Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

/verwarring
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
DerBeuker schreef:
Classic setje zou ook heel fijn zijn :loving:

Dan graag ook tracks als Fear Of The Darkness, Just Say My Name en Hate It Or Love It

Yes please :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Je gebruikt een uitdrukking op de verkeerde manier schaam je!!!!11


Hij is goed gebruikt? Tim bedoelt duidelijk dat de kans dat je hem hoort nihil is.

Dit.

Sowieso al nihil en bij een dedicated classic set alleen maar minder omdat de 15 grootste hits uit dat tijdperk gedraaid moeten worden. Daarom sowieso z.s.m. stoppen met dat geforceerde classic gedoe: gewoon nieuw en oud
(bekend en onbekend) door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja alleen draaien ze als ze nieuw en oud afwisselen ook alleen de hitjes. Heel misschien als je echt een op classics gerichte set in de timetable zet dat ie dan nog een verrassend plaatje erbij pakt, net als bij XQ Legends, en dan de rest van de avond tussendoor de classic hitjes.

Maar goed we gaan het zien, zoals ik eerder al zei ik verwacht eigenlijk niet super veel classics. Gewoon een avond gericht op moderne hardstyle met mss 1 of 2 classics setjes op het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, wat dat betreft is de enige die dat echt goed inschatte en regelde B-Front geweest. Oh en Radical deed dat ook grandioos trouwens, oa door zelfs nog even Brutal 1.0 draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?


Hoe moeten wij dat weten :lol: Er is nog niets bekend over de hele line up, zou maar zo een one man only event kunnen zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?


Kun je ons al wel vertellen wat het weer tegen die tijd doet? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 23:00 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.

:lol: dit vat het topic in z'n geheel tot nu toe samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 23:50 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.

:lol: dit vat het topic in z'n geheel tot nu toe samen.

echt lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.


Nasty D-Tuners :lol:

En deze live horen

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 10:52 
 
Donateur

OutsideSpacer schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.


Nasty D-Tuners :lol:

En deze live horen



Wel dikke kick switches in deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat nummer, vruuger eindeloos doorgestuurd via infrarood op de middelbare xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 13:32 
 
Hardtraxxer

3 tickets waar ik iemand blij mee kan maken? :)

EDIT: nog 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
3 tickets waar ik iemand blij mee kan maken? :)

EDIT: nog 2


Ja iK!
PM gestuurd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 20:40 
 
Hardtraxxer

Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

8:01


RTM93 schreef:
op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.

Dit klopt dan by far niet rick xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 08:07 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

8:01


RTM93 schreef:
op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.

Dit klopt dan by far niet rick xd

Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 08:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.

Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is :mad: dan is de lol er ook wel snel af
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 08:54 
 
Hardtraxx Elite

DerBeuker schreef:
Citaat:
Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.

Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is :mad: dan is de lol er ook wel snel af

Dit gaat toch never nooit gebeuren. Zou dan de eerste keer moeten zijn + zou het een beetje een chaos worden aangezien en geen apart staan/zitplaatskaarten verkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 09:27 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
ShatterDJ schreef:
Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

8:01


RTM93 schreef:
op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.

Dit klopt dan by far niet rick xd

Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer. :/

Bij Qapital moet je wel nagaan dat er nog een grote stage in het midden van de zaal staat.
Bij X-Qlusive Holland 2015 viel mij op dat de tribune aardig gevuld was en dat de vloer alsnog helemaal vol was dus misschien houdt Q-dance wel rekening met dat veel mensen uit zichzelf al op de tribune gaan zitten of dat dat steeds wel rouleert. Ik hoop zelf natuurlijk niet dat dit de gedachte gang van Q-dance is.

Ik denk dus dat die Qaptial stage en de tribune het grote verschil in bezoekers verklaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergis je ook niet in de hoeveelheid mensen die rondlopen buiten de zalen in de gangen etc.
Plus dat de andere area's waarschijnlijk ook open zijn.
Het zal vast niet veel drukker worden dan laten we zeggen XQ Holland.
Q dance weet vast wel hoeveel kaarten ze max. kunnen verkopen :P
Het enige wat ik kan bedenken is dat meer mensen naar de grote zaal lopen als bijv. P1 begint ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tuurlijk heeft de Ziggo Dome geen max feestcapaciteit van 6500. Dan zou het nauwelijks groter zijn dan de HMH.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten