Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rond 9u vertrokken vanuit amsterdam met CorneelWR, Zamble & MelvinFr. Ff t gaspedaal ingestapt zodat we optijd bij Sefa konden zijn (legend! (L) ) halfuurtje van mee kunnen pakken, vooral die remix van get it frackin’ klapte er zo ziek op zeg :bomb: daarna ff wat wezen eten. Viel me op dat er heel weinig mensen aan het eten waren! Maar komt miss omdat we zo vroeg waren :whistle: er was trouwens heel veel ruimte, waren volgens mij hel weinig kaarten verkocht! Deadly Guns was wel leuk, alleen t klinkt gewoon als Warface op 180 bpm ofso. Daarna Partyraiser! Gelijk openen met Ode To The Godfather, echt een fenomenale plaat :evil: lady damage nie echt bekend mee dus ff op tribune gezeten en toegekeken, 5 min voor Bombsquad begon ff een plekkie gezocht om flink te rammelen. En wat een set was dat zeg jezus wat een atoombommen :worship: al redelijk gesloopt na zijn set maarja daarna kwam onze held peacock! Heerlijk hoe trip to ireland het blijft doen onder het publiek! Daarna dt vd angerfist, beetje rare combinatie en dat pakte ook niet super uit ofzo. Die gasten van dt kunne echt totaal nie mixen man, haalde al t tempo eruit! Dat is niet waar UPTEMPO voor staat :list: gelukkig kwam daarna de set van de nacht! Andy the core vs the sickest squad, man man man dat klapte erop zeg! Stond ondertussen alleen nog maar met Zamble omdat Corneel en melvin veelste vdk waren hahaha :lol: maar wat hebben we genoten man, echte toppers deze mannen :thumbsup: zo gesloopt na deze set dat we tijdens fnoixe en miss ket maar corneel en melvin zijn wezen zoeken, heel de set gemist hierdoor man, zoveel ruimte en nog konden we ze niet vinden... wat bleek nou, zijn ze stiekem met de lift naar de kelder gegaan :lol: :lol: :lol: nsd en drs was echt bizar, hai la noi en speakers ging zo goed op dat geluid :drool: hierna drokz vs noisekick, godverdomme zeg wat tering ziek!!! Corneel en melvin met hun domme koppen net bijgepakt, klapt ie in tijdens ik schop u dood :lol: dusja laatste halfuur ging nergens over.

Snakepit was voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 11:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Late review
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh godver verkeerde topic xd ben al zo lang wakker haha
Mja is geen topic van t goeie feest dus dan laat ik em maar ff hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig om je nog gezien te hebben Julian! Nu op de snakepit after, flink aan het begaaien! Net met pater nog een g'tje geklapt, ging bijna out whahahah. Na de peacock early set maar naar huis gaan denk ik want moet morgen werken om 5 uur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Seeker Of Fire schreef:
klapt ie in tijdens ik schop u dood :lol:


Dat moet mooi zijn geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BE-KOK-STOOFD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed feest, ben net thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goed feest, ben net thuis

Lekker maat, wij zijn naar de tweede after op weg. Julian, bedankt voor het leuke verslag, heb weer genoten van je! Melvin is per ongeluk de sloot ingereden met z'n scooter, maar alles gaat weer goed met hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Melvin hondelul kijk je uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is er nog ergens een after bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, ergens er wel een after bezig ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Is er nog ergens een after bezig?

Gewoon tot woensdag tog anders geen after eerste die slaapt is homo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
TiMOTHYb schreef:
Goed feest, ben net thuis

Lekker maat, wij zijn naar de tweede after op weg. Julian, bedankt voor het leuke verslag, heb weer genoten van je! Melvin is per ongeluk de sloot ingereden met z'n scooter, maar alles gaat weer goed met hem.


Godverdomme :lol:, :worship: ook voor het veslag trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poeh eindelijk een paar uurtjes slaap gepakt na snakepit. :sleep: wat een feestje was dit zeg echt voor in de boeken!! kan me er niet zo super veel van herinneren maar een moment dat ik nooit meer zal vergeten is toen sefa de master of hardcore edit van survive the street erop gooide wat een bommen waren dit :bomb: :bomb: het avontuur met corneel was echt legendarisch xd stonden we ineens tussen de flesjes vitamine water van sourcy en de blikjes red bull. blijkbaar waren we met een lift in het magazijn beland absurd weer dit :lol: :lol: :lol: toen ineens waren we op de after in zeeland beland en dat ging nog 35x over snakepit heen wat een sensatie hahahahha waren zelfs vrouwen die ketamine van mijn piemel gingen snuiven geen woorden voor :x :x het ging zelfs door tot vanochtend. daarna corneel naar huis gebracht met m'n pepmobiel en toen snel naar mijn eigen huis gereden en dus gelukkig even kunnen slapen. kan nu al niet meer wachten op aankomend weekend dan gaan we het weer dunnetjes overdoen!! :drool: :drool: corneel julian ricardo bedankt!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doe mij SVB maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

I call Fake News!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
waren zelfs vrouwen die ketamine van mijn piemel gingen snuiven geen woorden voor :x :x


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
MelvinFR schreef:
waren zelfs vrouwen die ketamine van mijn piemel gingen snuiven geen woorden voor :x :x


:lol:


Geef mij ook wat van dat spul, ik zie meestal niet meer dan sta tafels en dranghekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
waren zelfs vrouwen die ketamine van mijn piemel gingen snuiven geen woorden voor :x :x


Wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
waren zelfs vrouwen die ketamine van mijn piemel gingen snuiven geen woorden voor :x :x

Is gewoon mooi man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
MelvinFR schreef:
waren zelfs vrouwen die ketamine van mijn piemel gingen snuiven geen woorden voor :x :x

Is gewoon mooi man.

Hoe weet je dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
klapt ie in tijdens ik schop u dood :lol: dusja laatste halfuur ging nergens over.

xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten