Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Miwer schreef:
Paultheone schreef:
Mensen uit de omgeving nog tips voor parkeren? Zag op de B2S site de tivoli parkeergarage staan, maar dat zal wel weer flink wat gaan kosten.

nog contact over gehad met b2s en het is daar 6 euro als je voor 7 uur in de ochtend uit rijd en na(ik dacht) 20:00 pas parkeerd. Let wel dat je meteen zo'n avond ticket moet halen bij de automaten en niet pas af gaat rekenen als je weg gaat, dan betaal je het normale tarief.


Dit lijkt me inderdaad wel het makkelijkst. Ik had eigenlijk kosten van 3 euro per uur ofzo verwacht, maar die 6 euro (delen door 3 want we gaan met 3) is helemaal niks. Ga je ook Miwer? Jou zou ik nog wel eens op een feest willen meeten

Ja was er wel :P

zoals b2s het verwoord op hun facebook
"this is who we are!" (al stond er iets heel anders op op dat moment :P )

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zany was goud, ook nog Orgasmo, Pounding Senses, Followers, The fusion of Sound.

Wat me wel opviel was dat er toch wel wat minder liefhebbers waren dan bij andere hardstyle classics feesten waar ik ben geweest. Heel de zaal gaat los bij Wake Up en Make it Loud die voor de 3e keer gedraaid werd, maar toen BH Boys Interface draaide (grote +1 trouwens) stond 90% stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 17:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad met topsetjes van J&W, Zany en Crypsis :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Zo ben weer wat bij gekomen van mijn eerste remember.
Ik ga geen groot verslag schrijven maar heb me zeker top vermaakt. Halverwege crypsis zijn we weg gegaan, hier hadden we allemaal niets mee en de hitte begon ook wat te te worden.

Vond het wel jammer dat je nergens even uit de muziek kon gaan zitten buiten de zaal.

Hier nog een impressie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed feest gehad :) Heel de avond leuke tracks gehoord juist Brennan Heart viel me wat tegen. The Pitcher, Zany & Crypsis waren topsets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Is het btw normaal dat je hier dopjes op je flesje water krijgt?
als bob zijnde was het hier door wel een heel goedkoop avondje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een festicap aanschaffen, eenmalig 5 euro en je hebt altijd gratis feestjes wat drinken betreft als je het alleen bij water houdt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 22:09 
 
Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Gewoon een festicap aanschaffen, eenmalig 5 euro en je hebt altijd gratis feestjes wat drinken betreft als je het alleen bij water houdt :P

Ben zelden bob maar viel me op dat een aantal mensen waaronder ik de dopjes gewoon mee kregen als je water bestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

013 is overigens een poppodium he, dat zou ook een reden kunnen zijn. Ik weet bij Doornroosje (ook poppodium) dat ze waterflesjes met dopjes meegeven, evenals gewoon glazen flesjes bier ipv in bekers. Ik weet niet hoe dat met bier is in 013, nooit geweest namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 22:13 
 

Fothermucker schreef:
Wat me wel opviel was dat er toch wel wat minder liefhebbers waren dan bij andere hardstyle classics feesten waar ik ben geweest. Heel de zaal gaat los bij Wake Up en Make it Loud die voor de 3e keer gedraaid werd, maar toen BH Boys Interface draaide (grote +1 trouwens) stond 90% stil.


Je hoeft ook niet heel de tijd los te gaan. Er stonden vele dedicated mensen in mijn omgeving maar die staan meer gewoon rustig te genieten dan helemaal wakka te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
013 is overigens een poppodium he, dat zou ook een reden kunnen zijn. Ik weet bij Doornroosje (ook poppodium) dat ze waterflesjes met dopjes meegeven, evenals gewoon glazen flesjes bier ipv in bekers. Ik weet niet hoe dat met bier is in 013, nooit geweest namelijk :P


Bier is wel gewoon in bekers, wel 2,50 per muntje wat gewoon netjes is.

stefaneke schreef:
Fothermucker schreef:
Wat me wel opviel was dat er toch wel wat minder liefhebbers waren dan bij andere hardstyle classics feesten waar ik ben geweest. Heel de zaal gaat los bij Wake Up en Make it Loud die voor de 3e keer gedraaid werd, maar toen BH Boys Interface draaide (grote +1 trouwens) stond 90% stil.


Je hoeft ook niet heel de tijd los te gaan. Er stonden vele dedicated mensen in mijn omgeving maar die staan meer gewoon rustig te genieten dan helemaal wakka te gaan.


Dat beweer ik ook helemaal niet. :P
Zoals ik zei viel het me gewoon op dat een groot deel (waar ik stond in ieder geval) alleen los ging op de megabekende tracks en wist veel niet echt wat ze met early aanmoesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Fothermucker schreef:
Unknown schreef:
013 is overigens een poppodium he, dat zou ook een reden kunnen zijn. Ik weet bij Doornroosje (ook poppodium) dat ze waterflesjes met dopjes meegeven, evenals gewoon glazen flesjes bier ipv in bekers. Ik weet niet hoe dat met bier is in 013, nooit geweest namelijk :P


Bier is wel gewoon in bekers, wel 2,50 per muntje wat gewoon netjes is.

stefaneke schreef:
Fothermucker schreef:
Wat me wel opviel was dat er toch wel wat minder liefhebbers waren dan bij andere hardstyle classics feesten waar ik ben geweest. Heel de zaal gaat los bij Wake Up en Make it Loud die voor de 3e keer gedraaid werd, maar toen BH Boys Interface draaide (grote +1 trouwens) stond 90% stil.


Je hoeft ook niet heel de tijd los te gaan. Er stonden vele dedicated mensen in mijn omgeving maar die staan meer gewoon rustig te genieten dan helemaal wakka te gaan.


Dat beweer ik ook helemaal niet. :P
Zoals ik zei viel het me gewoon op dat een groot deel (waar ik stond in ieder geval) alleen los ging op de megabekende tracks en wist veel niet echt wat ze met early aanmoesten.

Ben inderdaad ook nog aangesproken door iemand van (ik schat) een jaar of 19 dat ik slecht kon hakken. Van stampen had hij nog nooit gehoord..... Van de kaart gehalte was ook best hoog over de wat jongeren mensen opvallend genoeg.


Nog een plus punt trouwens was het eten, je werd snel geholpen en kreeg zowaar waar voor je geld. 2 muntjes voor een hamburger met 2 goede stukken vlees.
Dat daar ook nog hard de muziek uit de zaal gedraaid werd was wel grappig maar daar door kon je nergens rust pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Dat daar ook nog hard de muziek uit de zaal gedraaid werd was wel grappig maar daar door kon je nergens rust pakken.

013 is een poppodium voor concerten en dat soort dingen..hoeveel mensen willen ergens hun rust pakken tijdens een concert? :P
Bovendien heb je bovenin de zaal altijd nog die gang naar de wc's, waar 1 hele lange bank staat waar je prima rustig kan zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 00:30 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
Dat daar ook nog hard de muziek uit de zaal gedraaid werd was wel grappig maar daar door kon je nergens rust pakken.

013 is een poppodium voor concerten en dat soort dingen..hoeveel mensen willen ergens hun rust pakken tijdens een concert? :P
Bovendien heb je bovenin de zaal altijd nog die gang naar de wc's, waar 1 hele lange bank staat waar je prima rustig kan zitten

Het is geen klacht hoor, gewoon opvallend als je daar voor het eerst bent :P
Boven wc's heb ik helemaal gemist haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat heb ik genoten van deze avond zeg. Hoogtepunt was Zany die alle verwachtingen overtrof. Op het laatst ging het me een partijtje hard :surrender:

Eerste half uur van The Pitcher was ook echt geweldig, tweede half uur ietsje minder, maar nog steeds geweldig. Helaas weer geen Strange Love.

Josh & Wesz vielen heel erg mee. De verwachte hitjesparade was daardoor prima te doen. Hoogtepuntje was Wildstylez - In & Out :loving:

Brennan Heart viel ook nog wel enigszins mee door een paar hele vette early tracks en eindigen met Reputation Game met de kickrolls die veel mensen meededen. Was grappig om te zien.

Crypsis eigenlijk na Zany denk ik wel de held van de avond. Hij had de held van de avond geweest als hij Highest Pressure had gedraaid, maar dat is hem vergeven als hij die volgende week maar op Rebirth draait.

Verder was de sfeer er wel degelijk. Ook weer eens leuk om vrijwel alleen maar vrolijke gezichten te zien op een avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Van de kaart gehalte was ook best hoog over de wat jongeren mensen opvallend genoeg.

Opvallend, deze opmerking... :P

Uit Qapital topic
The Skribbler schreef:
Rickzel schreef:
Vdk gehalte lag al vrij vroeg vrij hoog vond ik

Dit valt me de laatste tijd toch al wel op... niet alleen op raw feestjes, maar overal, ook bij techno, mainstream hardstyle... en dan niet eens alleen de buitenlanders. Slechte zaak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend dikke avond gehad! De hele avond rechtsvoor de boxen gestaan, mooi in de buurt van de bar :thumbsup: Het leek mij wel druk rond het midden van de zaal, maar voorin continue heerlijk de ruimte gehad. Het viel inderdaad wel een beetje op dat er veel hitjes gerelateerde bezoekers waren, maar eerlijk gezegd was dit natuurlijk ook wel te verwachten als je kijkt naar namen als Scope DJ, Josh & Wesz en Brennan Heart.

Overigens moeten lachen om BH die dood leuk opende met Wake-up, om als een van de volgende platen Boys Interface erop te gooien. Bij Wake-up deed 95% van de zaal uitbundig mee, bij Boys Interface werden we toch wel even raar aangekeken :lol:

Nog een dik pluspunt, de vele muntenautomaten! Ging elke keer rete snel en werkte allemaal prima :worship:
En oja, Zany absoluut set van de avond. Wat. Een. Teringheld. (P.S. Veritas Zany remix :worship: :loving: :clap: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
bij Boys Interface werden we toch wel even raar aangekeken :lol:


Bij de artiesten wissel naar Brennan Heart een stuk pizza gaan halen en boven eventjes een kijkje gaan nemen. Hoor ik dat Boys Interface wordt ingemixt en begin ik te maaien als een gek met een stuk pizza in mijn hand waarop een hoop mensen me raar aankijken. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Sinds wanneer geilt iedereen op Boys Interface.


Ja dit :lol: had er nog nooit van gehoord, luister het nu terug op YouTube en vind hem niet zo speciaal. Kan me er ook helemaal niks van herinneren dat die op Remember is gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft in principe niets te maken met "geilen op", maar het in contrast plaatsen met wake-up en het publiek op dat moment.

Daarnaast vind ik het een vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:20 
 

Cruelty schreef:
Sinds wanneer geilt iedereen op Boys Interface.


Dikke schjf
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Cruelty schreef:
Sinds wanneer geilt iedereen op Boys Interface.


Dikke schjf

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Cruelty schreef:
Sinds wanneer geilt iedereen op Boys Interface.


Dikke schjf


Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke versie werd er eigenlijk gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beholder & Balistic Remix neem ik aan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten