Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 22:07 
 
Hardtraxxer

Extreem laat maar had afgelopen week amper tijd en moet toch nog even m'n complimentjes kwijt, wat een top feest! Derde keer rebirth voor mij en voor mij de leukste. Beetje heen en weer geweest. Begonnen met artifact/pn/aor toen BM/dbstf classics, toen ff eten, daarna 2 sidez en crypsis. Allen draaide prima en ondanks de hitjes was voor mij dbstf op de classics intens genieten, had ik wel zin an.

Toen mainstage, ran-d, draaide prima, b freqz was kut imo, duurde allemaal wat te lang, zat weinig tempo in. Poepie druk wel want wij stonden op de vip en zelfs daar kon je je reet niet keren.

Maar toen, delete :thumbsup: gewoon weer geweldig, betere set dan op reverze, en die was al goed! Lekker uit mn plaat gegaan, wederom vanaf het deck in de raw want beneden was me te druk. Daarna rebellion meegepakt als moetje, wel grappig maar thats it, was ook te moe.

Weer was top, sfeer was top, geluid/aankleding waren top, weekend was top. Alleen het lopen naar die b&b was om te huilen, m'n benen waren op, oprecht 2 dagen spierpijn gehad.

Volgens mij geen HT'ers gezien, maar na al die verhalen misschien ook maar eens aansluiten, klinkt gezellig. Was zelf te herkennen aan dat nieuwe b front shirt en een zwarte broek. Maar weinig op de vloer gestaan (voor het eerst, en die euimte beviel wel..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 02:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Maar toen, delete :thumbsup: gewoon weer geweldig, betere set dan op reverze, en die was al goed! Lekker uit mn plaat gegaan, wederom vanaf het deck in de raw want beneden was me te druk.


Te druk tijdens Delete? Dat vond ik dus absoluut niet. In het begin stonden wij rechts midden bij de bar, en daar had ik serieus tientallen vierkante meters ruimte om me heen. Ben toen juist naar voren gegaan omdat ik in m'n eentje als een dolle los aan het gaan was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Delete was het linksvoor gezellig druk, maar prima de ruimte om flink te snoeien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Bij Delete was het linksvoor gezellig druk, maar prima de ruimte om flink te snoeien :cool:


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 15:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tock leuk om te zien dat de meningen over onze set uiteenlopend zijn. Qua tracks die ik heb gekozen kom ik toch weer terug op een eerdere discussie. Je draait wat op het moment goed voelt... Als dat een, in jullie ogen, hitje is; so be it... Mensen die vaker setjes van mij hebben bezocht weten dat ik diversiteit hoog in het vaandel heb staan, maar het gaat altijd om het moment! :) Ik zal in elk geval, mits het moment goed is, nooit vies zijn van een paar onbekendere classics erop te gooien. En dat zal ik ook zeker blijven doen... :thumbup:

Anyway, thanks voor alle reacties guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Tock leuk om te zien dat de meningen over onze set uiteenlopend zijn. Qua tracks die ik heb gekozen kom ik toch weer terug op een eerdere discussie. Je draait wat op het moment goed voelt... Als dat een, in jullie ogen, hitje is; so be it... Mensen die vaker setjes van mij hebben bezocht weten dat ik diversiteit hoog in het vaandel heb staan, maar het gaat altijd om het moment! :) Ik zal in elk geval, mits het moment goed is, nooit vies zijn van een paar onbekendere classics erop te gooien. En dat zal ik ook zeker blijven doen... :thumbup:

Anyway, thanks voor alle reacties guys!

In ieder geval fijn dat jullie meelezen/reageren. Zat artiesten die denken: laat maar lullen, ik doe mooi wat ik zelf wil. En qua diversiteit weten we dat het wel goed zit, jouw set op VWAB is daar een prima voorbeeld van. Volgende keer beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 16:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
In ieder geval fijn dat jullie meelezen/reageren. Zat artiesten die denken: laat maar lullen, ik doe mooi wat ik zelf wil. En qua diversiteit weten we dat het wel goed zit, jouw set op VWAB is daar een prima voorbeeld van. Volgende keer beter

Kijk, feedback zoals ie nu gegeven is kun je prima bij mij kwijt; en grote kans dat ik er ook op reageer... Op 'haat' daarentegen zal ik zéker niet reageren! ;)
En mooi voorbeeld wat je noemt, op VWAB kun je makkelijker draaien wat je wil. Het is een classics event met maar 1 podium, heel wat anders als een festival als Rebirth waar de classics stage niet het middelpunt van het festival is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 16:29 
 
Hardtraxxer

Twanneke schreef:
Deef schreef:
Maar toen, delete :thumbsup: gewoon weer geweldig, betere set dan op reverze, en die was al goed! Lekker uit mn plaat gegaan, wederom vanaf het deck in de raw want beneden was me te druk.


Te druk tijdens Delete? Dat vond ik dus absoluut niet. In het begin stonden wij rechts midden bij de bar, en daar had ik serieus tientallen vierkante meters ruimte om me heen. Ben toen juist naar voren gegaan omdat ik in m'n eentje als een dolle los aan het gaan was.

Ik kwam binnen tijdens sub sonik, volgensmij was het toen vrij druk, kan ook zijn dat ik gewoon geen zin had om een goeie plek te zoeken :lol: is al een week geleden he, haha

Moet zeggen ik sta normaal altijd op de vloer maar bleef nu eens bij de groep en op zo'n deck bevalt veel beter dan verwacht, dat ik dan soms de enige ben die losgaat is dan maar zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zijn nu ook op instagram te bewonderen xd
https://www.instagram.com/p/BTOozoyBKnl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jullie zijn nu ook op instagram te bewonderen xd
https://www.instagram.com/p/BTOozoyBKnl/


Blijft altijd mooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Blijft altijd mooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver mijn filmpje. xd
Jammer dat mijn mobiel de lage tonen nooit aankan. Is toch wel een must wanneer ik een nieuwe ga aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Godver mijn filmpje. xd
Jammer dat mijn mobiel de lage tonen nooit aankan. Is toch wel een must wanneer ik een nieuwe ga aanschaffen.

iPhone 6s. Misschien vind je Apple kut maar deze kan wel zeer goed geluid opnemen. Denk niet dat een andere telefoon dit overtreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Helicaze schreef:
Godver mijn filmpje. xd
Jammer dat mijn mobiel de lage tonen nooit aankan. Is toch wel een must wanneer ik een nieuwe ga aanschaffen.

iPhone 6s. Misschien vind je Apple kut maar deze kan wel zeer goed geluid opnemen. Denk niet dat een andere telefoon dit overtreft


Blij dat ik die net gekocht heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Godver mijn filmpje. xd
Jammer dat mijn mobiel de lage tonen nooit aankan. Is toch wel een must wanneer ik een nieuwe ga aanschaffen.

HTC neemt prima op.
Heb alleen wel gemerkt dat snapchat het geluid wel heel erg vervormd en dat is misschien ook het geval bij insta als ik het zo hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Jullie zijn nu ook op instagram te bewonderen xd
https://www.instagram.com/p/BTOozoyBKnl/


Ik wilde reageren hey ik zie SVB's account maar nu ik dit typ zie ik dat deze link ook door jouw gedeeld is. Vet vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik wilde reageren hey ik zie SVB's account maar nu ik dit typ zie ik dat deze link ook door jouw gedeeld is. Vet vaag.


Mooi verhaal keerl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potverdikke en een dikke taalfout. Vergeef me
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Potverdikke en een dikke taalfout. Vergeef me


Zonnebloem*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Potverdikke en een dikke taalfout. Vergeef me


Zonnebloem*


?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mist wel wat scherpte Sonnebloem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Je mist wel wat scherpte Sonnebloem!


Mijn nickname hoort met een s :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Svbtwee schreef:
Jullie zijn nu ook op instagram te bewonderen xd
https://www.instagram.com/p/BTOozoyBKnl/


Ik wilde reageren hey ik zie SVB's account maar nu ik dit typ zie ik dat deze link ook door jouw gedeeld is. Vet vaag.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:22 
 
Hardtraxxer

Aftermovie staat online ;)

https://www.facebook.com/rebirthfestival/videos/1433216316716970/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Youtube linkje.

Edit: al meteen de Job gespot op 0:51 :lol:
Edit2: Vette beelden @3:22 bij PN.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten