik de voorgaande edities bekijk zie je elke keer weer ontwikkelingen terug qua stagedesign (doet Matthieu goed), line-up enzovoorts.

P.s. ik verwacht toch wel dat Simon 'the legend' Thienpont lifetime gastenlijst staat na zijn legendarische fietsactie en bijbehorende interview?
p.p.s. graag beveiliging bij het podium neerzetten tegen stage-klimmers (S.K. :list: )


:lol: :lol: :worship:


Niemand die mij aankan. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
komt die akelige broer van je wel?


:cry: .

Remi schreef:
Die heeft geloof ik zelf nog een gig staan die avond dus ik verwacht hem niet. Maar misschien dat 'ie nog iets uit zijn hoge hoed tovert. Wie weet een showcase 'Roman Anthony, zonder keta kentienie'.


Dit. Eerste, dus. Tweede is nog in de maak. Nog een goedkope inflatable sleutelleverancier vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 17:25 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Hier heb ik ook al erg veel zin in! :yay:


Geniale profielafbeelding! :lol:

4 days to go...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moest zo hard lachen toe ik deze foto van Sjoerd zag. Ik stond net in een overvol restaurant, maar dat was al die blikken zeker waard :D

Bluf dat je zaterdag zo naar Rebellious gaat :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke bedankt voor je bijdrage Bastiaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem trouwens aan dat Simon gastenlijst heeft gekregen voor zijn interview?!?! Dan kan hij zijn kaart verkopen en wat extra proviand in slaan om de terugreis per fiets te overleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik moest zo hard lachen toe ik deze foto van Sjoerd zag. Ik stond net in een overvol restaurant, maar dat was al die blikken zeker waard :D

Bluf dat je zaterdag zo naar Rebellious gaat :lol:


Hahah, ik heb er zeker wel over nagedacht en alle moed verzameld.
Maar ik ga maar gewoon even 'Normaal' doen zaterdag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op weg naar fort malpertuus. :P Gvd zin in gvd!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strijder (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Flink wat pareltjes gehoord, sowieso alle platen van Myst natuurlijk. Die man maakt me toch een platen. :loving:

Ik meende dat Deetox een plaat draaide die wel heel veel invloeden had van de stijl van Myst. Zouden ze een collab doen? Klonk in ieder geval heel vet. Ben benieuwd welke plaat het is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 12:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Flink wat pareltjes gehoord, sowieso alle platen van Myst natuurlijk. Die man maakt me toch een platen. :loving:

Ik meende dat Deetox een plaat draaide die wel heel veel invloeden had van de stijl van Myst. Zouden ze een collab doen? Klonk in ieder geval heel vet. Ben benieuwd welke plaat het is. ^^


Deze misschien?
nieuwe-tracks-hs/deetox-myst-tba-t60873.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Onthafloorx schreef:
Flink wat pareltjes gehoord, sowieso alle platen van Myst natuurlijk. Die man maakt me toch een platen. :loving:

Ik meende dat Deetox een plaat draaide die wel heel veel invloeden had van de stijl van Myst. Zouden ze een collab doen? Klonk in ieder geval heel vet. Ben benieuwd welke plaat het is. ^^


Deze misschien?
nieuwe-tracks-hs/deetox-myst-tba-t60873.html


Dat is ‘m inderdaad, toch goed gehoord dus. :D Thaaaanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was wederom een editie voor in de boeken, wellicht wel de vetste tot nu toe. Hele dikke sets gehoord van Sonic Devastation & Furiouz, Alphaverb en MYST. Nieuwe platen van hem zijn stuk voor stuk pareltjes! :loving: Verdere muzikale hoogtepunten waren Durty 7, Tomorrow & Beyond, Liberate, On The Rise, Dampende Track remix en Torture. Wel heel jammer dat Freqz Stealth Mode en B-Freqz - TBA niet gedraaid heeft.

Op naar de volgende editie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
:loving: Verdere muzikale hoogtepunten waren Durty 7


Hoorde deze voorbij komen op één van de livestreams. Inderdaad een heel fijn plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dit was wederom een editie voor in de boeken, wellicht wel de vetste tot nu toe.

Zo ontzettend dik vermaakt gisteren! Lekker optijd binnen, elke plaat bij Sonic Devastation & Furiouz klapte er gelijk op. Geluid was erg fijn!
Een hele avond flink gelachen, leutige mensen. Sfeer was weer top, zoals altijd bij dit toffe thuis feestje. :thumbup:
Op de terugweg nog een stuk met the legend Simon gefietst, alleen die moest nog een eindje toen wij bij Heikant naar huis gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon weer die geweldige sfeer!
De nieuwe nummers van Myst zijn wel erg vet.
Ook de nodige klassiekers gehoord, altijd mooi om zo de avond te starten.

Ik vond het alleen jammer dat Tellem het gebrek aan interactie neerzette als 'Een tamme boel'. Want tam was het zeker niet! En wat probeer je daar dan mee te bereiken, werkt vaak averechts...

sjoerdd96 schreef:
Op de terugweg nog een stuk met the legend Simon gefietst

Bedankt dat ik nog een stukje mee kon rijden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Elite

simon10pont schreef:
Gewoon weer die geweldige sfeer!
De nieuwe nummers van Myst zijn wel erg vet.
Ook de nodige klassiekers gehoord, altijd mooi om zo de avond te starten.

Ik vond het alleen jammer dat Tellem het gebrek aan interactie neerzette als 'Een tamme boel'. Want tam was het zeker niet! En wat probeer je daar dan me te bereiken, werkt vaak averechts...

sjoerdd96 schreef:
Op de terugweg nog een stuk met the legend Simon gefietst

Bedankt dat ik nog een stukje mee kon rijden :thumbup:


MC DL is zoveel sympathieker en geniet er zelf ook nog tenminste van.. Tellem had er volgens mij zelf niet echt zo’n zin in.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker, MC DL is een topkerel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb Tellem 1 keer iets horen zeggen. Ik zie op zo'n feestje dan ook veel liever DL, die stond altijd lekker te genieten op rebellious, held :thumbsup:. Dit was toch wel een van de betere edities, beste setjes van Sonic Devastation & aanhang en Alphaverb :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gave aftermovie! :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten