Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder al te veel verwachtingen heen gegaan, leuk feestje gehad ^^
Geluid in zaal 1 was helemaal prima, zaal 2 was daarentegen stukken minder waardoor de muziek soms niet helenaal lekker doorkwam. Ik merkte dit vooral in het begin bij Retaliation vs Jason Payne, zij draaiden een erg vette set maar helaas kwamen de tracks niet altijd tot hun recht zoals het zou moeten horen, zonde, maar dat mocht de pret niet drukken want de sfeer zat er al goed in :P
Gelukkig leek het geluid een paar uur later bij The Purge vs Hardstyle Mafia wel iets beter, wat een mega vette set was dit :worship: Helaas D-Verze en Infirium moeten missen omdat ik zondag nog verplichtingen had..

En verder wil ik Clockartz, B-Front en vooral Spoontechnicians nog even in het zonnetje zetten, geweldig :worship:
En oja het de leuke blonde dame bij de etenskraampjes mag ook wel in het zonnetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een nacht! Ik heb heimwee, ik mis al die blije Spoontech smoelen om me heen. Vuistjes geven, AAAAHHHH roepen bij elke gated kick. Pff...

Anyway, echt met 0 verwachting hierheen gegaan, maar o zo voldaan teruggekeerd. Clockartz, The Purge en D-Verze & HS Mafia sets van de dag. Erg jammer dat de Skanks remix niet gedraaid is, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door Anxiety van Vazard erop te gooien. En Chris One - Psycho blijft de vetste plaat ooit om live te horen. Toen Genox hem draaide, had ik echt moeite om niet te beginnen hardlopen door die zaal van blijdschap. Mezelf nog helemaal aan flarden geramd toen. S/O naar elke blije kop die er was! Hard4us ook nog ontmoet. Gezellige kerel is dat! Hopen dat ik de meesten mensen op TC Classics nog terug zie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:

OT: Was weer een mooie :D Voor degene die er waren tijdens mijn set met Infirium, hoe klonk m'n collab met Psyched? :D


Fucking vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend vette avond gehad! Erg leuk met gehad met alle spoon liefhebbers en hele avond alle ruimte gehad om te maaien. Feest zelf en alles eromheen was niet heel speciaal, maar dat mocht de pret echt niet drukken. Vooral lekker nagenieten nu. Ohja s/o naar de vage gast die me 10 bonnen gaf voor 1 peuk! xd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 01:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
Ohja s/o naar de vage gast die me 10 bonnen gaf voor 1 peuk! xd :beer:

Dat neem je toch niet aan dan? Tis maar een peuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
fromrussiaWITLOF schreef:
Ohja s/o naar de vage gast die me 10 bonnen gaf voor 1 peuk! xd :beer:

Dat neem je toch niet aan dan? Tis maar een peuk.

Dat was ook zeker niet mijn bedoeling. Hij kwam random vragen voor een peuk, dus denk ach weetje doe eens aardig en geef die kerel een peuk. Toen duwde hij me snel een handje vol met 10 bonnen in m’n hand en liep weg de drukte in zonder iets te zeggen, enige wat ik kon was hem stom verbaasd nakijken en aan mijn buurman vragen wat er in godsnaam gebeurde. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
^ Enige reden dat hij zo vroeg weg ging is dat hij z'n vlucht moest halen.


Je kunt mij niet wijsmaken dat ze Unkind voor een uur boeken (als afsluiter) en dat hij dan na een half uur kan gaan om zn vlucht te halen. Zou in ieder geval erg onprofessioneel zijn, neem aan dat hier rekening mee gehouden wordt met het maken van de timetable op zn minst dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
^ Enige reden dat hij zo vroeg weg ging is dat hij z'n vlucht moest halen.

Prima reden om 30 min te draaien. Ik ga vaak ook om 14:00 naar huis van kantoor omdat ik de bus moet halen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha is toch waanzinnig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een beetje vage reden... Vooral omdat je gewoon kon zien dat Unkind meerdere malen op knoppen gewezen is door Genox. Je wordt toch geboekt als DJ, dan lijkt mij het kunnen draaien ook nog enigszins een soort pre om überhaupt daar te mogen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Ook een beetje vage reden... Vooral omdat je gewoon kon zien dat Unkind meerdere malen op knoppen gewezen is door Genox. Je wordt toch geboekt als DJ, dan lijkt mij het kunnen draaien ook nog enigszins een soort pre om überhaupt daar te mogen staan.


Die ene gast van Hardstyle Maffia was ook alleen maar mee om wat te springen. Mag dan toch hopen dat hij wel kan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hekzitter schreef:
Ook een beetje vage reden... Vooral omdat je gewoon kon zien dat Unkind meerdere malen op knoppen gewezen is door Genox. Je wordt toch geboekt als DJ, dan lijkt mij het kunnen draaien ook nog enigszins een soort pre om überhaupt daar te mogen staan.


Die ene gast van Hardstyle Maffia was ook alleen maar mee om wat te springen. Mag dan toch hopen dat hij wel kan produceren.


Nu je het zegt. Dat viel mij ook al op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die staat er altijd maar bij voor spek en bonen. Sowieso begrijp ik niet dat als je niet kan draaien als producer, je dat thuis niet oefent als je geboekt wordt op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heeft hij wel angst om te performen on stage ofzo? Lijkt mij een vrij logische verklaring aangezien hij altijd maar een beetje aan de zijkant staat. Dit boeit mij trouwens helemaal niets. Zolang ze samen maar een vette act neerzetten. Mag hij van mij part een verhaal aan het typen zijn in het Hardtraxx schijttopic tijdens een setje van hun. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, nog even een paar verbeterpuntjes voor de organisatie.

De lichten bij de mainstage stonden best vervelend ingesteld. Vooral in het begin schenen die dingen continu in mijn ogen. De stroboscopen waren voor mij ook net dat tikkeltje te vaak aanwezig. Ik weet niet of het in de loop van de nacht bijgesteld werd? Bij B-Front en Spoontechnicians alleszins geen last meer van gehad. Bij area 2 was het dan weer te donker. Nauwelijks iets van lichten ofzo.

Reken de prijs van dat pisbandje bij de ticketprijs. Nu gingen er gewoon bandjes van arm naar arm. Had je van mij nog wat moneyz kunnen jatten trouwens.

Had ook nog 1 keer een cola besteld want ik was helemaal kapotgezopen. Wat kreeg ik? 15cl ofzo? Doe normaal en geef volle bekertjes aan je publiek. Dit slaat werkelijk nergens op. Heb hier meerdere mensen over horen klagen.

De line up was goed gevarieerd, maar toch zou ik liever net iets minder namen en langere setjes zien.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten