Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keng schreef:
Hahaha zie dit een beetje laat, maar wij hebben ons opblaasmaatje gedoneerd aan deze rare buitenlander xd


Was niet die van jou dan, want bij genox had jij em nog om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
TSFH schreef:
Ilse_S schreef:
Je pikt ze er zo uit inderdaad. Al ben ik lastig te herkennen denk ik ^^


Was jij de dame met het blauwe hempje?

Op de zondag had ik een lichtblauw hempje aan inderdaad :). Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe je zo bij mij uitkomt haha


Nou je had het over Myst in je review een paar pagina's geleden en tijdens die set werd ik aangeschoten door een dame over dat ik vaak ook bij dezelfde artiesten te vinden was en dat was iemand in een blauw hempje. Aangezien je net zei dat je lastig te herkennen was dacht ik: Weetje, ik kan het gewoon proberen :P Het viel te proberen haha xd Kennelijk is het ook gewoon zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:07 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
The Z. schreef:
Rebirth was weer helemaal aan! Dit was onze treklijst: The Z. & Jones @ REACTiVATE 19:00 - 20:30 uur


Dan hebben jullie 1,5 uur en primetime en draaien jullie zo'n lijst. Wat ontzettend zonde zeg, terwijl ik weet dat jullie echt veel beter kunnen.


Wat had je willen horen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
MelvinFR schreef:
The Z. schreef:
Rebirth was weer helemaal aan! Dit was onze treklijst: The Z. & Jones @ REACTiVATE 19:00 - 20:30 uur


Dan hebben jullie 1,5 uur en primetime en draaien jullie zo'n lijst. Wat ontzettend zonde zeg, terwijl ik weet dat jullie echt veel beter kunnen.


Wat had je willen horen dan?

Zoveel mooie muziek van vroeger en dan een 2011/2012 hitjesparade draaien :(

Maakt het grootste deel van het publiek natuurlijk niet uit, maar ik denk dat ik meteen weggelopen was na het horen van de eerste 5 tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
MelvinFR schreef:
The Z. schreef:
Rebirth was weer helemaal aan! Dit was onze treklijst: The Z. & Jones @ REACTiVATE 19:00 - 20:30 uur


Dan hebben jullie 1,5 uur en primetime en draaien jullie zo'n lijst. Wat ontzettend zonde zeg, terwijl ik weet dat jullie echt veel beter kunnen.


Wat had je willen horen dan?

B-Kantjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Rebirth was weer helemaal aan! Dit was onze treklijst: The Z. & Jones @ REACTiVATE 19:00 - 20:30 uur

Ik had deze set dus echt helemaal geweldig gevonden :loving:. Heb bijna al deze platen thuis wel gehoord, maar live de meeste niet ,omdat ik toen nog te jong was om naar feesten te gaan. Om dit dan nu nog een keer live te horen, zou me echt super leuk lijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
The Z. schreef:
Rebirth was weer helemaal aan! Dit was onze treklijst: The Z. & Jones @ REACTiVATE 19:00 - 20:30 uur

Ik had deze set dus echt helemaal geweldig gevonden :loving:. Heb bijna al deze platen thuis wel gehoord, maar live de meeste niet ,omdat ik toen nog te jong was om naar feesten te gaan. Om dit dan nu nog een keer live te horen, zou me echt super leuk lijken ^^

Dit dus ja! Wil nog steeds een keer #MyWay live horen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Wat had je willen horen dan?


Prima dat jullie er hitjes bijpakken, is ook jullie goed recht en is ook zeker nodig om een bepaalde sfeer te creëren. Echter hebben jullie 1,5 uur de tijd en ook nog eens een top tijd. Dan is het toch een kleine moeite om wat dieper te gaan graven in de catalogus en wellicht een paar onbekendere platen erbij te pakken die je veel minder vaak hoort op die stage. Het hoeft van mij geeneens een halve set vol met onbekendere plaatjes te zijn, 5 onbekendere plaatjes kan voor mij een set al maken. Echter zit er in jullie set geen één nummer waarbij de kans klein is dat je hem nog een keer gaat horen diezelfde dag, behalve Mindgame misschien. Een gemiste kans in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:02 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Op de zondag had ik een lichtblauw hempje aan inderdaad :). Nu ben ik toch wel heel benieuwd hoe je zo bij mij uitkomt haha

TSFH schreef:
Nou je had het over Myst in je review een paar pagina's geleden en tijdens die set werd ik aangeschoten door een dame over dat ik vaak ook bij dezelfde artiesten te vinden was en dat was iemand in een blauw hempje. Aangezien je net zei dat je lastig te herkennen was dacht ik: Weetje, ik kan het gewoon proberen :P Het viel te proberen haha xd Kennelijk is het ook gewoon zo xd

Bingo! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eens dat het best veel hitjes zijn bij Jones & The Z, maar heb er op dat moment zelf echt geen last van gehad, was genieten juist. +1000000 voor Push That Feeling en Become The Sky :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wist ff niet meer of ik bij het setje van The Z & Jones was geweest. Ik kan me wel herinneren dat ik alle platen uit de TL voorbij heb horen komen (min of meer in die volgorde ook). Ik ga er maar vanuit dat ik hierbij was en dat het vet was ^^

Ohja, in 5 jaar feesten nooit Faith In Your DJ live gehoord, nu ineens 2x in 1 week xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:43 
 
Hardtraxxer

The Z. schreef:
Rebirth was weer helemaal aan! Dit was onze treklijst: The Z. & Jones @ REACTiVATE 19:00 - 20:30 uur

01: Headhunterz - Dragonborn
09: Coone & Scope DJ - Traveling
10: Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
17: Ran-D - #MyWay
19: Headhunterz - Doomed (Z's Bla bla bla cut)
28: Ran-D & Adaro - Under Attack


Deze platen wekken bij mij echt totaal geen Classics gevoel op, zonde.

Bezoek je de grote namen op die stage zoals NC, PP, DBSTF etc. dan weet je vooraf wat je verwachten kan. Een set van Jones, in dit geval met The Z, bezoek ik juist voor de verrassende setjes. Als je ziet dat hier ook nog eens de al zovaak gedraaide hitjes als Phases, Gold, Scrap Attack, Communicate en Live The Moment voorbij komen, vind ik dat inderdaad een gemiste kans.

Wel +1 voor de meerdere B-Front platen in de set, die hoor je dan weer niet heel erg vaak voorbij komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Under Attack niet? Bij mij zeker wel ondanks dat het een hitje is, meer dan bijvoorbeeld Pattern 2 of Countdown.

Svennn schreef:
Bezoek je de grote namen op die stage zoals NC, PP, DBSTF etc. dan weet je vooraf wat je verwachten kan. Een set van Jones, in dit geval met The Z, bezoek ik juist voor de verrassende setjes. Als je ziet dat hier ook nog eens de al zovaak gedraaide hitjes als Phases, Gold, Scrap Attack, Communicate en Live The Moment voorbij komen, vind ik dat inderdaad een gemiste kans.


Hier op zich wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 21:37 
 
Hardtraxxer

Ik snap zeker het punt dat het, voor 'HS Classics' begrippen, een redelijk nieuwe/jonge lijst is en dat deze platen ook vaker voorbij zijn gekomen op de HS Classics stages de laatste jaren. Ik zou ook graag eens een Superdisco, I Shot The Blender, Zhangar, Greenhouse, Maneater en weet ik welke honderden andere platen ook eens draaien tijdens zo'n setje, maar die platen gaan gewoon niet los onder 95% van het publiek dat vandaag de dag op een classics stage staat.

En tja, ik sta er niet voor mezelf, maar om de tent los te draaien en mensen een mooie tijd te bezorgen. Met dat laatste in het achterhoofd kies ik platen waarvan ik denk: deze platen geven mensen de herinneringen van de Hardstyle van de periode dat ze Hardstyle leerde kennen en alles fantastisch was, zoals ik die herinneringen heb bij platen uit 2006/2007/2008 etc. Aan de sfeer in de tent gedurende onze set was wel op te maken dat het overgrote deel zich wel heeft vermaakt en dat is in the end wel de bedoeling denk ik.

Voor de geïnteresseerden, dit was mijn tracklist van vorig jaar en in mijn beleving ging die set een stuk minder los omdat er meer platen tussen zaten die voor het gros van het volk dat er toen stond, blijkbaar niet zo bekend waren/niet datgene losmaakten wat je denkt dat ze zouden doen. Daar doe je dan iets mee ten aanzien van de volgende set.


The Z. @ Rebirth 2016 - 19:00 - 20:00 uur

01: Ran-D - Living for the moment
02: TNT - First Match
03: Pavo - Classic
04: Technoboy - 4 Days
05: Noisecontrollers - Venom
06: Showtek & DV8 - Shout Out (Donkey Rollers Remix)
07: Wildstylez & NC - A Different Story
08: Headhunterz & Abject - Scantraxx Rootz (Z's Cut)
09: The Nasty Boyz - Angel (Z's Cut)
10: Technoboy - Vita
11: A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
12: Slim Shore - Scars
13: Zatox - Andromeda
14: The Prophet - Recession
15: Zany - Angel of the Sun
16: Zany & Duro - Back Again
17: Nitro Man - Techno Prime
18: Ran-D - Feel My Fire
19: Project One - Rate Reducer (Z's original + HHZ Mash-Up)
20: Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Remix
21: Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
22: Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik Vond Jones & The Z ook een beetje jammer... Had vooraf tegen me maten gezegd van hun gaan sowiso wat oudere klappers er op gooien die je bij andere artiesten niet zal zien... Vooral omdat ik van The Z een aantal mixen van vroeger had die echt bizar lekkere en unieke tracklists had. Oke dat tegenwoordig het volk bij de classics anders is... heel jammer wel, want ik keek echt zo hard uit naar die set... Mij lijkt de afwisseling op een classic stage juist een must... De Bekendere namen zullen de hitjes wel draaien, jammer want als dit de toekomst is van classic stages staat de liefhebber van voor 2010 er slecht op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Ik zou ook graag eens een Superdisco, I Shot The Blender, Zhangar, Greenhouse, Maneater en weet ik welke honderden andere platen ook eens draaien tijdens zo'n setje, maar die platen gaan gewoon niet los onder 95% van het publiek dat vandaag de dag op een classics stage staat.

Is dit niet precies het probleem? Gaan de mensen dan niet los omdat ze het niet kennen of omdat ze het niks vinden? Ik denk het eerste, en als zelfs de dj's die weinig tot geen platen in die periode hebben alleen maar hitjes gaan draaien zullen ze de platen ook nooit leren kennen. Als artiesten op classic stages gevarieerd zouden draaien zou ik er de hele dag kunnen staan, en dan niet op een feest, maar meerdere. Voor mij word het gewoon steeds saaier om elke keer al die hitjes te horen.

Als elke dj eens een paar gedurfde platen er op gooit zou het al een stuk schelen. Nu is het wachten tot de populariteit doodbloedt en dj's misschien weer wat creatiever durven te zijn. Deze manier zal misschien op korte termijn goed werken maar als het de hele tijd hetzelfde blijft zal ook de 95% die nu wel los gaat niet meer komen, jij kan daar als individu misschien niet heel veel invloed op hebben maar we moeten ergens beginnen toch? :P

Over je set van vorig jaar, er waren toen ook heel weinig mensen en dat heeft meestal ook wel invloed op het losgaansgehalte. Nu was het meteen vanaf het begin druk en ik denk echt niet dat de zaal stil zou gaan staan op een Greenhouse of Zhangar. Overigens denk ik ook dat mensen die op onbekendere namen af komen over het algemeen ook meer open staan voor wat meer onbekende tracks.

/zeikmodus uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 11:31 
 
Hardtraxxer

Ik heb mij uitermate vermaakt bij de set van The Z & Jones! Ik kom ook uit de periode voor 2010. De sfeer was geweldig en ondanks de hitjes ook een paar pareltje, de energie van Jones & The Z was ook prachtig om te zien en aanstekelijk.

Ik denk wel dat je zeker een aantal platen voor 2010 kan draaien (`niet hitjes´ wat een begrip'). En trouwens onderstaand:
The Z. schreef:
Maneater


HAD DIE GEDRAAID!! xd :cry: wat een heldenplaat....Tent was op de kop gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
The Z. schreef:
Ik zou ook graag eens een Superdisco, I Shot The Blender, Zhangar, Greenhouse, Maneater en weet ik welke honderden andere platen ook eens draaien tijdens zo'n setje, maar die platen gaan gewoon niet los onder 95% van het publiek dat vandaag de dag op een classics stage staat.

Is dit niet precies het probleem? Gaan de mensen dan niet los omdat ze het niet kennen of omdat ze het niks vinden? Ik denk het eerste, en als zelfs de dj's die weinig tot geen platen in die periode hebben alleen maar hitjes gaan draaien zullen ze de platen ook nooit leren kennen. Als artiesten op classic stages gevarieerd zouden draaien zou ik er de hele dag kunnen staan, en dan niet op een feest, maar meerdere. Voor mij word het gewoon steeds saaier om elke keer al die hitjes te horen.

Als elke dj eens een paar gedurfde platen er op gooit zou het al een stuk schelen. Nu is het wachten tot de populariteit doodbloedt en dj's misschien weer wat creatiever durven te zijn. Deze manier zal misschien op korte termijn goed werken maar als het de hele tijd hetzelfde blijft zal ook de 95% die nu wel los gaat niet meer komen, jij kan daar als individu misschien niet heel veel invloed op hebben maar we moeten ergens beginnen toch? :P

Over je set van vorig jaar, er waren toen ook heel weinig mensen en dat heeft meestal ook wel invloed op het losgaansgehalte. Nu was het meteen vanaf het begin druk en ik denk echt niet dat de zaal stil zou gaan staan op een Greenhouse of Zhangar. Overigens denk ik ook dat mensen die op onbekendere namen af komen over het algemeen ook meer open staan voor wat meer onbekende tracks.

/zeikmodus uit

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent een wijs man Flux.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier hetzelfde, ik ben bij jullie (The Z & Jones) blijven staan om een niet-standaard lijstje te horen te krijgen. Die krijg je immers al voldoende bij de standaard namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hier hetzelfde, ik ben bij jullie (The Z & Jones) blijven staan om een niet-standaard lijstje te horen te krijgen. Die krijg je immers al voldoende bij de standaard namen.


+ het 100 keer teasen van the fusion of sound... en dan niet draaien. Dat was ook een beetje huilen. Mixwerk was dan wel weer echt goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 21:16 
 

Norther66 schreef:
Keng schreef:
Hahaha zie dit een beetje laat, maar wij hebben ons opblaasmaatje gedoneerd aan deze rare buitenlander xd


Was niet die van jou dan, want bij genox had jij em nog om :P


Haha nee dat was een kikker, dit is een paard ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5.9 gehaald voor tentamen van afgelopen maandag, best een opluchting wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
5.9 gehaald voor tentamen van afgelopen maandag, best een opluchting wel xd


Ik moet mijn tentamen ook nog terugkrijgen. Maar heb er weinig vertrouwen in. Kon na rebirth helemaal niets meer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 19:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben niet eens geweest xd
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten