Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik er iig van af
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De animo in mijn vriendengroep komt langzaam op gang. Hoe is dat hier? Nog niet erg veel animo, volgens mij?

ik denk dat dit de enige fissa in december gaat worden, kijk hier al wel naar uit! Met een gunstige indeling / tt gaat dit mooi worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 10:45 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
De animo in mijn vriendengroep komt langzaam op gang. Hoe is dat hier? Nog niet erg veel animo, volgens mij?

ik denk dat dit de enige fissa in december gaat worden, kijk hier al wel naar uit! Met een gunstige indeling / tt gaat dit mooi worden!


Animo genoeg Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yep, we gaan ook een kijkje nemen. MYST Live was voor mij wel een grote reden om te gaan :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ineens een optie... hoorde dat er een bus vanuit dorpje bij ons uit de buurt gaat.

Maarja december al dure maand en net qlimax gehad (misschien nog freaqshow) dus geen idee of er mensen meegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:46 
 
Hardtraxx Elite

De line-up van Shockerz nog eens goed bekeken. :drool: Hoop echt dat Mind Dimension hier staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
De line-up van Shockerz nog eens goed bekeken. :drool: Hoop echt dat Mind Dimension hier staat..


Hij staat er toch ook gewoon? Of doel je meer op het feit dat zijn gigs afgelopen weekend niet doorgingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:08 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Onthafloorx schreef:
De line-up van Shockerz nog eens goed bekeken. :drool: Hoop echt dat Mind Dimension hier staat..


Hij staat er toch ook gewoon? Of doel je meer op het feit dat zijn gigs afgelopen weekend niet doorgingen?


Dat tweede ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er vanuit dat Mind Dimension hier staat. Mocht het toch helaas niet zo zijn dan graag een waardige SPOONTECH vervanger. Aangezien de organisatie mee leest: in dat geval zou Vyral fijn zijn. Oké thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
De line-up van Shockerz nog eens goed bekeken. :drool: Hoop echt dat Mind Dimension hier staat..

Echt een heeeeeeele dikke line-up imo! Benieuwd naar m'n eerste (volledige) set van Mind Dimension
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bus combitickets aangeschaft! Dikke line-up en lekker dat het overdag is.
Ik hou echt van indoorfeestjes, maar merk toch dat ik een dagje ouder word xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ dit. Ideaal. Mijn oude lijf is er ook blij mee. Als ik de laatste jaren bekijk zie ik wel dat ik steeds minder nachtfeesten heb bezocht. Mijn werkgever is er ook blij mee, dan zit ik in ieder geval niet maandag op kantoor terwijl ik in het weekend weer een nacht heb overgeslagen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anthemmmm! :bomb: (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ dit. Ideaal. Mijn oude lijf is er ook blij mee. Als ik de laatste jaren bekijk zie ik wel dat ik steeds minder nachtfeesten heb bezocht. Mijn werkgever is er ook blij mee, dan zit ik in ieder geval niet maandag op kantoor terwijl ik in het weekend weer een nacht heb overgeslagen :thumbup:



Ondanks dat ik niet veel lichamelijke hinder ondervind heb ik ook liever dagfeesten. Je komt op een redelijk uur thuis en je slaapritme is niet verneukt. Ik ga zo goed als altijd met de auto dus problemen met OV wat voor de meeste van jullie een minpunt is, is voor mij niet van toepassing. Ook een gigantisch verschil tussen terug naar huis rijden om 1u 's nachts of 7u 's morgens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

War Force just revealed the tracklist of their first album, which EVERY Shockerz 2017 visitor will receive for FREE in hardcopy.

Over 80% of all tickets for Shockerz 2017 have been sold, don't wait and visit http://www.shockerz.nl!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:49 
 
Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:
War Force just revealed the tracklist of their first album, which EVERY Shockerz 2017 visitor will receive for FREE in hardcopy.

Over 80% of all tickets for Shockerz 2017 have been sold, don't wait and visit http://www.shockerz.nl!

Afbeelding

wanneer komt de time table
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Timetable komt een week voor het event online.

En omdat we jullie graag mogen, zijn jullie de eerste die de 90% sold out melding krijgen. Shockerz gaat dus uitverkopen! Scoor je ticket op www.shockerz.nl en maak onder andere ook de Origins Showcase mee!


Anthem: D-Sturb ft Nolz - Conflict Override
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

laatste 280 kaarten nu in verkoop!

Edit: uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:45 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Om goed en snel naar de Autotron te komen:

Parkeertickets (€5 korting bij aankoop vooraf)
https://www.autotron.nl/parkeertickets/shockerz/

Pendelbustickets: (€2,50 korting bij aankoop vooraf)
www.shockerz.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die B2B’s op zich zijn nog tot daaraan toe, maar ik snap oprecht niet waarom dat tegenwoordig zo vaak pas bij de TT bekend wordt gemaakt. Bij de line up release is veel logischer imo..

Maar goed, blijft een dikke line up en heb er zin aan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flinker domper, Delete met Warface had ik mee kunnen leven, maar met Killshot en dan met zijn 3en in uur, joepie :thumbdown:. Gelukkig Mind Dimension solo en een uur. Delete was een zekerheidje, maar nog maar even kijken hoe die set loopt, anders maar naar Rooler en daarna Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 23:13 
 
Hardtraxxer

Pas rond half 7 binnen door voetbalwedstrijd. Toch zeer content met deze tt! Zin an :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten