Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Blear schreef:
Miwer schreef:
wootum schreef:
Ontzettend jammer dat dit niet met het OV te bereiken is, anders was ik hier wel naar toe gegaan.

De trein stopt zo goed als voor de deur.



:/ Not sure if..

Had even niet aan de tijd dat het afgelopen is gedacht. excuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook met de trein :P Het is dus wel te bereiken met de trein? En tenzij iemand mij warm wilt houden zal ik toch ook echt 2,5 uur moeten wachten op de eerste trein terug naar Amsterdam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, is slechts paar minuten lopen van het station. Maar de eerste trein die ik moet hebben gaat pas om 10 voor 8. Daar heb ik echt geen zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ja, is slechts paar minuten lopen van het station. Maar de eerste trein die ik moet hebben gaat pas om 10 voor 8. Daar heb ik echt geen zin in :P

Mijne half 8 :innocent: Gezellig samen wachten Joris.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha nee, gaat hem echt niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Haha nee, gaat hem echt niet worden.


Waar kom je vandaan Joris?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Eindhoven


Ow oke jammer. Ik dacht misschien kon je nog met ons meerijden, maar wij komen vanaf de andere kant :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
wootum schreef:
Eindhoven


Ow oke jammer. Ik dacht misschien kon je nog met ons meerijden, maar wij komen vanaf de andere kant :(

Jammer. Ik ga nu iig niet meer vergeten wie je bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Paultheone schreef:
wootum schreef:
Eindhoven


Ow oke jammer. Ik dacht misschien kon je nog met ons meerijden, maar wij komen vanaf de andere kant :(

Jammer. Ik ga nu iig niet meer vergeten wie je bent :P


Wat vind je van de kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 22:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ik ga ook met de trein :P Het is dus wel te bereiken met de trein? En tenzij iemand mij warm wilt houden zal ik toch ook echt 2,5 uur moeten wachten op de eerste trein terug naar Amsterdam :)

Je mag bij mij wel even koffie drinken tijdens het wachten hoor meissie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ik ga ook met de trein :P Het is dus wel te bereiken met de trein? En tenzij iemand mij warm wilt houden zal ik toch ook echt 2,5 uur moeten wachten op de eerste trein terug naar Amsterdam :)

Je mag bij mij wel even koffie drinken tijdens het wachten hoor meissie :thumbup:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin in vanavond, kijk vooral uit naar Crypsis & The Pitcher! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Begin toch heel erg te twijfelen om deze last-minute mee te pakken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Erg veel zin in vanavond, kijk vooral uit naar Crypsis & The Pitcher! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Begin toch heel erg te twijfelen om deze last-minute mee te pakken :x


Doen! Kom ik je nog wel even opzoeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen uit de omgeving nog tips voor parkeren? Zag op de B2S site de tivoli parkeergarage staan, maar dat zal wel weer flink wat gaan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Mensen uit de omgeving nog tips voor parkeren? Zag op de B2S site de tivoli parkeergarage staan, maar dat zal wel weer flink wat gaan kosten.


Toen ik naar Euphoria ging kon ik de parkeergarage niet vinden. Uiteindelijk auto op parking gezet bij de Aldi op Spoordijk. 13 minuten lopen, gratis parkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Mensen uit de omgeving nog tips voor parkeren? Zag op de B2S site de tivoli parkeergarage staan, maar dat zal wel weer flink wat gaan kosten.


Dit staat op de site van die parkeergarage:

Citaat:
Avondtarief
Als u na 18.00 uur binnen bent gereden dan kunt u tot sluitingstijd parkeren voor € 6,-.


Kost dus 'maar' €6,- om te parkeren dus valt nog mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de Spoorlaan (waar de Tivoli parkeergarage ook aan ligt) heb je het Boerhaaveplein. Zijn iets van 100 parkeerplekken geloof ik, is 5-10 minuten lopen naar 013 en is gratis parkeren in het weekend. Als dat plein vol is kun je idd altijd nog de Tivoli pakken.

http://www.parkeerlijn.nl/parkeren/tilb ... haaveplein
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwachts aanwezig met Fothermucker, Cruelty en Fluxion. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Mensen uit de omgeving nog tips voor parkeren? Zag op de B2S site de tivoli parkeergarage staan, maar dat zal wel weer flink wat gaan kosten.

nog contact over gehad met b2s en het is daar 6 euro als je voor 7 uur in de ochtend uit rijd en na(ik dacht) 20:00 pas parkeerd. Let wel dat je meteen zo'n avond ticket moet halen bij de automaten en niet pas af gaat rekenen als je weg gaat, dan betaal je het normale tarief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Paultheone schreef:
Mensen uit de omgeving nog tips voor parkeren? Zag op de B2S site de tivoli parkeergarage staan, maar dat zal wel weer flink wat gaan kosten.

nog contact over gehad met b2s en het is daar 6 euro als je voor 7 uur in de ochtend uit rijd en na(ik dacht) 20:00 pas parkeerd. Let wel dat je meteen zo'n avond ticket moet halen bij de automaten en niet pas af gaat rekenen als je weg gaat, dan betaal je het normale tarief.


Dit lijkt me inderdaad wel het makkelijkst. Ik had eigenlijk kosten van 3 euro per uur ofzo verwacht, maar die 6 euro (delen door 3 want we gaan met 3) is helemaal niks. Ga je ook Miwer? Jou zou ik nog wel eens op een feest willen meeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw wat een vet feest was dit! Lekker binnen gekomen bij Balistic voor de nodige early nummers, prima op vermaakt! :D Vervolgens Scope DJ was ook genieten, eindelijk Atlantis eens live gehoord :loving:

The Pitcher was ook een hele fijne set, lekker veel Superplastik platen gehoord zoals Church of The Darkside, The Legacy en de The Pitcher hitjes, wederom prima op vermaakt. Flink kippenvel moment ook tijdens Live The Moment, zelden zo'n goede sfeer meegemaakt :loving: Vervolgens was het tijd voor Josh & Wesz die imo voor hun doen nog best een verrassende set hebben neergezet met bv een Jaydee die ze nooit draaien. :thumbsup:

Daarna was het tijd voor Brennan Heart, ook zeker op vermaakt maar waarom in godsnaam Lose My Mind, Wake Up & Running Late draaien als je nog zoveel goede platen hebt liggen? :/ Wel een dik pluspunt voor het draaien van Just Like You, die melodie in combinatie met die kicks is echt goud! :love:

Vervolgens was het tijd voor Zany, heel vet en vlot mixwerk en zoveel dikke platen gehoord zoals Thugs (NC remix), Do You Want Heavy, Euphoria & Psycho Stylez, flink staan snoeien deze set! :D Tenslotte mocht Crypsis draaien waar ik erg naar uitkeek, (bijna) heel het Statement of Intent album gehoord en nog wat oude nummers uit de MIM stal met oa. Answers, Lellebel & Out With A Bang :thumbsup:

Om kwart voor 5 naar huis gegaan om de drukte te voorkomen, deze editie heeft imo de vorige editie dik overtroffen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten