Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me erg goed vermaakt op Shockerz, vond het een stuk vetter dan vorig jaar. Delete VIP set van de avond.
Tijdens E-Force en Regain kreeg ik plots m'n oordop niet meer uit mijn oor en begon ie ook nog pijn te doen :lol:. Dus even naar de EHBO gegaan en daar hebben ze het vakkundig uit mijn oor verwijderd. Waren erg vriendelijke mensen en het was vrij hilarisch daar dus mijn maat en ik hebben daar nog even gechilld xd . Vooral omdat we bij de EHBO het nummer Seven hoorden, bleven we nog maar even daar.
Minpuntje was wel de hitte in zaal 2. Verder prima setjes gehoord, gezellige mensen en geen rij voor bier halen: ik ben er volgend jaar weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tracklist van main concern:

1. Main Concern & Malice & Mind Dimension - Waiting For
2. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
3. Main Concern - The Movement
4. Delete - The World Is Yours
5. Main Concern - Thug Cookies
6. Main Concern - Time Has Come
7. Main Concern & Mind Dimension - What Resort (Main Concern Mashup)
8. Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive
9. Main Concern - Red Storm
10. Main Concern - Ultimate Reality
11. Mind Dimension - Haters
12. Vazard - The Debt
13. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
14. D-Passion - Resurrection
15. Main Concern - Pscyhological Warfare
16. Angerfist - Necroslave (N-Vitral Remix)
17. Igneon System & [KTRM] - Jack No.7 w. N-Vitral & Delete feat. Mike Redman - New World Order (Main Concern Mashup)
18. N-Vitral - Crispy Bassdrum
19. I:Gor - Twisted
20. Sei2ure & Thrasher - Revolution
21. N-Vitral & Deathmachine - Time To Meet The Devil
22. I:Gor - What (Igneon System Remix)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ricardo, vuile na-aper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo is wel traag zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat ik hier bij was. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik baal dat ik dit gemist heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shoutout naar mijn vrienden die zelf aanboden om mee te gaan naar zaal 2 voor Main Concern (had dit niet verwacht). We zouden om 00:45 naar huis gaan, maar ze bleven tot het einde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 19:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Heb me erg goed vermaakt op Shockerz, vond het een stuk vetter dan vorig jaar. Delete VIP set van de avond.
Tijdens E-Force en Regain kreeg ik plots m'n oordop niet meer uit mijn oor en begon ie ook nog pijn te doen :lol:. Dus even naar de EHBO gegaan en daar hebben ze het vakkundig uit mijn oor verwijderd. Waren erg vriendelijke mensen en het was vrij hilarisch daar dus mijn maat en ik hebben daar nog even gechilld xd . Vooral omdat we bij de EHBO het nummer Seven hoorden, bleven we nog maar even daar.
Minpuntje was wel de hitte in zaal 2. Verder prima setjes gehoord, gezellige mensen en geen rij voor bier halen: ik ben er volgend jaar weer bij.


Hitte blijft een puntje, er hangt pas een nieuw systeem en zelfs die kan de afvoer niet aan. :thumbdown:
Naast de grote vraag aan tickets, de groei die we zelf willen, is het mooi de tijd om te verhuizen met Shockerz. Binnenkort meer info. Diegene die zijn geweest afgelopen zaterdag: Bedankt, wat een sfeer brachten jullie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Twanneke schreef:
Heb me erg goed vermaakt op Shockerz, vond het een stuk vetter dan vorig jaar. Delete VIP set van de avond.
Tijdens E-Force en Regain kreeg ik plots m'n oordop niet meer uit mijn oor en begon ie ook nog pijn te doen :lol:. Dus even naar de EHBO gegaan en daar hebben ze het vakkundig uit mijn oor verwijderd. Waren erg vriendelijke mensen en het was vrij hilarisch daar dus mijn maat en ik hebben daar nog even gechilld xd . Vooral omdat we bij de EHBO het nummer Seven hoorden, bleven we nog maar even daar.
Minpuntje was wel de hitte in zaal 2. Verder prima setjes gehoord, gezellige mensen en geen rij voor bier halen: ik ben er volgend jaar weer bij.


Hitte blijft een puntje, er hangt pas een nieuw systeem en zelfs die kan de afvoer niet aan. :thumbdown:
Naast de grote vraag aan tickets, de groei die we zelf willen, is het mooi de tijd om te verhuizen met Shockerz. Binnenkort meer info. Diegene die zijn geweest afgelopen zaterdag: Bedankt, wat een sfeer brachten jullie (L)


Brabanthallen? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
ricardo, vuile na-aper.


Joey schreef:
Ricardo is wel traag zeg.


Sorry mannen, haha. Volgende keer zal ik sneller zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
yannickvk schreef:
ricardo, vuile na-aper.


Joey schreef:
Ricardo is wel traag zeg.


Sorry mannen, haha. Volgende keer zal ik sneller zijn.


is dit nu een uitdaging? of hoe moet ik dit zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De interpretatie laat ik helemaal aan jou over !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten