Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 20:51 
 
Hardtraxxer

Feest: Secret Forest
Datum: 20-05-2017
Tijd: 14:00 - 00:00
Locatie: Pagedal Stadskanaal, Groningen
Leeftijd: 16+
Ticketsale: http://www.secretforestfestival.nl
Prijs: Early Bird Ticket € 26,50 EUR

Line-up:
Connected
Atmozfears
Frequencerz
Audiotricz
Sub Zero Project
Andy Svge
Psyko Punkz
Korsakoff
The Elusive
MC Villain

Mainstage
Sick Individuals
FBSTF
Kraantje Pappie
Billy The Kit
Sophie Francis
Irwan
Apster
MC Dash

Children of The 90's
Dj Jean
Jeroen Post
TBA?

Blender
Q-Music Foute Uur
Randy van Velde
Chris Deluxe
David Ghetto
Esperando's
Color Brass

Flugel Feestcafe
Peter Loree
Leon Vugts
DJ Bart
DJ Arjan
Patjoo
Feestzanger Pim
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 20:55 
 
Hardtraxxer

Ondanks er betere feesten in het land zijn hier toch aanwezig, want in mijn achtertuin en aardige hardstyle line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Q-Music Foute Uur


Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Ondanks er betere feesten in het land zijn hier toch aanwezig, want in mijn achtertuin en aardige hardstyle line-up


Heu Grunn!

Zelfde dag als Wish Come True godverdommeng, anders had ik deze wel gedaan. Kwartiertje rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lineup is niet verkeerd en voor mij is het ook erg dichtbij. Ben hier alleen in 2014 geweest, geluid en voorzieningen waren prima maar het volk wat daar rondloopt heeft ervoor gezorgd dat ik hier niet meer heen ga.

Heel veel dronken figuren die alleen maar op ruzie uit waren en de sfeer was matig, bijna niemand ging los. Bij de hardstyle avonden in discotheek Fox Stadskanaal was het hetzelfde, matige sfeer en veel ruziezoekende types. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 20:30 
 
Hardtraxxer

Leuke namen bij de hardstyle. Ik ben hier in 2013 geweest. Was een mooie dag met een lekker zonnetje en dat maakte veel goed. Want de sfeer was inderdaad echt heel erg matig. Ik irriteer me daar niet snel aan, maar ik vond het hier echt opvallend. Bijna niemand ging los en heel veel mensen zaten je een beetje raar aan te kijken. Op het eind van de avond nog wel wat volk voor de hardstyle-stage, maar bij de house-stage was het toen al heel erg rustig en zo stond Lucien Foort nog +/- 50 man te draaien. Vond ik echt opvallend...
Was 1x maar nooit weer, er zijn betere feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:31 
 
Hardtraxxer

Vorige edities niet bij geweest. Dit keer wel aanwezig omdat het op fietsafstand is en met een grote groep vrienden. Plus dat ik hier hopelijk veel bekenden van vroeger tegenkom.
Wat betreft het volk, ja dat is inderdaad niet altijd even positief. Maar omdat er toch leuke namen op de hardstyle staan en er wel een feestje te bouwen valt met maadten komt het vast wel goed!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten