Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben erg benieuwd naar de nieuwe vip edits en wat main concern zowel draaide groet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
ik ben erg benieuwd naar de nieuwe vip edits en wat main concern zowel draaide groet.

Delete draaide volgens mij 1 nieuwe VIP Edit, Heavy Damage VIP. Die was erg vet. Verder de nieuwe met Regain, Domination Remix, Munky Shit, Sucka For Pain, The Power, en VIP edits van Formula, Dismissed Again, Environment, The Truth, The End, Time Travel, Bitch Fight.

Main Concern draaide Absolute Terror, The World is Yours, Thug Cookies, Ultimate Reality, Last Resort, The Debt, Haters, Red Storm, Time Has Come, Game Over, Gravity (Mind Dimension Remix), New World Order (mashup?), Psychological Warfare, Necroslave (N-Vitral Remix), Crispy Bassdrum, What (Igneon System Remix) en nog wat industrial die ik niet kende.

2 beste sets van het feest, na B-Front die al zijn nieuwe platen draaide, maar ook E=NC2, Dark Symphony, The Worlds Beyond, Raggamuffin (MYST Remix) en een nieuwe Phuture Noize (!).

De rest van de sets had ik geen verwachtingen bij en waren ook matig, alleen Sub Zero Project verraste in positieve zin, veel melodieuze plaatjes en een nieuwe met van de schranz-kicks als in Regain - The Greatest Show. :oh:

Voor de organisatie:
Het was het erg druk, de muntenbalies stonden alweer in de zaal, recht voor de ingang, met maar 3 pinautomaten verdeeld over 6 kassa's. Zaal 2 was ook nog vet warm en de tribune, waarvan maar 1/6 deel open was zat vol.
WC's waren wel erg goed, nooit hoeven wachten, en ook het broodje beenham en broodje saté was erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 13:02 
 
Hardtraxxer

Was een leuk feestje, grootste deel van wat hierboven staat komt wel overeen met mijn ervaring.
Setjes van Artifact (4 B-Front platen :) , Prefix & Density, B-Front, E-Force & Regain en Delete VIP waren erg goed :thumbsup:
En een eervolle vermelding voor Main Concern. Was leuk om ze voor de laatste keer te zien. 70 procent van de zaal was leeg toen we binnenkwamen dus er was genoeg ruimte. Sfeer vooraan was leuk met flink wat fanboys en 1 fangirl die alles perfect kende, zie je nie vaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes van Artifact, Prefix & Density, B-Front, Delete VIP en Main Concern waren leuk! Vooraan bij Main Concern was het inderdaad weer gezellig. Lekker lopen maaien op het laatste. Wat ging dat hard.

Speciale vermelding voor de VIP edit van Heavy Damage en het broodje saté! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Was een leuk feestje, grootste deel van wat hierboven staat komt wel overeen met mijn ervaring.
Setjes van Artifact (4 B-Front platen :) , Prefix & Density, B-Front, E-Force & Regain en Delete VIP waren erg goed :thumbsup:
En een eervolle vermelding voor Main Concern. Was leuk om ze voor de laatste keer te zien. 70 procent van de zaal was leeg toen we binnenkwamen dus er was genoeg ruimte. Sfeer vooraan was leuk met flink wat fanboys en 1 fangirl die alles perfect kende, zie je nie vaak


Zal wel de vriendin van Joey geweest zijn. Het valt me op dat hij nog niet over haar begonnen is.

Oh wacht, dat was The Skribbler :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er vrij zeker van dat dat Cathleen is geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ze het beiden waren aangezien ze ongetwijfeld bij elkaar in de buurt stonden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik ben er vrij zeker van dat dat Cathleen is geweest

Leerkotte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien is een oproep op facebook een idee.

"kan iemand mij helpen die leuke dame van shockerz te vinden? ze kende alle main concern nummers uit der hoofd en ik wil graag een kopje thee met der drinken groet"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe ziet de dame in kwestie eruit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien heet ze wel leeza.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 18:22 
 
Hardtraxx Newbie

Om daar achter te gaan komen moeten we wel weten wat we zoeken, kleine omschrijving?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou niet weten waarom we een omschrijving nodig hebben. niemand die hier zei dat hij graag in contact wilde komen. Enkel en alleen dat het opviel dat er een fan Girl is die alles kende en ik heb wel een vermoeden wie dat zou zijn geweest. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Klein stukje van de nieuwe VIP edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil een beschrijving. Weten of ik trotsch moet zijn of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 19:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
yannickvk schreef:
Voor de organisatie:
Het was het erg druk, de muntenbalies stonden alweer in de zaal, recht voor de ingang, met maar 3 pinautomaten verdeeld over 6 kassa's. Zaal 2 was ook nog vet warm en de tribune, waarvan maar 1/6 deel open was zat vol.
WC's waren wel erg goed, nooit hoeven wachten, en ook het broodje beenham en broodje saté was erg goed.



Muntenbalie's kunnen helaas nergens anders staan om ze toch enigszins centraal te houden. Deze units zijn namelijk te hoog om ze in de foyer te kunnen plaatsen. (of de foyer te laag?) Er is door de locatie een nieuw systeem geplaatst, een heel duur systeem, maar nog kon het de warmte niet afvoeren helaas. We gaan daarom ook verhuizen naar een beter ingerichte locatie waar we tevens ook in kunnen groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:12 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Ik wil een beschrijving. Weten of ik trotsch moet zijn of niet.


Grijs jurkje
Blond haar
Drumde alles mee tijdens Main Concern
Ong 1,60/1,70 ofzo

Voldoet dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik wil een beschrijving. Weten of ik trotsch moet zijn of niet.


Citaat:
Grijs jurkje
Blond haar
Drumde alles mee tijdens Main Concern
Ong 1,60/1,70 ofzo


misschien als sandra der haar heeft geverfd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was Cathleen dus idd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Joey schreef:
Ik wil een beschrijving. Weten of ik trotsch moet zijn of niet.


Grijs jurkje
Blond haar
Drumde alles mee tijdens Main Concern
Ong 1,60/1,70 ofzo

Voldoet dat?

Joey schreef:
Dat was Cathleen dus idd haha.



Ken er weinig die ze zo goed kent als dat zij dat doet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Win ik een drumkit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Sucka For Pain

Deze is niet gedraaid. Kan het me iig niet herinneren.

Funk en Fast Lane VIP zijn wel gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin om een lang verslag te typen, dus:

+ Main Concern
+ Delete VIP
+ B-Front
+/- Digital Punk (had een paar leuke plaatjes eerste helft van z'n set)
+ Bediening aan de bar, ging erg vlot
+ De frituur :yes:
+ Sfeer
- Warmte
- Plaatsing van de kassa's
- Ran-D die na Zombie (geniale plaat) het voor elkaar krijgt om Rellen In De Hel te draaien. Hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 11:07 
 
Hardtraxxer

Nog 1 minpuntje btw,

De MC in de 2e zaal. Manman wat was die kut he. Was positief verrast dat MC Livid er stond tijdens Prefix & Density maar dat was helaas van korte duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 11:57 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Geen zin om een lang verslag te typen, dus:

+ Main Concern
+ Delete VIP
+ B-Front
+/- Digital Punk (had een paar leuke plaatjes eerste helft van z'n set)
+ Bediening aan de bar, ging erg vlot
+ De frituur :yes:
+ Sfeer
- Warmte
- Plaatsing van de kassa's
- Ran-D die na Zombie (geniale plaat) het voor elkaar krijgt om Rellen In De Hel te draaien. Hoe dan?


is toch stoer!!! RELLEN ZUIPE EN SNUIVE!!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten