Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Krukken werken prima :thumbsup:

Verwacht niet dat ik na een week een avond daar ga overleven zonder gevolgen aan m'n knie :( , ook met krukken niet haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen ook wel veel mensen in Amsterdam eten ofzo (althans dat was het plan van mij en urban designer). Wilden er eerste instantie een weekendje weg van maken, maar dat kregen we niet geregeld. Heb hier wel zo ontiegelijk veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Op zondag met ov terug is kut vooral naar het oosten en noorden! Zwaar af te raden. Aansluiting is kut. Vertraging is er zo en werkzaamheden zijn meer regel dan uitzondering.


Wij doen al jaren met de trein naar Qlimax/HardBass/HMH/Ziggodome. Wij vinden het juist ideaal haha. Ook nooit moeite gehad met de aansluitingen naar Zutphen. Vanaf Zutphen hebben we sowieso tijd zat om over te stappen

Ja naar het midden/zuiden van t land is vaak wat beter geregeld dan richting Groningen...

makrooy schreef:
RTM93 schreef:
Op zondag met ov terug is kut vooral naar het oosten en noorden! Zwaar af te raden. Aansluiting is kut. Vertraging is er zo en werkzaamheden zijn meer regel dan uitzondering.


Ook op stad Groningen? Je zou denken dat de stad in ieder geval goede aansluiting heeft?

Aansluitingen zijn opzich prima. Maar vanwege werk aan t spoor loopt het vaak niet volgens schema. Dus er is ietswat vertraging en dan moet je een halfuur/uur wachten op de volgende trein... Dan is de aansluiting ineens niet meer chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Op zondag met ov terug is kut vooral naar het oosten en noorden! Zwaar af te raden. Aansluiting is kut. Vertraging is er zo en werkzaamheden zijn meer regel dan uitzondering.


Wij doen al jaren met de trein naar Qlimax/HardBass/HMH/Ziggodome. Wij vinden het juist ideaal haha. Ook nooit moeite gehad met de aansluitingen naar Zutphen. Vanaf Zutphen hebben we sowieso tijd zat om over te stappen

Vanaf de Ziggo naar enschede, met de trein is pure aids. Utrecht overstap van 20 tot 40 minuten en de eerste trein gaat vaak pas als de bus al in Overijssel rijd :lol:. Tegen de tijd dat de trein Enschede heeft bereikt lig ik al gedoucht in mijn bed en met een beetje geluk slaap ik al. Arnhem daarintegen is wel relaxed alleen nadeel is dat de bus naar mijn dorp van zowel goor Hengelo als in Enschede pas na 10u sochtends rijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zullen ook wel veel mensen in Amsterdam eten ofzo (althans dat was het plan van mij en urban designer). Wilden er eerste instantie een weekendje weg van maken, maar dat kregen we niet geregeld. Heb hier wel zo ontiegelijk veel zin in! :D

Ben volgens mij ook van te voren al in Amsterdam, wat drinken oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:36 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Op zondag met ov terug is kut vooral naar het oosten en noorden! Zwaar af te raden. Aansluiting is kut. Vertraging is er zo en werkzaamheden zijn meer regel dan uitzondering.


Wij doen al jaren met de trein naar Qlimax/HardBass/HMH/Ziggodome. Wij vinden het juist ideaal haha. Ook nooit moeite gehad met de aansluitingen naar Zutphen. Vanaf Zutphen hebben we sowieso tijd zat om over te stappen

Heb precies hetzelfde, altijd prima met het ov heen en terug! Gelukkig woon ik op het moment praktisch naast Amsterdam centraal dus dat is nu helemaal perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hekzitter schreef:
Zullen ook wel veel mensen in Amsterdam eten ofzo (althans dat was het plan van mij en urban designer). Wilden er eerste instantie een weekendje weg van maken, maar dat kregen we niet geregeld. Heb hier wel zo ontiegelijk veel zin in! :D

Ben volgens mij ook van te voren al in Amsterdam, wat drinken oid.


Wij willen er ook wel gewoon keurig netjes rond 10 uur zijn, zodat we om 1 uur naast de Italianen op de tribune liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Ik hoop alleen zo dat ze minder kaarten hebben verkocht dan bij de edities van XQ-Holland. Als er te weinig plek is, is het feest gelijk om zeep voor mij. :surrender:


Ik zou er niet op gaan rekenen om eerlijk te zijn, het was echt wel bekend dat dit feest gigantisch snel zou lopen, dan is Q gek om het niet te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog een kaartje over, maar die verkoop ik gewoon niet heb ik meer ruimte

grapje PB bij interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hou mijn hart vast met 14.000 verkochte kaarten volgens Timo.(G-flow)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik hou mijn hart vast met 14.000 verkochte kaarten volgens Timo.(G-flow)

Dat zou echt schandalig zijn want je kan maar de helft van de mensen kwijt op de vloer? :list: Laten we maar t beste hopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop het ook echt niet... Dan is het net zo'n mega stal vol met kippen... Dat is echt onmenselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Hekzitter schreef:
Ik hoop het ook echt niet... Dan is het net zo'n mega stal vol met kippen... Dat is echt onmenselijk.


Verpest voor mij oprecht instant heel mijn feest


Dit dus, maar gooit Q-dance dan niet gewoon hun eigen ruiten in, want dit zullen veel meer mensen gaan ervaren als het echt zo heftig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket verkocht omdat het hier veel te druk wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de kaartverkoop rekent Q er natuurlijk ook op dat mensen in de loop van de avond naar de tribunes/decks verhuizen (en in het begin van de avond is toch nog niet iedereen binnen), en dat de tweede zaal gewoon goed gevuld is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Met de kaartverkoop rekent Q er natuurlijk ook op dat mensen in de loop van de avond naar de tribunes/decks verhuizen (en in het begin van de avond is toch nog niet iedereen binnen), en dat de tweede zaal gewoon goed gevuld is...


Maar de kleine zaal heeft ook maar een capaciteit van 800 man (bron: https://www.ziggodome.nl/zakelijk/zalen/kleine-zaal) Dat is dan een bosbrand blussen met een tuinslang wat dat betreft. Dan hoop ik dat er genoeg Italianen zijn die de tribune gaan vullen na 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar is er een officiƫle bron dat er zoveel kaarten zijn verkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie het daar wel, heb er gewoon zin in en laat me de pret niet bederven door dit soort berichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik zie het daar wel, heb er gewoon zin in en laat me de pret niet bederven door dit soort berichten.

Wordt veels te druk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zien het allemaal wel. Rond een uurtje of 3 wordt het toch gelijk weer een stuk rustiger! Maar kan wel een klein smetje zijn op wat een fantastische avond moet gaan worden. Heel veel zin in iig. Benieuwd naar de timetable! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Firetrap schreef:
Ik zie het daar wel, heb er gewoon zin in en laat me de pret niet bederven door dit soort berichten.

Wordt veels te druk man


Not sure if
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ticket verkocht omdat het hier veel te druk wordt.

Ik ga hem ook verkopen. Hier zit ik niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook niet meer. Viel spass in de mierenhoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben idd benieuwd qua drukte.
Wat mij betreft staat t geluid teringhard dan is er mss wat ruimte vooraan :P
Maar als HHZ gaat draaien of P1 ja dan kun je op je klompen wel aanvoelen dat het druk gaat worden.
Is dat leuk? Nee >.< Daarom heb ik mn kaartje voor t HHZ feest in Duitsland vast maar gekocht, lekker de ruimte voor 20 euro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartje ook maar verkocht, veel plezier bij the return of bergen-belsen
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten