Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 22:36 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Elation schreef:
Lennard95 schreef:
Ik zit te kijken om misschien de zaterdagnacht te overnachten in de buurt in een hotel waar kan ik het beste heen?


Hotels in Haaren heb je eigenlijk niet, ik zou voor het gemak zoeken naar hotels in Oisterwijk, die zijn er zat en dan een taxi terug nemen.


Ja maar dan mag je wel diep duiken in je buidel, want die zijn niet goedkoop in Oisterwijk.


Airbnb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Hekzitter schreef:
Elation schreef:

Hotels in Haaren heb je eigenlijk niet, ik zou voor het gemak zoeken naar hotels in Oisterwijk, die zijn er zat en dan een taxi terug nemen.


Ja maar dan mag je wel diep duiken in je buidel, want die zijn niet goedkoop in Oisterwijk.


Airbnb?


Alles zit al vol in dat weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Van het weekend kaartje hiervoor halen. In eerste instantie zouden schoonouders ons een weekend weg meenemen vanwege dat ze 30 jaar getrouwd zijn. Maar ik heb m'n vriendin zo ver kunnen krijgen om haar ouders over te halen om het in een ander weekend te plannen. Gelukt dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 13:07 
 
Hardtraxxer

Blijf het wel intens jammer vinden dat Vazard niet solo staat, Hardstyle Mafia heb ik heel weinig mee..

Edit: Als ik ga natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Van het weekend kaartje hiervoor halen. In eerste instantie zouden schoonouders ons een weekend weg meenemen vanwege dat ze 30 jaar getrouwd zijn. Maar ik heb m'n vriendin zo ver kunnen krijgen om haar ouders over te halen om het in een ander weekend te plannen. Gelukt dus.


Nice! Anders kan je je vriendin en je schoonouders altijd als verassing hiermee naartoe nemen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 16:53 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Hard4Us schreef:
Van het weekend kaartje hiervoor halen. In eerste instantie zouden schoonouders ons een weekend weg meenemen vanwege dat ze 30 jaar getrouwd zijn. Maar ik heb m'n vriendin zo ver kunnen krijgen om haar ouders over te halen om het in een ander weekend te plannen. Gelukt dus.


Nice! Anders kan je je vriendin en je schoonouders altijd als verassing hiermee naartoe nemen haha.


Haha schoonpa vermoord me, mn vriendin gaat mee en schoonma zal t wel leuk vinden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey! Nieuw op het forum, al een tijdje een "stille lezer" maar nu toch maar gezellig een accountje aangemaakt. Hopelijk zijn jullie een beetje lief voor me :innocent:


Erg veel zin in Rebirth, veel leuke namen, aantal toffe spoontech namen en er kan nooit genoeg bfront zijn wat mij betreft. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
spoontech
Desley DD schreef:
bfront

Forum-acceptatie voltooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom Desley! :)
Chroman schreef:
Desley DD schreef:
spoontech
Desley DD schreef:
bfront

Forum-acceptatie voltooid.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Desley DD schreef:
spoontech
Desley DD schreef:
bfront

Forum-acceptatie voltooid.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk vindt hij Malice en Rebelion helemaal de shit, maar ja, hij heeft lang genoeg meegelezen om te weten wat hier wel vet wordt gevonden. :kiss2: grapje

Welkom, goede muzieksmaak in ieder geval. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Eigenlijk vindt hij Malice en Rebelion helemaal de shit, maar ja, hij heeft lang genoeg meegelezen om te weten wat hier wel vet wordt gevonden. :kiss2: grapje

Welkom, goede muzieksmaak in ieder geval. :thumbup:


Shit, ik val door de mand :x

Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:58 
 
Hardtraxxer

Zaterdagtickets zijn voor 70% uitverkocht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat dit andere jaren vrijwel direct uitverkocht was :oh: . Zal er wel naast zitten, haha. Voor velen toch wel vaste prik als opener van het seizoen. Meteen een topproductie en man man man, wat is iedereen hyped zodra ze de wei weer in mogen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dacht dat dit andere jaren vrijwel direct uitverkocht was :oh: . Zal er wel naast zitten, haha. Voor velen toch wel vaste prik als opener van het seizoen. Meteen een topproductie en man man man, wat is iedereen hyped zodra ze de wei weer in mogen. :cool:


Vorig jaar heeft het ook even geduurd geloof ik. Paar weken voor het festival als ik mij niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:36 
 
Hardtraxxer

De zaterdag kocht volgens mij altijd razendsnel uit. Heb sws het idee dat elke kaartverkoop maar steeds trager gaat, kijk maar naar Hard Bass. Uitzondering is Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rebirth zaterdag nooit snel uitverkocht. Altijd rond maart, dus vrij normaal hoe de kaartverkoop gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:44 
 
Hardtraxxer

Elation schreef:
De zaterdag kocht volgens mij altijd razendsnel uit. Heb sws het idee dat elke kaartverkoop maar steeds trager gaat, kijk maar naar Hard Bass. Uitzondering is Intents


Valt mij ook op (in 2017 al veel meer als in 2016) en is bij veel festivals het geval. Ook de grote ''gemengde festivals'' hebben er last van. Er is gewoon teveel aanbod denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:58 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Rebirth zaterdag nooit snel uitverkocht. Altijd rond maart, dus vrij normaal hoe de kaartverkoop gaat.


Mijn eerste Rebirth in 2013 was de zaterdag na 40 minuten uitverkocht, jaren daarna steeds langzamer gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Rebirth zaterdag nooit snel uitverkocht. Altijd rond maart, dus vrij normaal hoe de kaartverkoop gaat.


Pardon? Jaren 2013-2015 elke verkoopavond F5'en met vrienden om kaarten te kunnen bemachtigen. Jouw opmerking slaat puur op 2016 en 2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pipa schreef:
Rebirth zaterdag nooit snel uitverkocht. Altijd rond maart, dus vrij normaal hoe de kaartverkoop gaat.


Pardon? Jaren 2013-2015 elke verkoopavond F5'en met vrienden om kaarten te kunnen bemachtigen. Jouw opmerking slaat puur op 2016 en 2017


Vergeet niet dat vanaf dat jaar Rebirth elk jaar gegroeid is, dus dan ook langer duurt voordat het uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn excuses dan de laatste 2 jaar dat het niet snel uitverkocht raakt. Dit komt mede door de groei inderdaad.
In 2014 voor het eerst geweest en toen was het ook heel makkelijk om nog kaartje te krijgen paar weken voor het feest. 2015, 2016 & 2017 duurde het even voordat het was uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook maar een ticket gekocht. 95% zeker aanwezig, of ik moet die maandag erna een belangrijk tentamen hebben (maar mezelf kennende ga ik dan alsnog).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 17:12 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
95% zeker aanwezig.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten