Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Tuurlijk heeft de Ziggo Dome geen max feestcapaciteit van 6500. Dan zou het nauwelijks groter zijn dan de HMH.

RTM93 schreef:
ShatterDJ schreef:
Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

8:01


RTM93 schreef:
op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.

Dit klopt dan by far niet rick xd

Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer. :/


Heb je ooit op de 2e ring kunnen komen? Nee dacht ik al. Die 14.000 is wel inclusief volledig gebruik eerste tribune. Ben heel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja dit ga je krijgen natuurlijk :lol: met XQ Holland vond ik het ook al veel te druk voor een HS feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh ja dit ga je krijgen natuurlijk :lol: met XQ Holland vond ik het ook al veel te druk voor een HS feest


Nog nooit zo'n ellende qua drukte meegemaakt als op XQ Holland 2015, man wat was dat kut. Laatste editie en Freaqshow bleek wel beter te zijn van wat ik hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo'n gigantische drukte kan echt wel een enorme domper op deze geweldige avond gaan worden...
Laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:41 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh ja dit ga je krijgen natuurlijk :lol: met XQ Holland vond ik het ook al veel te druk voor een HS feest


Nog nooit zo'n ellende qua drukte meegemaakt als op XQ Holland 2015, man wat was dat kut. Laatste editie en Freaqshow bleek wel beter te zijn van wat ik hoorde.

XQ Holland 2016 was ook bepaald niet grappig hoor :thumbdown: Verpest echt je hele feest zo'n beetje als je daar als sardientjes in blik op elkaar staat gepropt. Hoe het met Freaqshow was durf ik je niet te zeggen. Duimen dan maar dat het ditmaal mee zal vallen, maar vrees het ergste eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er op XQ Holland 2016 geen last van gehad hoor. En Freaqshow was idd ook goed qua drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond wat betreft XQ 15 beter te doen dan 16 eigenlijk. Freaqshow waren ongeveer 10 kaarten verkocht dus dat viel inderdaad alles mee. Hadden zelfs nog wat 'kooien' gecreƫerd midden op de dansvloer om de boel wat op te vullen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het met Q-dance presents Headhunterz al veels te druk in de ziggodome.
Dus het is vanaf het eerste feest al gewoon kut dus, en nooit beter geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:21 
 
Hardtraxxer

Stel je voor dat mensen gaan pinsiren, dan is er helemaal geen ruimte meer :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Stel je voor dat mensen gaan pinsiren, dan is er helemaal geen ruimte meer :surrender:

Of zo'n roeiboot op de grond, zag het op Fatality ook al weer voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Of zo'n roeiboot op de grond, zag het op Fatality ook al weer voorbij komen.

De kickrollboot!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Komop met die line-up gvd.

En ik heb nog altijd een PV combiticket over voor de liefhebber. PM maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Komop met die line-up gvd.

En ik heb nog altijd een PV combiticket over voor de liefhebber. PM maar.

Facebook PM
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie nog vervoer zoekt vanuit regio Zeeland - Roosendaal: ik heb in het vervoertopic hier een post gezet en het evenement staat op Facebook:
https://www.facebook.com/events/322427284835971/?ti=cl
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oh ja dit ga je krijgen natuurlijk :lol: met XQ Holland vond ik het ook al veel te druk voor een HS feest


Nog nooit zo'n ellende qua drukte meegemaakt als op XQ Holland 2015, man wat was dat kut. Laatste editie en Freaqshow bleek wel beter te zijn van wat ik hoorde.

Manman wat was dat een drama inderdaad... Dat heeft echt m'n hele avond verpest destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 16:16 
 
Hardtraxxer

Voor de mensen die nu al weten dat ze hier met de trein heen zullen gaan, via https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html kun je alleen deze week nog 2 enkeltjes kopen voor 20,50. Ideaal voor een nachtfeest, veel goedkoper ga je het niet meer vinden denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Voor de mensen die nu al weten dat ze hier met de trein heen zullen gaan, via https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html kun je alleen deze week nog 2 enkeltjes kopen voor 20,50. Ideaal voor een nachtfeest, veel goedkoper ga je het niet meer vinden denk ik :)

Danku. Dit gaat zo aangeschaft worden. Ook maar direct voor Thunderdome besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat ik dichtbij Amsterdam woon, gewoon met OV-chipkaart (zelfs zonder korting) is goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Woon praktisch naast Amsterdam Centraal dus ben in een wip bij de ziggodome. ^^ Vraag me af wanneer ze de line-up naar buiten brengen, ben erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zou het vet vinden als hij een half uurtje opent met z'n house muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Voor de mensen die nu al weten dat ze hier met de trein heen zullen gaan, via https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html kun je alleen deze week nog 2 enkeltjes kopen voor 20,50. Ideaal voor een nachtfeest, veel goedkoper ga je het niet meer vinden denk ik :)


Moet ik dan 2x 2 bestellen als we met 2 zijn? Aangezien het enkel is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja want je hebt 2 kaarten per persoon nodig omdat je op zaterdag heen reist en op zondag terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht ik al, thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Zou het vet vinden als hij een half uurtje opent met z'n house muziek

Weet niet of hij dit durft. Zou het zelf ook wel leuk vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou het niet erg vinden. Ben dan toch nog niet binnen.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten