Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Pass

Gaat dus PRSPCT worden voor mij die dag als het uitkomt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenvaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 21:05 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
B-Front Beyond Reality - Radical Redemption - D-Sturb LIVE - Regain - Delete - High Voltage - MYST LIVE - Artifact - Clockartz - Malice - Rooler - The Machine (mits ie er een beetje ouwe plaatjes bijpakt) - Mind Dimension


Zat namen waar ik me prima mee kan vermaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front Beyond Reality
Regain
Delete
High Voltage
MYST Live
Apexx
The Machine
Mind Dimension
Ncrypta

Prima gevarieerd, kan me hier ook wel vermaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, wat kunnen jullie toch een partij zeuren hier... Wat voor namen zou je dan nog meer willen zien?
Iedereen die hier aanbeden wordt staat er (op phuture noize na dan). Dus:

Myst
Delete
B Front beyond reality
Mind dimension
Clockartz
D Sturb

Aangevuld met wat verrassende namen, wat talentjes, 2 showcases en de grote namen uit de gevestigde orde. Dikke prima toch?

Enige wat ontbreekt is misschien wat dj's uit de theracords stal. (en vazard, maargoed dat was ook niet echt reëel)
(en misschien iets TEveel namen waardoor de kans op een hitjesparade natuurlijk wel groter is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Jezus, wat kunnen jullie toch een partij zeuren hier... Wat voor namen zou je dan nog meer willen zien?
Iedereen die hier aanbeden wordt staat er (op phuture noize na dan). Dus:

Myst
Delete
B Front beyond reality
Mind dimension
Clockartz
D Sturb

Aangevuld met wat verrassende namen, wat talentjes, 2 showcases en de grote namen uit de gevestigde orde. Dikke prima toch?

Enige wat ontbreekt is misschien wat dj's uit de theracords stal. (en vazard, maargoed dat was ook niet echt reëel)
(en misschien iets TEveel namen waardoor de kans op een hitjesparade natuurlijk wel groter is)


Retaliation en Resist staan er :P
Denk in ieder geval dat ik hier wel een kijkje ga nemen, genoeg leuke namen verspreid over beide zalen dus hopelijk pakt de timetable een beetje gunstig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Jezus, wat kunnen jullie toch een partij zeuren hier... Wat voor namen zou je dan nog meer willen zien?
Iedereen die hier aanbeden wordt staat er (op phuture noize na dan). Dus:

Myst
Delete
B Front beyond reality
Mind dimension
Clockartz
D Sturb

Aangevuld met wat verrassende namen, wat talentjes, 2 showcases en de grote namen uit de gevestigde orde. Dikke prima toch?

Enige wat ontbreekt is misschien wat dj's uit de theracords stal. (en vazard, maargoed dat was ook niet echt reëel)
(en misschien iets TEveel namen waardoor de kans op een hitjesparade natuurlijk wel groter is)

Maat er zijn elk jaar 3483738191 hardstylefeesten in Nederland, dan mag je best een beetje kieskeurig zijn zonder meteen een zeur te zijn. Nogal kortzichtig. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey dit is geen facebook, hier zijn mensen wèl kritisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 23:26 
 
Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Hey dit is geen facebook, hier zijn mensen wèl kritisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hey dit is geen facebook, hier zijn mensen wèl kritisch.

Vraag me wel af welke reële namen mensen dan nog meer verwachtten? Misschien nog een Spoontech naam, maar die zie je eigenlijk nergens, buiten Mind Dimension. Vorig jaar was Main Concern nog een leuke verrassing, maar dat kan helaas ook niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is helaas ook niet helemaal mijn ding maar het is toch niet zo gek dat een feest als Shockerz zo'n line-up presenteert? Voor de doelgroep waar de organisatie zich op richt kan een line-up zoals deze haast niet beter. Plus het feit dat je met velen onbekende namen tegenwoordig, hoe jammer het ook is, de tent niet meer vol krijgt en dus commercieel gezien weer een misser loopt.

Tuurlijk zou ik zelf graag een line-up zien met minder populaire namen maar zoiets valt nou niet te verwachten bij Shockerz. Daarvoor zijn er weer andere feesten, helaas zijn die ook schaars tegenwoordig maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn mening heeft de organisatie een prima gevarieerde line-up neer gezet. Staat gewoon voor ieder wat wils hier en denk dat gros van de raw liefhebber zich uitstekend zal vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, gevarieerd kan ik dit toch echt niet noemen hoor. Het lijstje van de mainstage had gemakkelijk de line up van Dominator kunnen zijn. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat die line up's ook nooit erg spectaculair zijn. Zaal 2 is gewoon (voor de zoveelste keer) heel de Gearbox bende. Hier dan nog wel aangevuld met wat leuke namen.

Ik denk bovendien nog dat er pijnlijke overlappingen kunnen gemaakt worden bv. Mind Dimension en Delete zie ik zo al gelijk staan. De kans dat de 2 Theracords namen moeten openen is volgens mij ook best groot.

Ja het is al disndag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevarieerd is iets anders dan uniek hè. Uniek is het niet per se, maar er is hier gewoon voor ieder wat wils dus deze line-up is zeker wel gevarieerd. Van melodieuzere raw tot snoeiharde dood en verderf raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 05:53 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Gevarieerd is iets anders dan uniek hè. Uniek is het niet per se, maar er is hier gewoon voor ieder wat wils dus deze line-up is zeker wel gevarieerd. Van melodieuzere raw tot snoeiharde dood en verderf raw.

Ik mis alleen nog een dikke up-tempo raw artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 08:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is wel redelijk gevarieerd.

Maar dit is ook maar raw feest nummer zoveel. En de line-ups verschillen onderling nou niet heel erg omdat er gewoon niet meer namen zijn.

Er zitten nou ook niet echt must-see's tussen dus ik skip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de line-up ook prima! Jammer dat ik dit feestje moet missen, omdat ik een weekend weg ben naar Haarlem met de meid. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit op de zelfde dag is als "The Ace of Spades". Die line-up is ook echt vet, en had graag alle twee deze feesten willen bezoeken. Denk toch hier maar een kaartje voor kopen. Vorig jaar door de beelden positief verrast, en nu ook weer een dikke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:21 
 
Hardtraxx Addict

Zou graag naar Shockerz willen na de beelden van vorig jaar en de line-up van dit jaar is ook prima op een aantal na dan. Denk alleen niet dat m'n vriendin deze muziek leuk vindt hele dag, dus gaan naar AoS, waar ook een prima line-up staat (met name B-Freqz). Hopelijk volgend jaar hierheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 13:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Resist schreef:
:bomb:

Hoi Nick
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik dacht dat LYM agressief was qua reclame maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 17:42 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wij zijn zo agressief dat we zelfs 24/7 klaar staan voor iedereen :evil:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten