Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2016 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een shirt met veel bananen. Tot zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2016 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest in de reactivate, met name Low-E, wat een set :drool: .. Excuse me ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de verandering eens 't meeste van de tijd in de Reactivate rond gehangen, zeer goed bevallen. Welke Hardtraxxers heb ik allemaal gezien?

Peperkoek, Cruelty, El Mare....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net thuis.
Wat een heerlijk feest, ben op P&D na alleen maar in de Reactivate geweest. Set van de dag was Crypsis, dat mix werk, 3 tracks door elkaar, scratchen echt alles aan die set was gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 01:44 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een geweldig feest! Reactivate hing een uitstekende sfeer.
Rebellion leek af en toe wel de mainstage ivm drukte.

Low-E & Alter Egosz, Delete en Tatanka staken er in mijn ogen ver bovenuit

En The Z heeft niet gelogen met zijn opening, had zelf geen betere opening kunnen bedenken
Al met al, een dikke 10 voor rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 01:58 
 

Super gezellige bedoeling gehad. Afsluitende set van Alphaverb ging natuurlijk weer helemaal nergens over.

Voor alle peeps die benieuwd zijn naar mijn openingsset in de Reactivate, dit was het zoal:

01. DJ Furax vs Redshark - Supersaw 2006 (Qlimax Mix)
02. Transescape - Producelast
03. Chicago Zone - Adagio 4 Strings
04. Vorwerk - Cambodia
05. Square Dimension - A Brand New Dance (Dutch Jumperz Remix)
06. 2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone 2 (Lethal MG Remix)
07. Coone - Her Comes the Boom
08. Jeckyll & Hyde - On Fire
09. D-Block & S-te-Fan - Our Way
10. Frequencerz - Indecent
11. Dragan - Imitate
12. Frontliner - Time
13. Showtek - Analogue Players in a Digital World
14. Special D - Come With Me
15. Brooklyn Bounce - Born to Bounce (Josh & Wesz Remix)
16. Noisecontrollers - Marlboro Man (Edit)
17. Isaac - The Afterworld
18. Antifact - Path of Righteousness
19. D-Block & S-te-Fan - Peace at Last
20. B4ssd34ler & The JVR - Schon Muziekske Denk
21. Headhunterz - Digiwave
22. Pavo - Classic
23. Showtek & Zany - 2 Divine
24. Maxter - You're not Alone
25. Tatanka - Borderline (Parto Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 02:22 
 
Hardtraxxer

Was vrij gezellig inderdaad! Veel nieuwe mensen van hier ontmoet. Maar nu eindelijk en lekker slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie opening van het festivalseizoen. Veel reactivate geweest en paar setjes raw. Heel veel HTers gesproken. Nu lekker slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 03:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer dan genoten van dit feest. Sets van Frontliner, Crypsis, Delete en Bass Modulators staken er voor mij toch echt bovenuit, met vlak daar achter Atmozfears. Requiem en Adaro (+1 voor Lost in the mist) waren afzien, maar ben daar gelukkig ook niet lang gebleven met de groep. De sfeer was erg gemoedelijk en de organisatie was top! Na Fantasy Island 2014 mijn meest geslaagde festival! :thumbsup: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 03:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Net thuis.
Wat een heerlijk feest, ben op P&D na alleen maar in de Reactivate geweest. Set van de dag was Crypsis, dat mix werk, 3 tracks door elkaar, scratchen echt alles aan die set was gaaf :D


Mijn mond viel ook even open bij die actie van crypsis, was met torture erbij toch? Ook heel veel pluspunten voor Don't move en Furious :love: Die hele set was gewoon genieten, wat een album was dat toch Statement of Intent :yay:

Heeft iemand trouwens dat woord geraden met die speurtocht naar de schatkist. Wij hadden ze allemaal, maar kon er geen knoop aan vast binden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Unknown schreef:
Net thuis.
Wat een heerlijk feest, ben op P&D na alleen maar in de Reactivate geweest. Set van de dag was Crypsis, dat mix werk, 3 tracks door elkaar, scratchen echt alles aan die set was gaaf :D


Mijn mond viel ook even open bij die actie van crypsis, was met torture erbij toch? Ook heel veel pluspunten voor Don't move en Furious :love: Die hele set was gewoon genieten, wat een album was dat toch Statement of Intent :yay:

Heeft iemand trouwens dat woord geraden met die speurtocht naar de schatkist. Wij hadden ze allemaal, maar kon er geen knoop aan vast binden.

Het was Cibola. Wij waren helaas net te laat voor de munten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genoten! :woot: Beste setjes: D-block & S-Te-Fan, Prefix & Density, Crypsis en Alphaverb. Zonde dat het zo druk was in de reactivate tijdens Dbstf. Vond het de hele dag ook veels te druk op de rebellion stage. Heel fijn dat Prefix & density tegelijk stonden met Gunz4Hire, want de zaal liep echt helemaal leeg :thumbsup:

Ik was eigenlijk van plan om naar Delete te gaan. Maar ik liep net de tent uit toen Alphaverb opende met dikke bleek. Snel even terug naar binnen om die nog mee te pakken. Maar vond het zo fijn dat ik heel de set ben gebleven :worship: . Die kicks zijn gewoon pure bass ofzo :drool: . Kheb echt 0 verstand van produceren, maar ik vind die kicks bij Alphaverb echt helemaal geweldig :loving:

Ik ben niemand van HardTraxx tegengekomen trouwens :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 10:20 
 
Hardtraxxer

Iemand nog een zondag ticket? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor reactivate was sowieso leuk :D 20 ht'erop 3 vierkante meter ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Stond links voor/midden tijdens Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:02 
 
Hardtraxxer

Was zeker gezellig Links-voor. Lang geleden dat ik zoveel bier had gedronken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Rebirth, maar zeker voor herhaling vatbaar! Hele toffe dag gehad! Zeer fijn ook dat het terrein zo klein was zodat je geen halve kilometer hoeft te lopen om bij een andere tent te komen.

++ Crypsis, ondanks dat hij altijd hetzelfde draait was het toch echt geweldig. Mixwerk en gewoon die tracks doen het hem. Over de sfeer nog maar niet te beginnen. :love:
+ Vele Hardtraxxers
+ Prefix & Density
+ Bij de bar overal snel geholpen
+ Geluid
+ DBSTF, ondanks de drukte

- Hele tent die los gaat als er een Regain track word gedraaid, maar als Radiance daarna een lompe track draait met gated kicks dat iedereen stil staat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige dag gehad met veel bekenden! Even ingekomen bij Audiotricz omdat een maatje van mij Zombies wou horen en vervolgens eigenlijk de hele dag in de Rebellion stage vertoeft. In het begin stonden we links en daar was het idd druk, maar aan de rechterkant was de hele dag meer dan genoeg ruimte.

Zonde dat de tent een heel stuk leger werd toen P&D draaiden. Ik kan ze zelf erg waarderen maar mijn vrienden zijn er niet zo bekend van. Uiteindelijk na Just A Memory besloten om de rest te gaan zoeken in de main want het was een momentje van iedereen is iedereen kwijt. Maar nondeju daar was het pas druk, na een kansloze zoektocht meteen omgedraaid en onderweg een paar vrienden gevonden en weer terug naar P&D gegaan.

Delete wederom mijn absolute hoogtepunt van de dag, zo'n lompe tracks heeft die gast. Embrace It, World is Yours, Alone, Chainsaw remix, Absolute terror, etc. Ze kwamen stuk voor stuk voorbij. Respect voor een kerel waarmee ik constant maximaal mee uit m'n plaat ging.

Tot slot Regain vs Radiance, Met Radiance hebben wij niks en ik vond het ook vrij weinig aan. Regain vind ik wel vet maar nu had je steeds: leuk nummer - saai nummer - leuk nummer - saai nummer, etc. Maar dat mocht de pret verder niet drukken over de hele dag genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne dag gehad, wegens file om 5 uur binnengekomen. Hele dag Reactivate gestaan, eventjes naar Delete gegaan die gelijk Malice & Rebellion - Confronting Evil draaide :drool:

Setjes van de dag waren toch wel Alphaverb ( die dikke bleek edit van Drank & Drugs :lol: :lol:) & Crypsis (met wederom heel vet mixwerk) :thumbsup:

Oja The Z. waarom mixte je Back Again na de mid-intro al weg? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:31 
 
Hardtraxxer

3e keer dat ik naar Rebirth ben geweest en was dit wel de vetste editie met als hoogtepunt Gods :$. Wat klinkt die live lekker zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Oja The Z. waarom mixte je Back Again na de mid-intro al weg? :cry:


Ik vond het mixwerk sowieso erg matig. Het klonk allemaal ontzettend rommelig, veel en veel te veel teases die de hele drive uit de set haalden. Trackkeuze vond ik overigens wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Low-E & Alter Egosz was heerlijk inkomen met de hitjes, Frontliner verrassend goed.
Daarna na de raw tent geweest, waar de drukte veel erger was en de sfeer minder. Requiem vond ik niet zo boeiend, wel +1 voor Chris One - Psycho. Adaro viel ook tegen.
Toen wat gegeten en naar de main bij NSCLT wezen kijken, was wel aardig.
Vervolgens naar Prefix & Density, Warface was net klaar en heel de tent liep leeg. Gelukkig voor ons dus wel veel ruimte. Set was weer geweldig als altijd. :thumbsup:
Crypsis op de Reactivate was geniaal. Heerlijk mixwerk in combinatie met de gruwelijk harde MiM platen. :bomb: Sfeer was ook geweldig met alle hardtraxxers.
Daarna nog 30 minuten E-Force en B-Freqz meegepakt op de main, waarvan die laatste ook fijn was.
Nog een half uur bij RR & Crypsis gebleven, maar afgesloten bij Radiance & Regain. Radiance nummers gingen best hard, maar ik kon er niet zo veel mee, net als het gros van het publiek.

Was mijn eerste Rebirth, prachtige start van het festival seizoen, vooral de Reactivate was top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een goeie opening v/h festival seizoen! Voornamelijk op de Reactivate gestaan waar echt een prima sfeertje hing. Helaas wel wat later binnen dan gepland door 2x een verschrikkelijke file :(

+++ Alphaverb (Set van 1 uur en 3 kwartier! met geweldige muziekjes :woot: )
++ P&D, Crypsis en D-Block & S-te-fan (Reactivate) (Vond 't tijdens die laatste 2 soms wel net iets te druk in de tent)
+ Requiem (Draaide lekker afwisselend), Low-E & Alter Egosz, Noisecult (Reactivate)
--- Act of Rage (Jeetje wat was dit zaad zeg, gewoon 20 standaard Minus is More nummers achter elkaar geplakt met nul originaliteit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad, komt sowieso in mijn top-3 festival aller tijden :loving: Alleen maar goede setjes gehoord, leuke mensen ontmoet, van de zon kunnen genieten en van de shows kunnen genieten.

Stages zagen er vet uit zeg ^^ Binnengekomen bij NSCLT op de Reactivate. We zijn hier tot D-Block & S-Te-Fan gebleven.. Sfeer was weer geniaal net als vorig jaar :) Daarna een half uurtje naar NSLT op de main gegaan, had hun nog nooit live gezien. Ga dat zeker vaker doen ^^ Prefix & Density daarna zoals verwacht top. Communicate :)
Vervolgens naar de main vertrokken. Sets waren hier allemaal prima te pruimen. De nieuwe platen van E-Force klonken erg dik gister, heb daar echt staan genieten. Afsluiting van RR en Crypsis verrassend goed. Sandstorm Remix wel erg dik, dit kan niet anders dan de zomerhit worden dit festivalseizoen.

10 minuten voor het eind naar de bus gegaan, om de drukte een beetje voor te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naad schreef:
--- Act of Rage (Jeetje wat was dit zaad zeg, gewoon 20 standaard Minus is More nummers achter elkaar geplakt met nul originaliteit)


Dit :whistle:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten