Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Blijkbaar komt hardwell een half uurtje draaien :thumbsup:

Bron?

Hoorde een maat van me van iemand op school. Heeft het meestal wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, verwacht hem stiekem ook wel op Qlimax :x misschien vs Atmozfears ofzo, lijkt me best interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vet, verwacht hem stiekem ook wel op Qlimax :x misschien vs Atmozfears ofzo, lijkt me best interessant :)

Dat verwachte ik dus ook. Heeft veel hardstyle platen nu gemaakt. Zou wel tof zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Mag toch hopen van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op dit feest zou ik dat niet erg vinden, Qlimax hoeft van mij niet persé. Hij heeft echt wel lekkere tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als opwarmertje voor de openingsset voor die van Headhunterz zou ik t ook niet verkeerd vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens...

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Mag toch hopen van niet :P

Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
heggenschaar schreef:
Mag toch hopen van niet :P

Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.


Daarom dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
heggenschaar schreef:
Mag toch hopen van niet :P

Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.


Mwah, house draaien op dit feest is natuurlijk vloeken in de kerk :P

En ik denk ook niet dat hij genoeg eigen tracks heeft om een volledige hardstyle set te vullen, aangezien de tracks die hij normaal draait van artiesten zijn die allemaal op de line-up staan (zo'n beetje)

als dit doorgaat, ben ik benieuwd hoe het gaat worden, maar zou het niet kut vinden als hij idd op qlimax zou staan ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik zou Qlimax dus echt niet terecht vinden. Waarom zou je een Hardwell daar neer zetten terwijl iemand als Phuture Noize het veel meer verdient? Daarnaast zijn dr genoeg anderen die het meer verdienen dan hem. Zou ik echt een beetje unfair vinden naar de andere dj’s
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit feestje zou het wel vet zijn, maar qlimax zou inderdaad nogal onterecht zijn, heeft überhaupt amper hs tracks gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nee ik zou Qlimax dus echt niet terecht vinden. Waarom zou je een Hardwell daar neer zetten terwijl iemand als Phuture Noize het veel meer verdient? Daarnaast zijn dr genoeg anderen die het meer verdienen dan hem. Zou ik echt een beetje unfair vinden naar de andere dj’s


We moeten eens stoppen met het invullen van line-ups voor mensen "die het verdienen", daar doen organisaties over het algemeen ook niet aan. Er wordt gewoon gekeken naar wie de meeste kaarten zou verkopen. Een Dj Thera zou het wat mij betreft ook verdienen om een keer op Qlimax te staan, maar dat is hem in al die jaren ook nog niet gegund geweest.

Hardwell op dit feest zou niet misstaan; en ook inderdaad in een vs set met Atmozfears of Wildstylez zou ik het best interessant vinden op Qlimax. Verder ontzettend veel zin in dit feest, verwacht een ontzettend goede sfeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij Qlimax houdt Q daar echt wel rekening mee hoor, dat 'verdienen'. Qlimax verkoopt toch wel uit, en de invulling van de line-up wordt echt niet zoals een Hard Bass afgestemd op het daadwerkelijk binnenslepen van kaarten (d.m.v. MM bijvoorbeeld).

Ik snap je voorbeeld, maar een Thera zal hoogstwaarschijnlijk (de komende jaren) nooit op Qlimax staan. Dat is totaal niet realistisch ook. Daar heb je echt wel een grote fanbase voor nodig, moet je het verdiend hebben en 'krediet' opgebouwd hebben. Bij Hardwell is dit natuurlijk wel het geval, al denk ik persoonlijk dat hij echt niet op Qlimax zal staan. Dan zakt Q in mijn ogen heel diep.

Dat stukje 'verdienen' is ook ontzettend subjectief, want in mijn ogen verdient Phuture Noize idd een spot op Qlimax, maar ik ben er bang voor. Al wordt 'ie wel ontzettend vaak geboekt door Q dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt mij niet uit. Ik ben wss toch al 22:15 bij de ziggo aangekomen dus ik mis niks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 01:18 
 
Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Een Dj Thera zou het wat mij betreft ook verdienen om een keer op Qlimax te staan

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 03:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Solis schreef:
heggenschaar schreef:
Mag toch hopen van niet :P

Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.


Daarom dus.


Rickzel schreef:
Solis schreef:
heggenschaar schreef:
Mag toch hopen van niet :P

Waarom niet? Hij begint gewoon met house, daarna wat steviger werk (ala Dyro) en dan gewoon hardstyle! Zou ik wel voor tekenen hoor.


Mwah, house draaien op dit feest is natuurlijk vloeken in de kerk :P

A*S*Y*S draaide ook gewoon house hoor? Was best een vette set! :) Combinatie van house, hardtrance en hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je weet dat dit het headhunterz topic is, om te vieren dat hij terug is van z'n "zwarte periode" in de house/EDM

dan ga je geen house set neer zetten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoe zou je dat voor je zien? Halverwege de avond ineens het bpm naar beneden om wat house plaatjes te draaien? Of hardwell die even op zn gemakje gaat openen? :lol: Mocht Hardwell hier staan, zal hij even 15 minuutjes bij een andere dj aansluiten om een plaatje of 3 te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
hoe zou je dat voor je zien? Halverwege de avond ineens het bpm naar beneden om wat house plaatjes te draaien? Of hardwell die even op zn gemakje gaat openen? :lol: Mocht Hardwell hier staan, zal hij even 15 minuutjes bij een andere dj aansluiten om een plaatje of 3 te draaien.


Precies dat laatste, hardwell met een hardstyle set, misschien een kwartiertje/half uurtje tussendoor. Dat zou ik echt niet heel raar vinden, en best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Mwah, house draaien op dit feest is natuurlijk vloeken in de kerk :P



En toch zou ik een uur headhunterz met house vroeg op de avond echt heel vet vinden. Ookal zal het uiteraard niet gebeuren. Een soort 'afscheidje'
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

overigens kwam Nicky Romero ook een kijkje nemen bij Q-Dance Presents Headhunterz... zou niet heel gek zijn als hardwell komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wanneer zal de timetable komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MeneerEend schreef:
hoe zou je dat voor je zien? Halverwege de avond ineens het bpm naar beneden om wat house plaatjes te draaien? Of hardwell die even op zn gemakje gaat openen? :lol: Mocht Hardwell hier staan, zal hij even 15 minuutjes bij een andere dj aansluiten om een plaatje of 3 te draaien.


Precies dat laatste, hardwell met een hardstyle set, misschien een kwartiertje/half uurtje tussendoor. Dat zou ik echt niet heel raar vinden, en best vet.

Zou ik wel vet vinden :thumbsup:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten