Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Mensen al bericht van party vervoer ontvangen over bus/tickets?


Is altijd pas 3 dagen van te voren toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Mensen al bericht van party vervoer ontvangen over bus/tickets?

Donderdag voor het feest. uiterlijk vrijdag ook de mail met de tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa dr staat uiterlijk dus zou ook eerder kunnen zijn. Ben als de dood dat er wat mis gaat doordat je die kaartjes zo laat krijgt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jaa dr staat uiterlijk dus zou ook eerder kunnen zijn. Ben als de dood dat er wat mis gaat doordat je die kaartjes zo laat krijgt xd

Vind het ook raar dat ze het altijd zo laat toesturen. Kan toch ook wel een weekje eerder... Het zou ook wel fijn als we een vertrektijd weten. Nog even flink uiteten voor t feest aan. Niemand hier ook nog duidelijkheid over neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad... met vervoer zit je ook te kutten als je niet zeker weet of de bus doorgaat. Bij mij is de verwachting van niet maar als het minder duidelijk zou zijn geweest had ik een probleem omdat er zondagochtend spoorwerkzaamheden zijn waardoor de reis een uur langer duurt. Ik ga dr maar van uit dat de bus niet doorgaat en ga een andere bus betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als de busreis niet doorgaat wordt dit veel eerder aangegeven, dus no problemo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Als de busreis niet doorgaat wordt dit veel eerder aangegeven, dus no problemo

Ja ik had een berichtje gestuurd op Facebook en ze zeiden dat ze deze week de bussen gaan regelen. Dan mogen ze wel opschieten :P. Geld voor die andere bus moet bijvoorbeeld voor maandag overgemaakt zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

DerBeuker schreef:
RoyAPO schreef:
Jaa dr staat uiterlijk dus zou ook eerder kunnen zijn. Ben als de dood dat er wat mis gaat doordat je die kaartjes zo laat krijgt xd

Vind het ook raar dat ze het altijd zo laat toesturen. Kan toch ook wel een weekje eerder... Het zou ook wel fijn als we een vertrektijd weten. Nog even flink uiteten voor t feest aan. Niemand hier ook nog duidelijkheid over neem ik aan?

Heel simpel. inschrijven kan ook nog tot woensdag voor het feest. De indeling zal pas in de laatste week gemaakt worden en pas dan gekeken worden of er bussen wegvallen of door gaan.

Ik ga er even vanuit dat je in de open inschrijving hebt ingeschreven maar je kan ook kijken of er zich bussen hebben aangemeld(al dan niet besloten) je kan dan bij de informatie zien waar de bus langs gaat en welke tijd ze aanhouden per opstap plaats. Wie weet kan je met wat degelijk inschattingsvermogen alvast schatten hoe laat hij eventueel bij jou opstapplaats vertrekt.

Wat de tickets betreft, het lijkt me logisch dat de organisator (Q-dance) pas hun tickets heel laat versturen naar hun partners. zij krijgen namelijk ook alle persoonsgegevens door van de partner van alle boekers en hun medereizigers.
Dat doen ze waarschijnlijk pas in de laatste week voor het feest als de uiterlijke inschrijf datum eindigt. \
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen knie operatie dus godverdomme kaarten verkocht godverdomme..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Krukken werken prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:38 
 
Hardtraxx Elite

Ik ga helaas niet meer zoveel naar feestjes als vroeger dus heb hier dan ook echt belachelijk veel zin in. Beetje zoals vanouds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
DerBeuker schreef:
RoyAPO schreef:
Jaa dr staat uiterlijk dus zou ook eerder kunnen zijn. Ben als de dood dat er wat mis gaat doordat je die kaartjes zo laat krijgt xd

Vind het ook raar dat ze het altijd zo laat toesturen. Kan toch ook wel een weekje eerder... Het zou ook wel fijn als we een vertrektijd weten. Nog even flink uiteten voor t feest aan. Niemand hier ook nog duidelijkheid over neem ik aan?

Heel simpel. inschrijven kan ook nog tot woensdag voor het feest. De indeling zal pas in de laatste week gemaakt worden en pas dan gekeken worden of er bussen wegvallen of door gaan.

Ik ga er even vanuit dat je in de open inschrijving hebt ingeschreven maar je kan ook kijken of er zich bussen hebben aangemeld(al dan niet besloten) je kan dan bij de informatie zien waar de bus langs gaat en welke tijd ze aanhouden per opstap plaats. Wie weet kan je met wat degelijk inschattingsvermogen alvast schatten hoe laat hij eventueel bij jou opstapplaats vertrekt.

Wat de tickets betreft, het lijkt me logisch dat de organisator (Q-dance) pas hun tickets heel laat versturen naar hun partners. zij krijgen namelijk ook alle persoonsgegevens door van de partner van alle boekers en hun medereizigers.
Dat doen ze waarschijnlijk pas in de laatste week voor het feest als de uiterlijke inschrijf datum eindigt. \

Logische verklaring inderdaad. Zo had ik er nog niet over nagedacht. En hmmm even een schatting gemaakt, half 8 vanuit Groningen vertrekken. Mwoah is te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vertrek ook uit Groningen, heb 0 ervaring met OV naar feesten. Is het dan beter om zo'n party bus te nemen dan met de trein te gaan? Trein is namelijk wel gratis vanwege studenten OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vertrek ook uit Groningen, heb 0 ervaring met OV naar feesten. Is het dan beter om zo'n party bus te nemen dan met de trein te gaan? Trein is namelijk wel gratis vanwege studenten OV.


Studenten OV is niet gratis zaterdag en zondag? Wel 40% korting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er maar net aan of je een week of weekend abbo hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vertrek ook uit Groningen, heb 0 ervaring met OV naar feesten. Is het dan beter om zo'n party bus te nemen dan met de trein te gaan? Trein is namelijk wel gratis vanwege studenten OV.

Het is maar wat je voorkeur heeft... Gratis reizen is altijd fijn inderdaad. Heb zelf een doordeweekse studenten OV dus dat voordeel heb ik dan niet(wel 40% korting).

Na qapital hadden we een keer pech. Eerst een uur wachten op de eerste trein, vervolgens ook nog langer onderweg door onderhoud aan t spoor (wat vaak op zondag is). Ik wil dan gewoon naar huis en dan heb je die NS ellende ook nog eens een keer. En toen was t ook nog zo verrekte koud. Bij Qlimax bijv wel elke keer voor die combitickets trein+entree gekozen. Maar ook daar vond ik dat wachten op station maar klote :thumbdown:

Vind een busreis zelf wel fijn. Niet hoeven denken om overstappen, lekker relaxed zitten want je hebt sowieso een zitplek:) Nadeeltje is soms wel de route en dat je soms iets langer onderweg kan zijn. Maar mijn ervaring is dat je er ongeveer even lang over doet als met het OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
makrooy schreef:
Ik vertrek ook uit Groningen, heb 0 ervaring met OV naar feesten. Is het dan beter om zo'n party bus te nemen dan met de trein te gaan? Trein is namelijk wel gratis vanwege studenten OV.


Studenten OV is niet gratis zaterdag en zondag? Wel 40% korting!

ligt eraan, als je weekend abbo hebt gekozen reis je in heet weekend gratis en door de weeks met korting
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
makrooy schreef:
Ik vertrek ook uit Groningen, heb 0 ervaring met OV naar feesten. Is het dan beter om zo'n party bus te nemen dan met de trein te gaan? Trein is namelijk wel gratis vanwege studenten OV.


Studenten OV is niet gratis zaterdag en zondag? Wel 40% korting!

Met die korting eraf is de NS nog 60% te duur :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oeps :oh: meende dat studenten OV altijd doordeweeks was maar dat kan dus idd omgewisseld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Ik vraag me af of er veel mensen naar de tweede zaal zullen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rondje lopen is altijd leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als de timetable het toelaat wil ik naar Adrenalize
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens rustig maar ik heb weekend OV dan is gewoon gratis :P

DerBeuker schreef:
makrooy schreef:
Ik vertrek ook uit Groningen, heb 0 ervaring met OV naar feesten. Is het dan beter om zo'n party bus te nemen dan met de trein te gaan? Trein is namelijk wel gratis vanwege studenten OV.

Het is maar wat je voorkeur heeft... Gratis reizen is altijd fijn inderdaad. Heb zelf een doordeweekse studenten OV dus dat voordeel heb ik dan niet(wel 40% korting).

Na qapital hadden we een keer pech. Eerst een uur wachten op de eerste trein, vervolgens ook nog langer onderweg door onderhoud aan t spoor (wat vaak op zondag is). Ik wil dan gewoon naar huis en dan heb je die NS ellende ook nog eens een keer. En toen was t ook nog zo verrekte koud. Bij Qlimax bijv wel elke keer voor die combitickets trein+entree gekozen. Maar ook daar vond ik dat wachten op station maar klote :thumbdown:

Vind een busreis zelf wel fijn. Niet hoeven denken om overstappen, lekker relaxed zitten want je hebt sowieso een zitplek:) Nadeeltje is soms wel de route en dat je soms iets langer onderweg kan zijn. Maar mijn ervaring is dat je er ongeveer even lang over doet als met het OV.


Maar dit dacht ik ook al inderdaad. Minder gedoe met bus en het lijkt me ook gezelliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Op zondag met ov terug is kut vooral naar het oosten en noorden! Zwaar af te raden. Aansluiting is kut. Vertraging is er zo en werkzaamheden zijn meer regel dan uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Op zondag met ov terug is kut vooral naar het oosten en noorden! Zwaar af te raden. Aansluiting is kut. Vertraging is er zo en werkzaamheden zijn meer regel dan uitzondering.


Ook op stad Groningen? Je zou denken dat de stad in ieder geval goede aansluiting heeft?
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten