Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Volgens mij heeft een groep Hardtraxxers samen staan dansen op Delete, maar kan het ook mis hebben hoor.


Haha wie dan? Had wel iets gehoord over een eend ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Volgens mij heeft een groep Hardtraxxers samen staan dansen op Delete, maar kan het ook mis hebben hoor.

Volgens mij zit je er naast. Hardtraxxers dansen toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Volgens mij zit je er naast. Hardtraxxers dansen toch niet?


We heten niet allemaal Thijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
MelvinFR schreef:
Volgens mij heeft een groep Hardtraxxers samen staan dansen op Delete, maar kan het ook mis hebben hoor.

Volgens mij zit je er naast. Hardtraxxers dansen toch niet?


Inderdaad. Dacht dat die alleen maar een beetje tracks aan het afzeiken waren op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zamble schreef:
Volgens mij zit je er naast. Hardtraxxers dansen toch niet?


We heten niet allemaal Thijs.

Dat is waar. Die schud een keer de heupen en dan weer een uur dom lullen en stil staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Dat is waar. Die schud een keer de heupen en dan weer een uur dom lullen en stil staan.


Dan is die wel grondlegger van het stil staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan zn heupen niet te vaak schudden, voordat mensen jaloers worden op zn moves
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Volgens mij heeft een groep Hardtraxxers samen staan dansen op Delete, maar kan het ook mis hebben hoor.


Volgende keer mag je er ook bij komen staan. :aww:

Voor de rest ongeveer wat er allemaal gezegd is geweest. Met lage verwachtingen en een leuke groep ernaar toegaan zorgde voor een leuke avond.

++ Audiotricz, NSCLT & Delete
+ Cyber & Mandy
+ Destructive Tendencies. Iets waar ik normaal niet naartoe zou gaan maar wegens de groep toch een kijkje gaan nemen. Voornamelijk van de show genoten wat wel mooi was om te zien en er werd goed en snel doorgemixt :yes: Mooie set om af te sluiten
+ Gratis WC's dit jaar, meestal vlotte bediening aan de bar
+ Nooit echt het gevoel gehad dat het uitverkocht was qua drukte t.o.v. andere jaren. Echter na de eerste twee uurtjes richting lotto gegaan en daarna enkel terug sportpaleis voor MM met de groep. Dus niet echt een idee hoe druk het was in het sportpaleis.

+/- De typische Belgische bonnetjes ipv munten. Dit keer niet een soort papier maar eerder richting plastiek. Hierdoor had je geen nat papier richting het einde maar was het wel moeilijk om ze af te scheuren van de strook die je kreeg.

- Bier in het begin van de avond smaakte echt vuil (erna niet meer geprobeerd), daardoor alleen Desperados gedronken wat ik anders nooit doe en op een bepaald moment kreeg ik het daardoor wel zwaar :D

- Voelde mij soms een dier in een zoo als ik eens wat harder los ging :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
- Voelde mij soms een dier in een zoo als ik eens wat harder los ging :whistle:


Ik had precies het zelfde idee, publiek ging echt niet lekker los. Op een gegeven moment stond een kerel naast me me ze armen over elkaar maar beetje rond te kijken. Dus ik sprak hem maar eens aan of hij het wel naar ze zin had. "Ja echt wel, amai wat een mooie show he! ja is pas mijn eerste keer reverze hoor". Nou prima dan :thumbup: ik stuiter weer lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Zamble schreef:
MelvinFR schreef:
Volgens mij heeft een groep Hardtraxxers samen staan dansen op Delete, maar kan het ook mis hebben hoor.

Volgens mij zit je er naast. Hardtraxxers dansen toch niet?


Inderdaad. Dacht dat die alleen maar een beetje tracks aan het afzeiken waren op feesten.

'De elite'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
- Bier in het begin van de avond smaakte echt vuil (erna niet meer geprobeerd), daardoor alleen Desperados gedronken wat ik anders nooit doe en op een bepaald moment kreeg ik het daardoor wel zwaar :D


Ik doe niks anders meer op feesten. Je moet het alleen niet op hetzelfde tempo drinken als dat je met bier doet. Dan kan het lichtje wat eerder uitgaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Grim schreef:
- Bier in het begin van de avond smaakte echt vuil (erna niet meer geprobeerd), daardoor alleen Desperados gedronken wat ik anders nooit doe en op een bepaald moment kreeg ik het daardoor wel zwaar :D


Ik doe niks anders meer op feesten. Je moet het alleen niet op hetzelfde tempo drinken als dat je met bier doet. Dan kan het lichtje wat eerder uitgaan. xd


Dat deed ik dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Grim schreef:
- Voelde mij soms een dier in een zoo als ik eens wat harder los ging :whistle:


Ik had precies het zelfde idee, publiek ging echt niet lekker los. Op een gegeven moment stond een kerel naast me me ze armen over elkaar maar beetje rond te kijken. Dus ik sprak hem maar eens aan of hij het wel naar ze zin had. "Ja echt wel, amai wat een mooie show he! ja is pas mijn eerste keer reverze hoor". Nou prima dan :thumbup: ik stuiter weer lekker door.


Ja was echt erg. Er stond op den duur ook een gast met een meid, allebei stil, fucking chagrijnig te kijken. Dus ik vroeg of ze zich vermaakten, zeiden ze dat ze moe waren. Het was volgens mij nog geen 2 uur. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ja was echt erg. Er stond op den duur ook een gast met een meid, allebei stil, fucking chagrijnig te kijken.


Geef ze geen ongelijk als jij bij ze in de buurt stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
gartainc schreef:
Grim schreef:
- Voelde mij soms een dier in een zoo als ik eens wat harder los ging :whistle:


Ik had precies het zelfde idee, publiek ging echt niet lekker los. Op een gegeven moment stond een kerel naast me me ze armen over elkaar maar beetje rond te kijken. Dus ik sprak hem maar eens aan of hij het wel naar ze zin had. "Ja echt wel, amai wat een mooie show he! ja is pas mijn eerste keer reverze hoor". Nou prima dan :thumbup: ik stuiter weer lekker door.


Ja was echt erg. Er stond op den duur ook een gast met een meid, allebei stil, fucking chagrijnig te kijken. Dus ik vroeg of ze zich vermaakten, zeiden ze dat ze moe waren. Het was volgens mij nog geen 2 uur. :surrender:

Er zijn hier ook altijd best veel mensen die tussen 1 en 2 alweer naar huis gaan :huh: xd.

En dat mensen jullie raar aankijken als je los gaat komt niet doordat ze vinden dat jullie raar zijn maar omdat ze onder de indruk zijn van jullie moves :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
gartainc schreef:
Grim schreef:
- Voelde mij soms een dier in een zoo als ik eens wat harder los ging :whistle:


Ik had precies het zelfde idee, publiek ging echt niet lekker los. Op een gegeven moment stond een kerel naast me me ze armen over elkaar maar beetje rond te kijken. Dus ik sprak hem maar eens aan of hij het wel naar ze zin had. "Ja echt wel, amai wat een mooie show he! ja is pas mijn eerste keer reverze hoor". Nou prima dan :thumbup: ik stuiter weer lekker door.


Ja was echt erg. Er stond op den duur ook een gast met een meid, allebei stil, fucking chagrijnig te kijken. Dus ik vroeg of ze zich vermaakten, zeiden ze dat ze moe waren. Het was volgens mij nog geen 2 uur. :surrender:


Ik neem aan dat jij als drugsreporter extravaganza toch wel minstens een paar geestverruimende middelen hebt aangeboden aan deze vermoeide tweevoeters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik neem aan dat jij als drugsreporter extravaganza toch wel minstens een paar geestverruimende middelen hebt aangeboden aan deze vermoeide tweevoeters?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meneer Eend: connaisseur van geestverruimende versnaperingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Uberhout schreef:
Ik neem aan dat jij als drugsreporter extravaganza toch wel minstens een paar geestverruimende middelen hebt aangeboden aan deze vermoeide tweevoeters?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :lol:

Dat raar aankijken komt bij mij ook vaak voor. Ik heb zelfs al eens applaus gekregen van random mensen. Sloeg nergens op. xd Vooral in België begrijpen ze er niks van als je eens stevig uit je plaat gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik heb zelfs al eens applaus gekregen van random mensen.


Kunnen zo het circus in jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Haha :lol:

Dat raar aankijken komt bij mij ook vaak voor. Ik heb zelfs al eens applaus gekregen van random mensen. Sloeg nergens op. xd Vooral in België begrijpen ze er niks van als je eens stevig uit je plaat gaat.


Tijdens Nocturnal, kwam er iemand naar mij toe die het mooi vond dat er nog mensen waren die gewoon lekker ouderwets aan het stampen waren ipv hakken (wat je in België dus heel veel ziet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Haha :lol:

Dat raar aankijken komt bij mij ook vaak voor. Ik heb zelfs al eens applaus gekregen van random mensen. Sloeg nergens op. xd Vooral in België begrijpen ze er niks van als je eens stevig uit je plaat gaat.


Tijdens Nocturnal, kwam er iemand naar mij toe die het mooi vond dat er nog mensen waren die gewoon lekker ouderwets aan het stampen waren ipv hakken (wat je in België dus heel veel ziet).

Wat een dik feest was dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Tijdens Nocturnal, kwam er iemand naar mij toe die het mooi vond dat er nog mensen waren die gewoon lekker ouderwets aan het stampen waren ipv hakken (wat je in België dus heel veel ziet).


Dat is ook wel echt het welbekende "Hardtraxx dansje". xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liep raar volk rond ja, merkte wel echt dat het feest in België was. Mondkapjes gehalte lag ook bizar hoog zeg, leek net of ik in de thuisbasis van ISIS stond ofzo :lol:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten