Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
kan me dan wel echt worst wezen wat mensen vinden van een bepaalde dans


RoyAPO schreef:
lekker stampen op dat filmpje Paul! Was mooi om te zien :thumbup:


Op een of andere manier lijkt dit vreemd.


Het maakt hem niets uit wat anderen van *insert dans hier* vinden. Hij mag toch zelf wel dingen leuk vinden?

EDIT: wat roy dus zelf zegt :P


Korreltje zout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Iemand trouwens een idee wat die Jonko gebruikt had op zondag? Dat was echt geen vertoning :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zat het eigenlijk met de poeplucht op zondag? Zaterdag begon het op een gegeven moment een beetje kruidig te ruiken bij de mainstage en de rebellion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoe zat het eigenlijk met de poeplucht op zondag? Zaterdag begon het op een gegeven moment een beetje kruidig te ruiken bij de mainstage en de rebellion.

10000 maal sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel een boertje aan het strontrijden geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:

Zo ver ik kan lezen een bult likes en 1 a 2 negatieve reacties. Valt mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was echt een leuke dag zaterdag. Veel bekenden gezien, 1 HT'er herkend van een afstand (Helicaze dacht ik) maar ben nogal verlegen om hoi te zeggen :$

In de bus begon het al goed. Meisje die op dezelfde plek opstapte als wij had het feest al niet gehaald. Toen ik uit de bus wilde stappen en achterom keek was ze al niet meer aanspreekbaar. Op de terugweg ook niet meer gezien.

Toen iedereen uit de bus was gestapt snel een groepsbusfoto gemaakt. Was redelijk snel binnen. Er stond een jongen bij security en die had een kaart gekocht op ticketswap maar die ticket was van 2017 (heel zuur). Kluisjes geregeld en toen we in de rij stonden voor de munten viel de stroom uit xd binnen 5 minuten deed de pin het gelukkig weer.

Er waren zoveel leuke setjes dus van alles beetje meegepakt. Viel mij trouwens wel op dat er redelijk veel water in de grond zat (wat daarom die strontlucht veroorzaakte) want op het laatst had je stukken wat alleen maar modder was. Vooral rond Rebellion/eetgedeelte.

Nu komt het mooie:

Toen het was afgelopen lekker de bus in. De eerste mensen weggebracht. Daarna waren wij aan de beurt. Mijn zusje een appje gestuurd dat we rond 2 uur op station waren. In slaap gevallen en om half 3 weer wakker geworden en was al paar keer gebeld en geappt door mijn zusje dat haar vriend al een uur op station stond. Mijn zusje zei van: nou kijk even waar je bent en laat maar weten als je er bijna bent. Ik dus kijken op Google Maps waar ik ben. Ik check mijn locatie en ik denk: Scheveningen? waarom zijn we godverdomme in Scheveningen? Was die buschauffeur eerst naar Den Haag gereden zodat hij dan niet dat hele pleurisend in 1x terug hoeft te rijden xd Was ook totaal niet gecommuniceerd. ipv dat ik half 3 in mijn bed lag, was dat pas om half 5.

Dit was mijn verhaal, hier moet u het mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Was echt een leuke dag zaterdag. Veel bekenden gezien, 1 HT'er herkend van een afstand (Helicaze dacht ik) maar ben nogal verlegen om hoi te zeggen :$

Oh jammer, kan zijn dat m'n lelijk hoofd je afschrikte. Waar was het ergens, want waarschijnlijk stonden daar nog meer HT'ers.

En die strontlucht was trouwens niet te doen 's avonds in dat zompig stuk rond de Rebellion. Dat is misschien wel een verbeterpunt voor de organisatie. Op de parking lag de koeienkak ook gewoon nog zichtbaar op het gras op sommige stukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
sennid schreef:
Was echt een leuke dag zaterdag. Veel bekenden gezien, 1 HT'er herkend van een afstand (Helicaze dacht ik) maar ben nogal verlegen om hoi te zeggen :$

Oh jammer, kan zijn dat m'n lelijk hoofd je afschrikte. Waar was het ergens, want waarschijnlijk stonden daar nog meer HT'ers.

En die strontlucht was trouwens niet te doen 's avonds in dat zompig stuk rond de Rebellion. Dat is misschien wel een verbeterpunt voor de organisatie. Op de parking lag de koeienkak ook gewoon nog zichtbaar op het gras op sommige stukken.


We werden letterlijk en figuurlijk de wei weer ingestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
sennid schreef:
Was echt een leuke dag zaterdag. Veel bekenden gezien, 1 HT'er herkend van een afstand (Helicaze dacht ik) maar ben nogal verlegen om hoi te zeggen :$

Oh jammer, kan zijn dat m'n lelijk hoofd je afschrikte. Waar was het ergens, want waarschijnlijk stonden daar nog meer HT'ers.

En die strontlucht was trouwens niet te doen 's avonds in dat zompig stuk rond de Rebellion. Dat is misschien wel een verbeterpunt voor de organisatie. Op de parking lag de koeienkak ook gewoon nog zichtbaar op het gras op sommige stukken.


Was aant einde van MYST en begin van Theracords: The Opposition. Je stond volgens mij met 2 meiden linksvoor. En jou hoofd is het makkelijkst te herkennen :P

En die strontlucht vond ik niet zo erg. Heb altijd in de buurt van weilanden gewoond dus ben er wel aan gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Helicaze schreef:
sennid schreef:
Was echt een leuke dag zaterdag. Veel bekenden gezien, 1 HT'er herkend van een afstand (Helicaze dacht ik) maar ben nogal verlegen om hoi te zeggen :$

Oh jammer, kan zijn dat m'n lelijk hoofd je afschrikte. Waar was het ergens, want waarschijnlijk stonden daar nog meer HT'ers.

En die strontlucht was trouwens niet te doen 's avonds in dat zompig stuk rond de Rebellion. Dat is misschien wel een verbeterpunt voor de organisatie. Op de parking lag de koeienkak ook gewoon nog zichtbaar op het gras op sommige stukken.


Was aant einde van MYST en begin van Theracords: The Opposition. Je stond volgens mij met 2 meiden linksvoor. En jou hoofd is het makkelijkst te herkennen :P

En die strontlucht vond ik niet zo erg. Heb altijd in de buurt van weilanden gewoond dus ben er wel aan gewend.

Ja dat was ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:50 
 
Hardtraxxer

Echt een leuke dag gehad zaterdag, heel de dag lekkere sets en gezellige sfeer vooraan bij Clockartz, Noisecult, B-Front en alle Spoontech-namen.
Alleen tegen het einde wel zo lam als een paard, bottle bar (L) , klein wonder dat ik vrijwel alles nog weet, behalve wat stukjes B-Front, Mind Dimension en mijn zatte kop in het snapchat-verhaal van The Purge die ik zondag door een maat toegestuurd kreeg. :lol:

sennid schreef:
In de bus begon het al goed. Meisje die op dezelfde plek opstapte als wij had het feest al niet gehaald. Toen ik uit de bus wilde stappen en achterom keek was ze al niet meer aanspreekbaar. Op de terugweg ook niet meer gezien.


Toevallig bus 13 van party-vervoer? Was wel sneu voor dat meiske. Zelf weinig meegekregen van de terugweg, tot we eruit gingen in Rotterdam en ik tot de conclusie kwam dat ik niet verder kwam dan fucking Pernis.
Gelukkig was moeders bereid me op te halen en sloeg de klok ook iets van half 5 toen ik pas onder de wol was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JariV schreef:
Echt een leuke dag gehad zaterdag, heel de dag lekkere sets en gezellige sfeer vooraan bij Clockartz, Noisecult, B-Front en alle Spoontech-namen.
Alleen tegen het einde wel zo lam als een paard, bottle bar (L) , klein wonder dat ik vrijwel alles nog weet, behalve wat stukjes B-Front, Mind Dimension en mijn zatte kop in het snapchat-verhaal van The Purge die ik zondag door een maat toegestuurd kreeg. :lol:

sennid schreef:
In de bus begon het al goed. Meisje die op dezelfde plek opstapte als wij had het feest al niet gehaald. Toen ik uit de bus wilde stappen en achterom keek was ze al niet meer aanspreekbaar. Op de terugweg ook niet meer gezien.


Toevallig bus 13 van party-vervoer? Was wel sneu voor dat meiske. Zelf weinig meegekregen van de terugweg, tot we eruit gingen in Rotterdam en ik tot de conclusie kwam dat ik niet verder kwam dan fucking Pernis.
Gelukkig was moeders bereid me op te halen en sloeg de klok ook iets van half 5 toen ik pas onder de wol was.


Die ja :D Maar sneu, sneu... Ze was al behoorlijk dronken/of wat dan ook voordat ze de bus in ging. En dat was al rond half 11...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand hier die weet hoe die openingstrack van B-Frontliner heet? Of iemand die deze toevallig heeft gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een waardevolle vermelding voor MC Dash die op de Reactivate/Reborn Euphoric stond als MC. Zaterdag amper op de reactivate stage geweest maar te zondag enorm veel op de Euphoric stage. Deed mij enorm denken aan Livid wanneer het aankomt op stage presence en weten wanneer die moet praten en wanneer niet. Mocht je dit lezen, doe zo verder. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Helicaze schreef:
sennid schreef:
Was echt een leuke dag zaterdag. Veel bekenden gezien, 1 HT'er herkend van een afstand (Helicaze dacht ik) maar ben nogal verlegen om hoi te zeggen :$

Oh jammer, kan zijn dat m'n lelijk hoofd je afschrikte. Waar was het ergens, want waarschijnlijk stonden daar nog meer HT'ers.

En die strontlucht was trouwens niet te doen 's avonds in dat zompig stuk rond de Rebellion. Dat is misschien wel een verbeterpunt voor de organisatie. Op de parking lag de koeienkak ook gewoon nog zichtbaar op het gras op sommige stukken.


Je stond volgens mij met 2 meiden linksvoor.

my man
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxxer

@Rebirth Events

Ik zag bij elke stage dat het publiek ook werd opgenomen middels mic's. Betekent dit dat de setjes zijn opgenomen? Zo ja, worden deze ook geupload? In het bijzonder NSCLT en D-Block & S-te-Fan op de Reactivate :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 12:28 
 
Hardtraxxer

Dit was echt weer een heerlijke opener van het festivalseizoen! Alles klopte eigenlijk wel, het weer, het zonnetje, de muziek, de mensen en ga zo maar door. :clap: :clap:

Jammer dat zo'n dag altijd zo snel voorbij vliegt en de dagen ervoor zo langzaam voorbij gaan omdat je niet kan wachten.
Verder eigenlijk ook niet echt grote minpunten. Vond het wel wat drukker vergeleken met vorig jaar en bij de bar in het midden was het achterlijk druk elke keer.

Best wel last van heimwee nu, kunnen we nog terug?? :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Dit was echt weer een heerlijke opener van het festivalseizoen! Alles klopte eigenlijk wel, het weer, het zonnetje, de muziek, de mensen en ga zo maar door. :clap: :clap:

Jammer dat zo'n dag altijd zo snel voorbij vliegt en de dagen ervoor zo langzaam voorbij gaan omdat je niet kan wachten.
Verder eigenlijk ook niet echt grote minpunten. Vond het wel wat drukker vergeleken met vorig jaar en bij de bar in het midden was het achterlijk druk elke keer.

Best wel last van heimwee nu, kunnen we nog terug?? :loving: :loving:


Dan weet ik niet waar jij hebt gestaan want de main was bekant half leeg toen wij daar stonden (Sound Rush, D-block & s-te-fan en B-frontliner). Rebellion tent vond ik wel echt rete druk op bepaalde momenten. Behalve dan bij B-front & Mind Dimension, want dan wel weer fijn was met losgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn jullie dit? :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand van hier denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
kegel77w schreef:
geert3ssen schreef:
Iemand trouwens een idee wat die Jonjo gebruikt had op zondag? Dat was echt geen vertoning :lol:


Zo inderdaad, Leek soms wel of die aan t surfen was, creatieve moves had die. Lekker zonnebrilletje op.

Wij hebben ons ook een partij staan verbazen over die gozer :lol:

Hahaha wij hebben ook soms met verbazing naar hem staan kijken ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding


Nog nooit gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:51 
 
Hardtraxxer

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Zijn jullie dit? :D

Afbeelding


Hoi Marlon :yay:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten