Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 23:01 
 
Hardtraxxer

kansloos geheehoo wtf man :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stealsyourpizza schreef:
kansloos geheehoo wtf man :x


Zegt de meest kansloze persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:


Stuur iets als je er bent :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:


Manmanman :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Bill Privé heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen met zijn enorme aantallen tickets die hij maar niet verkocht kreeg. Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Die Bill Privé heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen met zijn enorme aantallen tickets die hij maar niet verkocht kreeg. Mooi.


Als ik het goed heb is dat een organisator van Franse busreizen. Hij koopt massaal tickets om die te dan aan te bieden icm met bustickets. Alles wat niet verkocht raakt zwiert die op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Die Bill Privé heb ik volgens mij al vaker voorbij zien komen met zijn enorme aantallen tickets die hij maar niet verkocht kreeg. Mooi.

Klopt bij Freaqshow had hij ook nog 60 kaarten te koop a 10 euro p/s xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder al te hoge verwachtingen hier heen gegaan en zeker geen spijt van gehad, heel tof feest gehad. Ook in elke set wel wat dikke platen zoals Dimensions (Reverze 2013 anthem) en Club Bizare (HHZ & NC remix) door Mandy, Noisecult die er als 2e plaat Communicate op knallen, Adaro die opent met Before You Go (wat was die genieten live :loving:) en The Worlds Beyond draait, in de Reverze flashback nog The Record breaking gehoord, was erg lang geleden!

Vervolgens de set van Delete was wel echt het hoogtepunt van de avond. Allereerst een dikke shout out naar Grim, MeneerEend, NaaD en Seeker Of Fire en nog wat anderen zonder Hardtraxx. Stonden we daar linksvoor als een stel idioten bizar hard te maaien, dit was zooo ziek haha! :) Set van Delete zelf was ook heel gaaf met o.a. Domination remix, Formula VIP, The End VIP, Dismissed Again en Pleasure & Pain, vooral die laatstgenoemde ging helemaal nergens meer over, wat een geweld zeg, man man man. :drool: Bij deze wil ik ook alle vooroordelen over Rebelion en Malice & Rooler terugtrekken, doen het zo goed live, echt heel vet! :D

Miss K8 was ook dikke prima, ken alle platen niet bij naam maar er zaten een paar industrial klappers bij, jezus wat ging dat hard zeg! :worship: Al bij al een heel tof feest gehad, bedankt iedereen. Het was gezellig, :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pleasure & Pain


Wacht met smacht op het moment, dat ik deze weer live mag aanschouwen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw die Delete kicks door de Lotto. Heb echt als een achterlijke staan maaien :lol:
Wel jammer van de warmte en drukte op sommige momenten, vooral de drukte ging imo dikwijls ten koste van de sfeer.

Ohja Pleasure & Pain, wat een plaat. Zo lomp en vaag. Echt heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Collab van Adaro & MYST nog gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vervolgens de set van Delete was wel echt het hoogtepunt van de avond.


² :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Wacht met smacht op het moment, dat ik deze weer live mag aanschouwen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooruit ook maar een flink verslagje van mijn kant, heb toch geen zak te doen nu.

Binnenkomen ging heel erg vlot. Stond helemaal geen rij en werd niet eens gecontroleerd. Eerst naar de set van Cyber geweest. Weet niet meer precies wat hij allemaal gedraaid heeft, maar was leuk binnenkomen met veel reversed basses. Geluid stond helaas niet al te best (zacht en niet heel zuiver, kicks kwamen niet super door). Ook nog voor de grap tijdens een reversed bass een heehoo ingezet, die vervolgens door het hele sportpaleis overgenomen werd (only in Belgium xd ). Audiotricz en Sephyx hierna was ook dikke prima. Veel nieuwe platen gecombineerd met oudere (Sound of the Thunder en nog wel wat).

Vervolgens naar de lotto arena gegaan voor Mandy. Geluid stond hier zoals verwacht wel al een stuk beter. Verwachte van tevoren 3x niks van deze set, maar was aangenaam verrast. Platen zoals Attack Again, no cure, Reset Your Mindset (en nog wel wat vette platen, maar mn geheugen laat me in de steek). Mixwerk was wel wat minder (plotselinge overgangen etc), maar zeker +1 voor haar.

Na Mandy gebleven voor Noisecult, wat na Delete toch wel de set vd dag was. Letterlijk alleen maar goede platen gehoord (The Rush (Ecstatic Remix), Got it remix, freighttrain, Communicate, Protest of Indignation, Bounce & break remix, The Project (die psytrancekicks gingen flink hard live zeg), etc) met als hoogtepunt het Rebirth Anthem. Man wat is die vet zeg, een van de beste anthems die ik gehoord heb de afgelopen paar jaar. Dik verdiend :worship:

Hierna weer richting het sportpaleis voor een stukje Psyko Punkz (Play the Drums :loving: ) en Hard Driver. Beide wel prima setjes, geluid stond nu gelukkig ook wat beter. Laatste kwartier van Hard Driver deed hij opeens z'n masker op voor een zogenaamde nieuwe liveset. Was alleen precies hetzelfde als de eerste 30 minuten van zijn liveset :lol: :lol:. Beetje overbodig dus. Podium was nu trouwens ook volledig onthuld, maar viel me toch wat tegen. Was niet echt onder de indruk.

Volgende setjes ga ik niet teveel woorden aan vuilmaken. Adaro, Public Enemies, Flashback & Warforce was wel oke. Had het een stuk slechter verwacht, dus viel uiteindelijk nog wel mee. Zat af en toe nog wel een leuk plaatje tussendoor.

En toen kwam veruit de vetste set v/d dag: Delete :worship: :worship:
Indy schreef:
Allereerst een dikke shout out naar Grim, MeneerEend, NaaD en Seeker Of Fire en nog wat anderen zonder Hardtraxx. Stonden we daar linksvoor als een stel idioten bizar hard te maaien, dit was zooo ziek haha! :)
Was echt legendarisch dit, half uur lang idioot hard lopen snoeien. Al die Delete platen gingen zo absurd hard op dat geluid. Toen de kick van de eerste plaat (look at me now remix) erin kwam heel de zaal juichen, prachtig. Vervolgens klapte hij er ook nog The Greatest Show op, man man man ongekend wat vet :woot:.

Wilde na deze set eigenlijk nog naar ZSP, maar iedereen was zo gesloopt dat we eerst een half uur moesten bijkomen hahaha. Uiteindelijk nog een stukje Minus Militia gezien, was niet veel bijzonders. Miss K8 was wel weer prima (kan nog best prima mixen trouwens). Draaide lekker door en gooide er nog een paar platen op met flinke kicks (alla Dance with the Wolves).

Was weer een gezellig feestje dus dat muzikaal reuze meeviel. Je merkt toch wel altijd dat je in België bent. Over heel de avond een vrij tamme sfeer met veel mensen die je raar aankijken als je een keer goed losgaat. Nou dit was mijn verhaal weer. Geniet nog van de zondag, groetjens!

Edit: Ze hadden verdomme ook weer van die rood blauwe stroboscopen. En nu waren ze nog een heel stuk erger dan op qlimax, alles wat je zag was gewoon een combinatie van rood en blauw. Sloeg echt nergens op, werd knettergek door die kutlichten. Zou me niet verbazen als er weer een paar mensen out zijn gegaan door die lichten, levensgevaarlijk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 18:20 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
stealsyourpizza schreef:
kansloos geheehoo wtf man :x


Zegt de meest kansloze persoon

doe eens normaal joh of kunde gij dat nie? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 09:12 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Dat is mooi zuur man. Hopelijk nog een beetje op tijd aanwezig. Veel plezier allemaal

Uiteindelijk viel het wel mee, om 22:15 binnen, en na afloop vertrokken we pas om 09:00 ivm rusttijd chauffeur.

Was wel een leuk feessie! Kwamen binnen, liep door de deuren van het sportpaleis de zaal in en dacht jezus wat een drukte en de hitte, tering wat warm, ook was het kleiner dan verwacht, op foto'/ enzo lijkt het groter. Express een uur lang hee hoo's gegooid (ja sorry). Echt mooi hoe je met 3 man die hele zaal kan laten schreeuwen xd

Maargoed toen werd het na da tweekaz tijd om fatsoenlijk feest te vieren, we gingen naar de lotto en daar was opzich wel redelijk ruimte, het was wel vol, maar je was niet ingeblikt, dikke prima. Ook een stuk minder heet wat ook wel fijn was. Hele avond in de lotto gebleven en beviel me prima. Iedereen draaide wel prima, publieke vijanden was ook prima te pruimen en warforce was ook wel leuk, daar waren wel meer mensen in geïnteresseerd trouwens want was best druk.

Maar toen, delete :woot: wat er allemaal werd gedraaid is al vermeld maar jezus, ik had hem sinds rebirth vorig jaar al niet meer gezien helaas, maar wat was dit fijn :thumbsup:

Echt als een achterlijke lopen rammen, was compleet doorweekt en stond na de set eerst een kwartier te hijgen en bij te komen maar wat was dat even 45 minuten genieten :yay:

Korsakoff vanaf de tribune gepakt, draaide ook lekker, die caramba mix is ook geinig. Daarna kwam DT, had nog wel energie maar eigenlijk niet echt zin meer. Dus beetje als een halve erbij gestaan. Om 06:45 mn tas gepakt en 15 cola ingeslagen voor de busreis want had fking veel munten over en die mocht je niet inruilen.

+ delete
+ geluid lotto
+ dopjes op flessen
+ duidelijke route sport/lotto
+ in de lotto geen hee hoo
- hitte/drukte sportpaleis

- uiteindelijk 20 uur van huis ivm bus vertraging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen zin om heel uitgebreid verhaal te typen, dus even in het kort wat ik er van vond. Organisatorisch was het wel weer prima in orde. Zeker de verbinding tussen lotto en sportpaleis was echt verbeterd. Het geluid was op het begin echt dramatisch in het sportpaleis. Dit is me al vaker opgevallen, en toch wel een verbeterpuntje voor Bass Events. In tegenstelling tot de Lotto arena, waar het geluid altijd prachtig is :loving:. Vond alle euforische artiesten eigenlijk wel heel sterk draaien. Zelfs mandy (Op aanvulling van daan, ze draaide ook nog Club Bizarre remix) vond ik qua plaatkeuze goed bezig.

Toen begon de raw, en heb ik vooral veel zitten kloten en ouwehoeren. Bij delete echt belachelijk hard staan maaien met Indy, naaD, Grimm, BastiaanDP en Bloemkool. Was mooi jongens, goed ons best gedaan :worship:

Verder vond ik de mainstage echt lelijk. Dat ding dat bovenaan hing leek wel een speelgoedcamera ofzo. Daarnaast was de sfeer dit jaar echt ver te zoeken. Ondanks alles hele gezellige avond gehad met alle bekende :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute ook nog gegaan voor €19, rond 10uur kaartje gekocht en in de auto gestapt. (dus avondje nuchter voor de verandering).

Toch wel goed vermaakt ipv avondje op bank :lol:

Vond de set van Hard driver wel aardig daarna naar Public Enemies toen kwam ik er al wat beter in daarna Sub sonic eerste keer dat ik hem live zag maar zeer genoten lekker lomp gerammel flink uit me plaat gegaan. Ivm aanhang die ik bij had persen naar freq wilde daarheen gegaan gelukkig na 20min overtuigt terug naar lotto te gaan. Stukje warforce gezien en toen delete :bomb: wouw wat heb ik daar van genoten!

Viel me op dat na warforce de lotto echt leegliep, had verwacht dat juist bij delete druk zou zijn maar niet erg meer plek om los te gaan.

Daarna naar sub zero project gegaan was wel aardig, was wat moe geworden na delete en szp ramde niet hard genoeg om nog lekker los te komen. Toen Minus Militia, was wat teleur gesteld eerste 10min te laag tempo maar toen kwamen ze los toch wel wel kwartiertje flink los gegaan!

Was allemaal goed geregeld, auto bij bioscoop gratis geparkeerd en dan gratis metro gepakt :thumbup:


Toevallig 1 van jullie die tijdens sub sonic zijn calippo niet open kreeg en mijn vriendin even ging helpen, maar niet door had dat het nogal een erotische handeling was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Viel me op dat na warforce de lotto echt leegliep, had verwacht dat juist bij delete druk zou zijn maar niet erg meer plek om los te gaan.

De raw is sowieso niet heel erg populair in Belgie. Als ze dan al voor de raw komen is het vooral voor de wat meer mainstream raw (ja kutterm, maar iedereen weet wel wat ik bedoel :P ). Met Delete kunnen ze dan weer een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:17 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Adaro die opent met Before You Go (wat was die genieten live :loving:)


hiervoor was ik dus speciaal weggegaan bij mn vriendegroep... maar ik had net de eerste 5 min gemist. ikke dus de hele tijd wachten op die plaat, had ie m dus al gedraaid :cry: :cry: :cry:
gelukkig was de rest van zn set niet zo verkeerd, wel weer wat nieuwe plaatjes ondekt (world beyond :thumbup: )




wel echt blij dat Delete hier stond. wat een contrast in kicks vergeleken die halve hardcore kicks van sub sonic/war force enzo. drukte was toen ook precies goed om goed los te kunnen gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Bij delete echt belachelijk hard staan maaien met Indy, naaD, Grimm, BastiaanDP en Bloemkool. Was mooi jongens, goed ons best gedaan :worship:


Historisch moment, gaat de boeken in haha! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
MeneerEend schreef:
Bij delete echt belachelijk hard staan maaien met Indy, naaD, Grimm, BastiaanDP en Bloemkool. Was mooi jongens, goed ons best gedaan :worship:


Historisch moment, gaat de boeken in haha! :worship:


We stonden daar ook gewoon met zn allen beetje te chillen, totdat die eerste kick erin kwam, en toen vollebak. Mensen om ons heen wisten niet wat ze overkwam hahaha. Vergeet dit nooit meer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft een groep Hardtraxxers samen staan dansen op Delete, maar kan het ook mis hebben hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
hiervoor was ik dus speciaal weggegaan bij mn vriendegroep... maar ik had net de eerste 5 min gemist. ikke dus de hele tijd wachten op die plaat, had ie m dus al gedraaid :cry: :cry: :cry:

Kut leven xd
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten