Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
Ik vraag me dan toch altijd af wat er nou per artiest betaald wordt, dit kan toch nooit de volle prijs zijn? Anders komt zo'n line-up echt nooit uit, en levert dit soort haast-setjes totaal geen voordeel op...

Simpel toch! Dj's worden per uur betaald. Gewoon zorgen dat ze geen uur draaien. ;)

Neem aan dat je een geintje maakt, maar meiskosten, plus booking fee, plus eventuele hotelkosten...die zijn niet per uur te verspreiden. Daarnaast is het nou niet zo dat je met een half uur ook maar half betaald krijgt natuurlijk, het is tijd die ze ook elders geboekt hadden kunnen staan.

Plus, 45 min b2b wordt niet als 22.5 min gerekend :P dus zit je alsnog hoger. Dus zou niet weten hoe dit ooit voordelig voor een organisatie kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Retaliate line-up op zich is heel dik, maar veel te veel artiesten voor 2 area's. Met zoveel namen zou je eigenlijk 3 of zelfs 4 area's moeten hebben... Nu zit je opgescheept met belachelijk korte sets, waardoor je in veel gevallen niet verder komt dan een hitjesparade.

Loudness line-up valt tegen, maar door de lange sets (en dus meer diepgang) toch wel meer dan prima.

Het is maar net waar je eigen voorkeur ligt, ik heb toch liever dat laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hiermee hopen ze gewoon meer bezoekers te trekken. Heb mijn gedachtegang hierover uitgelegd in m'n post op de vorige pagina. Hoewel de insteek voor die post anders was behandelt het ook deels dit fenomeen. Ook dat daar nog een hoop waarheid inzit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
Ik vraag me dan toch altijd af wat er nou per artiest betaald wordt, dit kan toch nooit de volle prijs zijn? Anders komt zo'n line-up echt nooit uit, en levert dit soort haast-setjes totaal geen voordeel op...

Simpel toch! Dj's worden per uur betaald. Gewoon zorgen dat ze geen uur draaien. ;)

Neem aan dat je een geintje maakt,

Ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Die line-up van Loudness is ook bedroevend. Omdat P&D 2uur krijgen en de rest 1,5 om kutplaten te draaien, is het plots wel goed?

Ik vind de line up echt helemaal prima! Alleen tussen 00:00 en 2:00 wat mindere dj’s maar op Deetox vermaak ik me ook wel. Eerst P&D twee uur, D&R, Clockartz, B-Front, Delete VIP en Mind Dimension vs Vyral. Dat ziet er toch wel prima uit icm 1,5 uurs setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Die line-up van Loudness is ook bedroevend. Omdat P&D 2uur krijgen en de rest 1,5 om kutplaten te draaien, is het plots wel goed?


Gewoon een prima line-up. Het merendeel van de dj's waar ik voor kom snappen wel wat je op een Loudness moet draaien (P&D, High Voltage, Clockartz, B-Front en Mind Dimension vs Vyral).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hiermee hopen ze gewoon meer bezoekers te trekken. Heb mijn gedachtegang hierover uitgelegd in m'n post op de vorige pagina. Hoewel de insteek voor die post anders was behandelt het ook deels dit fenomeen. Ook dat daar nog een hoop waarheid inzit.


Maar met 7 artiesten minder verkoop je echt niet minder kaartjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jonas schreef:
Die line-up van Loudness is ook bedroevend. Omdat P&D 2uur krijgen en de rest 1,5 om kutplaten te draaien, is het plots wel goed?


Gewoon een prima line-up. Het merendeel van de dj's waar ik voor kom snappen wel wat je op een Loudness moet draaien (P&D, High Voltage, Clockartz, B-Front en Mind Dimension vs Vyral).

Over High Voltage twijfel ik eerlijk gezegd, de rest idd wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Hiermee hopen ze gewoon meer bezoekers te trekken. Heb mijn gedachtegang hierover uitgelegd in m'n post op de vorige pagina. Hoewel de insteek voor die post anders was behandelt het ook deels dit fenomeen. Ook dat daar nog een hoop waarheid inzit.


Je kunt beter 5 artiesten schrappen en daar 1 A naam voor neerzetten ala Warface of Radical, dat trekt toch net wat meer volk dan Spoontech of 20 minuten live-sets van Gearbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jonas schreef:
Die line-up van Loudness is ook bedroevend. Omdat P&D 2uur krijgen en de rest 1,5 om kutplaten te draaien, is het plots wel goed?


Gewoon een prima line-up. Het merendeel van de dj's waar ik voor kom snappen wel wat je op een Loudness moet draaien (P&D, High Voltage, Clockartz, B-Front en Mind Dimension vs Vyral).


Ik heb gewoon een beetje Maassilo in gedachte, vandaar de reactie. Bij B-Front en Delete gaat het belachelijk druk zijn en is het gewoon,niet fijn. En in de andere zalen het geluid echt kut. Maarja hopen dat iedereen een leuke avond heeft :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht niet echt topdrukte, aangezien het (waarschijnlijk) bij lange na niet is uitverkocht. We shall see, iig veel plezier bij Retaliate. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maandag gaf de organisatie aan dat het 91% is uitverkocht, aanwezigen op fb staat momenteel op 1.3k. We Are Hardstyle (zelfde organisatie en zelfde locatie/aantal zalen) had 2.7k aanwezigen en was uitverkocht.

?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Maandag gaf de organisatie aan dat het 91% is uitverkocht, aanwezigen op fb staat momenteel op 1.3k. We Are Hardstyle (zelfde organisatie en zelfde locatie/aantal zalen) had 2.7k aanwezigen en was uitverkocht.

?????


Je moet ook totaal niet afgaan op de cijfers van een evenement op Facebook. Bij Scantraxx stonden er 2.500 en bij Radical 7.200, dat waren er bij beide echt wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Fluxion schreef:
Maandag gaf de organisatie aan dat het 91% is uitverkocht, aanwezigen op fb staat momenteel op 1.3k. We Are Hardstyle (zelfde organisatie en zelfde locatie/aantal zalen) had 2.7k aanwezigen en was uitverkocht.

?????


Je moet ook totaal niet afgaan op de cijfers van een evenement op Facebook. Bij Scantraxx stonden er 2.500 en bij Radical 7.200, dat waren er bij beide echt wel meer.

Klopt, ik wil ook niet zeggen dat Facebook accuraat is maar meer dat er wel een erg groot verschil is terwijl Retaliate volgens de organisatie ook bijna is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Indy schreef:
Jonas schreef:
Die line-up van Loudness is ook bedroevend. Omdat P&D 2uur krijgen en de rest 1,5 om kutplaten te draaien, is het plots wel goed?


Gewoon een prima line-up. Het merendeel van de dj's waar ik voor kom snappen wel wat je op een Loudness moet draaien (P&D, High Voltage, Clockartz, B-Front en Mind Dimension vs Vyral).


Ik heb gewoon een beetje Maassilo in gedachte, vandaar de reactie. Bij B-Front en Delete gaat het belachelijk druk zijn en is het gewoon,niet fijn. En in de andere zalen het geluid echt kut. Maarja hopen dat iedereen een leuke avond heeft :).


Zaal 3 kut geluid? Valt wel mee. Beste geluid van de drie zalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Hekzitter schreef:
Zijn ze bang dat we massaal ons kaartje gaan verkopen als we de timetable zien :lol:

Niet eens een grap dit. Het is dat het een thuisfeestje is met wat Spoontech namen, maar wat een bedroevend slechte TT is dit geworden. Echt niks interessants voor mij tussen 23:45-01:00, 03:00-04:00 en 04:30-05:00. Dat is toch al bijna 3 uur van je feest. Ga me waarschijnlijk wel erg goed vermaken op de namen die ik dan weer wel leuk vind, dat is echt het lichtpuntje waar ik me aan vast hou.


Wij staan van 00:00 - 01:00 (Diss track & heel veel nieuwe tracks) misschien dat je daar wat vrolijker van wordt? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaart verkocht vanwege verwachte drukte tijdens Retaliation
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 21:58 
 
Hardtraxx Elite

Disstracks zijn toch alleen voor youtubers?!!!?11!!

Zin begint wel te komen nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 22:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Disstracks zijn toch alleen voor youtubers?!!!?11!!

Zin begint wel te komen nu!


Op Ground Zero tegen Ncrypta ook gedaan.

Sanjay poste gister op instagram een oude foto van ons dus dat vroeg om een revanche. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 22:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kaart verkocht vanwege verwachte drukte tijdens Retaliation


Hahahahaha bedankt hé :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Basshunterzz schreef:
Fluxion schreef:
Maandag gaf de organisatie aan dat het 91% is uitverkocht, aanwezigen op fb staat momenteel op 1.3k. We Are Hardstyle (zelfde organisatie en zelfde locatie/aantal zalen) had 2.7k aanwezigen en was uitverkocht.

?????


Je moet ook totaal niet afgaan op de cijfers van een evenement op Facebook. Bij Scantraxx stonden er 2.500 en bij Radical 7.200, dat waren er bij beide echt wel meer.

Klopt, ik wil ook niet zeggen dat Facebook accuraat is maar meer dat er wel een erg groot verschil is terwijl Retaliate volgens de organisatie ook bijna is uitverkocht.


Mwah valt best mee. Radical was 7.200 tegen 12.000, dat is een groter verschil. Het zal vast niet helemaal uitverkocht zijn, maar druk genoeg verwacht ik wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Basshunterzz schreef:
Fluxion schreef:
Maandag gaf de organisatie aan dat het 91% is uitverkocht, aanwezigen op fb staat momenteel op 1.3k. We Are Hardstyle (zelfde organisatie en zelfde locatie/aantal zalen) had 2.7k aanwezigen en was uitverkocht.

?????


Je moet ook totaal niet afgaan op de cijfers van een evenement op Facebook. Bij Scantraxx stonden er 2.500 en bij Radical 7.200, dat waren er bij beide echt wel meer.

Klopt, ik wil ook niet zeggen dat Facebook accuraat is maar meer dat er wel een erg groot verschil is terwijl Retaliate volgens de organisatie ook bijna is uitverkocht.



Ik had mij nog niet op aanwezig gezet terwijl ik wel ga. Speciaal voor jou maar even gedaan. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 00:04 
 
Hardtraxx Elite

Mind Dimension niet meer aanwezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mind Dimension niet meer aanwezig...

Oh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 00:26 
 
Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Hard4Us schreef:
Mind Dimension niet meer aanwezig...

Oh?


Vriend van me las t op fb, paniek aanvallen ofzoiets. Kan alleen niks vinden...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten