Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 23:49 
 
Organisator

hardstyle/rebelion-rebellious-10-warming-up-mix-t58733.html

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin in! Kijk vooral uit naar de setjes van Sonic Devastation vs D-Void, Demi Kanon en dat 1,5u Adaro. Door de rest laat ik me verrassen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo wat heb ik hier zin in! M'n fiets staat klaar ^^ Te herkennen aan B-Front pet en "Rebellion shirt".
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg naar m'n zin gehad :yay: Dit één van de gezelligste feestjes van het jaar ook al was ik in mijn eendje. Sonic Devastation draaide zo'n lekkere set, toch een domper dat ze er met zen twee mee ophouden. Adaro draaide ook een veel betere set dan op Reverze | E.V.P. (L) | , waarvoor hulde! Ook nog props naar Meneer Eend, Indy en alle andere die flink lomp stonden te beuken. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gezellige avond gehad met alle bekenden! Het muzikale hoogtepunt was toch wel de gehele set van Sonic Devastation & D-Void. O.a Widowmaker, Bad Manners (Luca Antolini DJ Mix), Just Like You, Bumpin' Hard (Tuneboy Remix), Soul Train, First Match en Who's Calling gehoord. :worship:

Verdere hoogtepunten waren o.a EVP ( :loving: ), Spirit Of Hardstyle, Strike, Before You Go, Supersonic, Look At Me Now (Delete Remix), Echo's en Can't Let You Go.

Organisatorisch was het ook weer hartstikke prima geregeld, kunnen veel organisaties nog van leren! Geluid ook lekker zuiver en hard. Al bij al weer een hele mooie editie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Erg naar m'n zin gehad :yay: Dit één van de gezelligste feestjes van het jaar ook al was ik in mijn eendje. Sonic Devastation draaide zo'n lekkere set, toch een domper dat ze er met zen twee mee ophouden. Adaro draaide ook een veel betere set dan op Reverze | E.V.P. (L) | , waarvoor hulde! Ook nog props naar Meneer Eend, Indy en alle andere die flink lomp stonden te beuken. :worship:

Gezellig met Rody!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

@zamble :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zoals elke editie weer enorm naar mijn zin gehad. Flink los gegaan bij sonic devetastation & dvoid (legends :worship:) en natuurlijk Demi kanon. Daarna ging het muzikaal bergafwaarts , maar sfeer en gezelligheid maakten dat ruimschoots goed. Op naar de volgende editie :clap:

S/O naar alle aanwezige haattraxxers, was gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
(legends :worship:)

Defqon.1 Closing confirmed?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten