Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik lees hier regelmatig iets over slechte sfeer terwijl ik dat totaal anders heb ervaren. Dan denk ik "misschien lag het aan mij of de plek waar ik stond", maar dan zie ik onderstaand filmpje en dan snap ik niet hoe je dat een slechte sfeer kan noemen...

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De drukte hing ook vooral midden/achteraan. Ik heb het daar ongeveer 30 minuten volgehouden, niet te doen. Daarna met de hele groep verplaatst naar linksvoor en de rest van de avond geen last meer van drukte gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje rechtsachter gestaan, de bar lekker naast je,genoeg ruimte om je benen flink de lucht in te gooien, je kon snel ff toiletteren en er stonden leuke mensen om ons heen met een hoog losgaan gehalte. Was perfecto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja vind het ook niet echt een sterk filmpje om je argument kracht bij te zetten. Zo kun je ook de Defqon Main gaat altijd loesoe motiveren met een power hour filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens power hour gaat het ook goed los :corn:

Maar ik bedoel meer omdat er al pagina's lang gedaan wordt alsof de dit hele feest zo gigantisch slecht was, terwijl ik bij het kijken van zo'n filmpje echt kippenvel krijg. Dat mag ook wel genoemd worden imo.
Maarja, ik zal er vrede mee moeten nemen dat ik het deze keer zo gigantisch met het merendeel van HT niet eens ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't Was niet perse slecht, het voldeed niet aan de verwachtingen van de meesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond t persoonlijk wel een uitstekend feest. Echter de rij ervoor was niet normaal moest ongeveer een uur wachten.
Verder was het ook erg druk, maar wij hebben bijna alleen maar op de tribune gestaan aangezien ik geen zin heb om amper ruimte te hebben, dus hebben er niet echt last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 19:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
't Was niet perse slecht, het voldeed niet aan de verwachtingen van de meesten.

Dit idd. Die 2 uur Heady was op Project 1 @ Qlimax 2016 na denk ik wel de vetste set die ik ooit bijgewoond heb. De sfeer, het geluid, de muziek en al het andere klopte gewoon. Het kutte was alleen dat het hoogtepunt er toen al ruimschoots op zat en daarna werd het logischerwijs wat minder, mede door de zaadsets van Psyko Punkz en Frequencerz.

Maar het was alsnog een vet feest, en de sfeer vond ik juist één van de pluspunten over de gehele avond gezien.

Maar goed gaan we nu allemaal opnieuw onze mening geven over dit feest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
't Was niet perse slecht, het voldeed niet aan de verwachtingen van de meesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 16:51 
 
Hardtraxx Newbie

Q-dance heeft zojuist de hele set van Headhunterz op Youtube gezet. (Hij is op dit moment nog aan het renderen naar hogere resolutie)

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik! Thuis even kijken/luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De sfeer was echt zo ontzettend goed tijdens deze set!! :yay:
Niet vaak meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 20:11 
 
Hardtraxxer

die energie die ineens vrij kwam toen hzz rock civilization draaide als 2e plaat was ongekend vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
die energie die ineens vrij kwam toen hzz rock civilization draaide als 2e plaat was ongekend vet :thumbsup:

Dat was aan de ene kant echt mega en aan de andere kant intens kut vanwege geen ruimte om het te uiten. Drama ziggo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die drukte is dus al vanaf het begin zo. Ben bang dat ze daar echt niks aan gaan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden hier decks, net als op Qlimax. Was dikke prima!
Weet niet of dat bij XQ ook was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2018 21:36 
 
Hardtraxxer

Drukte heb ik eigenlijk nooit last van. Vaak zijn wel ook wel met een groep van +- 10 man. Als je dan een "beetje" los gaat, dan komt de ruimte vanzelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 09:23 
 
Hardtraxx Newbie

Ultraterrorloudsound schreef:
die energie die ineens vrij kwam toen hzz rock civilization draaide als 2e plaat was ongekend vet :thumbsup:


Helemaal mee eens! Wij stonden rechts vooraan, wat een sfeer toen die plaat startte. De sfeer is ook de rest van de avond niet meer weggegaan :loving:
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten