Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 51  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 33%  33%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 67%  67%  [ 43 ]
Totaal aantal stemmen : 64
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 13:46 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Hekzitter schreef:
TSFH schreef:
Klinkt best lekker. Wel apart dat Hard Driver zowel het reverze anthem als het rebirth anthem gemaakt heeft.

Weten we al zeker dat Harddriver het anthem maakt dan?

Foto van de studio komt erg overeen met diverse foto's van de studio van Hard Driver op zijn instagram ;)

Volgens mij zijn dit gewoon de DWX studios, niet per definitie die van Hard Driver :P
Lijkt mij ook stug dat Hard Driver 2 anthems krijgt voor evenementen die zo kort achter elkaar vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 13:51 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Klinkt best lekker. Wel apart dat Hard Driver zowel het reverze anthem als het rebirth anthem gemaakt heeft.

Kan er alleen maar respect voor hebben. Zoals meerdere artiesten in de scene ook al aangaven is dit wat mij betreft gewoon een van de betere (zo niet beste) producers

Ik denk trouwens NSCLT. Studio's matchen (want DWX), stijl komt overeen en zij staan op beide dagen mainstage. Dat terwijl Day 2 in principe een B-Front hosting is en ik voor zower ik weet geen enkele relatie tussen NSCLT en B-Front zelf zie haha. Confirmed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 13:54 

Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
beste
:nono:, Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 13:54 

Hardtraxx Veteran

ivo024 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
beste

:nono:, Pollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 13:55 

Hardtraxx Addict

ivo024 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
beste

'een van de beste' haha, niks aan gelogen als je het mij vraagt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 16:00 

Hardtraxxer

Ik denk ook NSCLT. Hard driver heeft al een anthem voor reverze. En aan het filmpje te zien en te horen zeg ik ook dat het de heren van NSCLT zijn. Ze gaven in de Q&A ook aan dat ze aan het werk waren voor een anthem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 16:24 

Hardtraxx Veteran

het zou nsclt kunnen zijn maar de kick klinkt mij meer als hard driver
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 16:36 

Hardtraxxer

NSCLT is wel beter dan Harddriver naar mijn mening. Vooral het nieuwe stijltje past hen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 09:26 

Hardtraxx Elite

Excuses, te snel geoordeeld. NSCLT klinkt logischer idd! In die kleine teaser klinkt het in ieder geval al erg fijn ^^

Edit: al vind ik de stem idd behoorlijk op die van Hard Driver lijken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:37 

Hardtraxx Elite

Volgens mij is dat gewoon de welbekende stem van Hard Driver en lijkt het me een stuk logischer dat er twee studio stoelen omdraaien als het echt NSCLT zou zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:38 

Hardtraxx Addict

Ik kijk trouwens echt weer enorm uit naar Alphaverb. Hoop dat hij weer 1.5 uur mag afsluiten. Beter als dat wordt het gewoon niet voor mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:39 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Ik kijk trouwens echt weer enorm uit naar Alphaverb. Hoop dat hij weer 1.5 uur mag afsluiten. Beter als dat wordt het gewoon niet voor mij :loving:

Dan * :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:50 

Hardtraxxer

Lijkt me sterk dat het Hard Driver is. Dit zou betekenen dat hij 3 anthems heeft binnen een maand. Hij heeft niet alleen het Reverze anthem maar ook het Qapital anthem met Digital Punk als de Publieke Vijanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:53 

Hardtraxx Addict

Zamble schreef:
MeneerEend schreef:

Dan * :list:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:54 

Hardtraxx Addict

geert3ssen schreef:
Qapital anthem met Digital Punk als de Publieke Vijanden.

Als je zo zegt klinkt het zelfs nog kutter :lol: . Noisecult anthem zie ik ook wel gebeuren. Zou ik ook echt vet vinden, toch wel fan van hun stijltje. Hun outlands anthem was ook erg vet, denk dat dit heel vet out zou kunnen pakken. Hoop sws weer eens op een degelijk anthem. Vond ze de afgelopen jaren niet erg sterk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 10:57 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Hoop sws weer eens op een degelijk anthem. Vond ze de afgelopen jaren niet erg sterk :$

Dat Rebirth anthem van Frontliner vorig jaar bijvoorbeeld. Dat was niet best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 11:25 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Ik kijk trouwens echt weer enorm uit naar Alphaverb. Hoop dat hij weer 1.5 uur mag afsluiten. Beter dan dat wordt het gewoon niet voor mij :loving:

Al 2 jaar vaste prik. Vorig jaar 1 uur en 45 minuten. Elk jaar met stipt beste set van de dag haha.

Anthem van vorig jaar van frontliner was inderdaad niet best, maar het jaar ervoor van Max Enforcer vond ik wel weer heel dik. Beter dan het Ran-d & B-front anthem zal het nooit worden. Legendarische plaat was dat toen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 16:07 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Elk jaar met stipt beste set van de dag haha.

Vorig jaar toen beginnen met Drank & Drugs (Dikke Bleek Edit) :lol: Het begon en ik dacht echt wtf joh!!

Vorig jaar ging voor mij de beste set competitie tussen Alphaverb, Crypsis en heel opvallend Frontliner, alle 3 in de Reactivate. Vooral Frontliner was zo goed dat we gewoon zijn blijven staan na D-Block & S-Te-Fan :thumbup:

Edit: De set staat gewoon online :oh: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 16:10 

Hardtraxx Addict

Ook aanwezig :D Ik hoop dat ik niet al te veel keuzes hoef te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 16:54 

Hardtraxx Addict

Met hopelijk een gunstige timetable zonder overlap hoop ik deze namen allemaal te zien: Noisecontrollers, Frequencerz, Hard Driver, Ran-D Live, Warface, Delete, DNR Live en Phuture Noize. Zou een lekker dagje zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-03-2017, 17:52 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
Elk jaar met stipt beste set van de dag haha.

Vorig jaar toen beginnen met Drank & Drugs (Dikke Bleek Edit) :lol: Het begon en ik dacht echt wtf joh!!

Vorig jaar ging voor mij de beste set competitie tussen Alphaverb, Crypsis en heel opvallend Frontliner, alle 3 in de Reactivate. Vooral Frontliner was zo goed dat we gewoon zijn blijven staan na D-Block & S-Te-Fan :thumbup:

Edit: De set staat gewoon online :oh: :drool:

Dat was echo goud! Die set ook al wel 10 keer geluisterd denk ik haha. Weet er altijd een unieke set van te maken. Ik hoop dat hij dit jaar opent met de avio intro van rebirth 2010. 1 bass is geen bass, 2 bass is een harde bass en 3 bass is een paasbass. Geniaal was dat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2017, 01:25 

Hardtraxx Elite

Rebirth anthem is van Noisecult, zojuist gedraaid op reverze. Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2017, 01:36 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D

L3G3NDS. Veel plezier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2017, 14:57 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Rebirth anthem is van Noisecult, zojuist gedraaid op reverze. Aan het losgaan gehalte te zien is het goedgekeurd door naad, MeneerEend, indy en mezelf. :D

Juist! Oprecht een van de betere anthems van de laatste tijd, klonk heel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2017, 14:59 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:

Klonk echt heel dik inderdaad! :thumbsup:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten