Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 08:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mij een raadsel waarom ie Push That Feeling nooit draait, gvd één van de mooiste melodieën ooit gemaakt. Daar had iedereen destijds om moeten schreeuwen ipv Clubbin :mad:



Eens, en die kick met moeilijk veel bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxxer

Tsja, matige editie helaas. Heel jammer dat het zo rustig was. Denk toch dat dit grotendeels door de line up komt, aangezien Remember vorig jaar ook tegelijk met Qapital was en toen was het toch een stuk drukker met een prima sfeer.. Het meerendeel van de Remember bezoeker komt denk ik voor de wat bekendere namen en hitjes; het feit dat het vrijwel direct na Wildstylez een heel eind leegliep versterkt dit vermoeden wel IMO.

Ook het aantal andere early feestjes (Tijdmachine, Tijdmachine op Craft, Vroeger was alles Beter..) zal er niet echt aan bij hebben gedragen. Line up van die feestjes waren natuurlijk veel uitgebreider dus logisch dat mensen een Remember nu laten schieten.

Voor mij voorlopig even de laatste Remember geweest, tenzij er echt een kanon van een line up komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje!
Mani was top, heerlijk setje om in te komen, goede afwisseling tussen bekend en minder bekend spul. Eindelijk Time for new Energy remix live gehoord :loving: Pavo zat al na een paar nummers op 155BPM, dat is echt te snel voor mij voor deze muziek dus naar A-Lusion gegaan. Geen spijt van gehad, lekker afwisselend setje! Niet allemaal mijn smaak maar dat krijg je met zo'n variatie. Eindelijk originele Psycho Stylez gehoord :loving:
Daarna even wezen eten, heb van Francois niet zo veel meegekregen, draaide o.a. Exploration of Space, Iguana, Motherf*ck Nexus remix, DJ Arne L II - RIP en Loving You Isaac Remix.
Pila beperkte zich voornamelijk tot de hitjes, hoewel openen met de originele Fire Wire wel baas was. Verder o.a. Strike Again, Disk Warrior, Nuclear Reaction, Mess Up, First Match, I'm Techno, Hardbeat Market, Housenation, Focus, Demolition, Age of Reverse Bass en Salamandra gehoord zou ook kunnen dat een paar hiervan nog door Francois gedraaid zijn. Fusion of Sound en die Wild Motherfuckers platen waren wel heel random tussendoor.

Daarna besloten om Luna een kans te geven totdat ie een non-early track zou draaien. Bleek het derde nummer ongeveer al te zijn, dus naar Davide Sonar gegaan. Draaide de zaal inderdaad behoorlijk dood, mixte totaal niet door, en hij gebruikte het 'extra' halve uur helaas niet om er eens wat platen van anderen bij te pakken. In plaats daarvaan kregen we nu ook zijn 2011/2012 platen waar ik vrij weinig mee heb. Helaas ook Techno Boheme niet gehoord, zal wel in het eerste kwartier zijn gedraaid toen ik nog bij Luna was. Voor tracklist zie discogs.
B-Front was gaaf, ook lekker gevarieerd, geloof dat alle gedraaide tracks hier al wel genoemd zijn :P

DJ Mani schreef:
Voor de mensen van hier die bij mijn set waren; :thumbsup: :thumbsup: supervet!

Het liep sneller vol dan ik verwachtte met grootheid en überheld Balistic in de hoofdzaal.

Toen ik binnenkwam (kwart over 10 - half 11 zoiets) was het in zaal 2 een stuk drukker dan in zaal 1 :P

Kevv1990 schreef:
Tsja, matige editie helaas. Heel jammer dat het zo rustig was. Denk toch dat dit grotendeels door de line up komt, aangezien Remember vorig jaar ook tegelijk met Qapital was en toen was het toch een stuk drukker met een prima sfeer.. Het meerendeel van de Remember bezoeker komt denk ik voor de wat bekendere namen en hitjes; het feit dat het vrijwel direct na Wildstylez een heel eind leegliep versterkt dit vermoeden wel IMO.

Ook het aantal andere feestjes (Tijdmachine, Tijdmachine op Craft, Vroeger was alles Beter..) zal er niet echt aan bij hebben gedragen. Line up van die feestjes waren natuurlijk veel uitgebreider dus logisch dat mensen een Remember nu laten schieten.

Ik vond het prima zo, heb zelf veel liever wat minder artiesten die langer mogen draaien dan dat een organisatie 23 namen in 10 uurtjes propt. Dat het grote publiek hier wellicht minder trek in heeft snap ik wel, maar dat maakt het voor mij zeker geen matige editie. Muzikaal vond ik het behoorlijk goed, en zelden zo veel ruimte gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezellig feest gehad, muzikaal best prima, A-Lusion & Pila baasjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen harde trekkers gespot

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Geen harde trekkers gespot



Matig. Sloeg bijna die camera van die gast nog uit z'n klauwen omdat ik zo aan het snoeien was haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Matig. Sloeg bijna die camera van die gast nog uit z'n klauwen omdat ik zo aan het snoeien was haha


Same, minutenlang gefilmd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:
Matig. Sloeg bijna die camera van die gast nog uit z'n klauwen omdat ik zo aan het snoeien was haha


Same, minutenlang gefilmd. xd


Volgende keer dat podium maar opklimmen om alle kickrolls mis te slaan en lekker geil doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Matig. Sloeg bijna die camera van die gast nog uit z'n klauwen omdat ik zo aan het snoeien was haha


Echt bijna een minuut lang had die gast staan filmen xd

En die chick die alle kickrolls mis slaagt/kickrolls mept waar er geen zijn is dan toch nog nuttig geweest want ze hebben er eentje van gebruikt om in de aftermovie te plaatsen op een echte kickroll :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Geen harde trekkers gespot

1:12-1:13
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Grim schreef:
Geen harde trekkers gespot

1:12-1:13


Hahaha, onze Lommen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Grim schreef:
Geen harde trekkers gespot

1:12-1:13

Haha godver, mij en wootum niet herkennen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zorg in het vervolg dat je op de voorgrond staat :cool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten