Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat boeit het of het mannen- of vrouwenmuziek is. Geniet gewoon van het vrouwelijk schoon. Peace, love & happiness.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:04 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Joey schreef:
RoyAPO schreef:
En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden

Helpt misschien als je jouw mening zoals "ik vind het mannenmuziek" ook eens beargumenteert.

Dat leek mij wel logisch. Stoere teksten, harde kicks en veel energie. Dat maakt het gewoon tot een best ruig genre. De normale hardstyle is dan weer wat vrouwelijker doordat het zachter is qua sound en het meer gevoel heeft.

Tuurlijk kunnen vrouwen van de mannelijke kant van muziek houden maar ik vind het zelf dan wel opmerkelijk dat er soms meer vrouwen dan mannen aanwezig zijn bij een ‘mannelijk genre’. Ik vraag me gewoon best wel af hoe dat kan


Heb iig door deze uitleg gelachen vandaag... ruig genre.. :lol: Een en al liefde op Hardstyle feesten, vind de mannen op urban feesten meer vrouw-onvriendelijk dan op Hardstyle hoor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff :lol:

Ik hou t weer voor gezien hier joe
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

De tering wat een gehap weer. Het is echt 2017 merk ik. Boehoeohoe beargumenteer eens boehoehoe.

Gewoon vrij logisch wat Roy zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Joey schreef:
RoyAPO schreef:
En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden

Helpt misschien als je jouw mening zoals "ik vind het mannenmuziek" ook eens beargumenteert.

Dat leek mij wel logisch. Stoere teksten, harde kicks en veel energie. Dat maakt het gewoon tot een best ruig genre. De normale hardstyle is dan weer wat vrouwelijker doordat het zachter is qua sound en het meer gevoel heeft.

Tuurlijk kunnen vrouwen van de mannelijke kant van muziek houden maar ik vind het zelf dan wel opmerkelijk dat er soms meer vrouwen dan mannen aanwezig zijn bij een ‘mannelijk genre’. Ik vraag me gewoon best wel af hoe dat kan


Beetje popi jopie doen, vooraan laten zien hoe hard je wel niet mee kunt doen met al die tracks, aftermovie hunten, meer kans krijgen op de piemel van Requiem. Zitten veel van die figuren tussen vind ik persoonlijk.

Al zijn gelukkig niet alle vrouwen op de feesten zo. Kan me weinig druk maken om de verdeling, beter dan dat ik weer tegen die bezwete anabolen gasten met hun moeilijk kijkende koppen aan moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Requiem


Wat had die trouwens met z'n snoetje gedaan? Zaten een paar flinke groeven & schrammen op z'n gezicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Stoux schreef:
Basshunterzz schreef:
Requiem


Wat had die trouwens met z'n snoetje gedaan? Zaten een paar flinke groeven & schrammen op z'n gezicht.


Houwerie

Dat heb je manks in het oosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 01:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Shockerz was goed geslaagd!

++ Retaliation en Resist, ben niet zo bekend met het nieuwe Theracords, maar dit klonk erg goed


Tof om te horen! :thumbsup:

Alm1ghty schreef:
Clockartz en Mind Dimension zoals verwacht sets van de dag, mega vet. Resist en Retaliation komt daar vlak achter.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
De tering wat een gehap weer. Het is echt 2017 merk ik. Boehoeohoe beargumenteer eens boehoehoe.

Gewoon vrij logisch wat Roy zegt.


Dit idd, alleen omdat roy dit zegt word er weer schaap geroepen. Als je niet inziet dat raw hardstyle best wel "mannenmuziek" is heb je gewoon een bord voor je kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb sowieso wel vaker het idee dat het per persoon verschilt hoe men ergens op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb sowieso wel vaker het idee dat het per persoon verschilt hoe men ergens op reageert.


yep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Het klopt misschien niet allemaal wat Roy zegt maar het is wel waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Het klopt misschien niet allemaal wat Roy zegt maar het is wel waar!


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 12:47 
 
Hardtraxx Elite

Twee keer Catalyst gehoord trouwens, dat was ook echt ff genieten. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. En de enige schaap in dit geval is onthafloorx die de strekking van mijn logische vraag/uitleg niet snapt/wilt snappen ;)

Maarja vrede op aard en denk gewoon ff na voordat je een mening ergens over vormt (net als ik :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een bang saapjen

https://www.facebook.com/deslimstemenst ... 752652544/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 14:06 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Inderdaad. En de enige schaap in dit geval is onthafloorx die de strekking van mijn logische vraag/uitleg niet snapt/wilt snappen ;)

Maarja vrede op aard en denk gewoon ff na voordat je een mening ergens over vormt (net als ik :P)


Het probleem is het volgende, sarcasme valt niet te begrijpen op een forum en jij hapt altijd overal op.

JOEE, vrede op aarde bijna kerstmis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een verschil in sfeer met het Origins topic. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Basshunterzz schreef:
Requiem


Wat had die trouwens met z'n snoetje gedaan? Zaten een paar flinke groeven & schrammen op z'n gezicht.


huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Stoux schreef:
Basshunterzz schreef:
Requiem


Wat had die trouwens met z'n snoetje gedaan? Zaten een paar flinke groeven & schrammen op z'n gezicht.


huh


https://www.facebook.com/LikeRequiem/ph ... 34/?type=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
https://www.facebook.com/LikeRequiem/photos/a.524582177663836.1073741831.517529755035745/1386499778138734/?type=3

Hef wa n mooin lik an de bek had
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Organisatie: zijn er nog livesets opgenomen, en zo ja: komen ze ook online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
27. Delete - Formula (2011 Edit)

? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/shockerzofficial/videos/1004647016342503/

Aftermovie! Helaas nog geen YouTube link
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 21:11 
 
Hardtraxx Elite

Stan maakt snel aftermovies, wauw.. Reactivate en Rebellion ook zo snel :oh:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten