Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: ST8MENT - Illuminate the Darkness
Datum: 21-10-2017
Tijd: 13.00 - 01.00
Locatie: Eventcentre Aquabest, Eindhoven
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.st8ment.nl/tickets
Prijs: Phase 1: €24,50 ex. fee

Line-up:
B-frontliner LIVE
Ran-D vs Phuture Noize
Dj Adaro
Hard Driver LIVE
D-Sturb vs Sub Sonik
Sub Zero Project
Requiem
Unresolved vs Jason Payne
Rebelion vs Apexx
Bass Chaserz LIVE
Clockartz LIVE
Rooler vs Luminite
Prefix & Density
MC Dash
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, flinke groei ineens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij meer dan 2 keer zo ver fietsen nu :( Wel wat leuke namen in de line-up. Ook een aantal mindere imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 11:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Voor mij meer dan 2 keer zo ver fietsen nu :( Wel wat leuke namen in de line-up. Ook een aantal mindere imo.

Ja, niet ideaal dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Voor mij meer dan 2 keer zo ver fietsen nu :( Wel wat leuke namen in de line-up. Ook een aantal mindere imo.


Voor mij de helft minder fietsen :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie diverse line-up waarvoor probs! Alleen veel raw namen waar ik niks mee heb dus deze toch skippen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij zijn één van de laatste 3 finalisten voor de DJ Contest! :yay:

Het gaat nu om het verzamelen van stemmen, dus doe een mede Hardtraxxer een groot plezier en stem op Resonance!
Ga naar: http://www.facebook.com/events/2010271229205713 en zet jezelf op aanwezig of geïntereseerd!

Onze inzending is hier ook te horen: hardstyle/resonance-st8ment-dj-contest-mix-finale-t61016.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 11:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaan er nog mensen van hier naar toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 11:40 
 
Hardtraxxer

Zekers! Aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kan ik hier van verwachten? Ik twijfel om hier heen te gaan of naar Delete the system.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, B-Frontliner :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gezien dat dit overdag is. Ik heb 's avonds feest, maar bij een gunstige time-table misschien wel overdag hierheen. De leukste namen voor mij staan waarschijnlijk toch vrij vroeg (B-Frontliner, Clockartz, Prefix & Density)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TIMETABLE
13:00 - 14:00 Legio x Seroidz
14:00 - 15:00 Prefix & Density
15:00 - 15:30 Clockartz LIVE
15:30 - 16:30 Requiem
16:30 - 17:00 Hard Driver LIVE
17:00 - 18:00 Ran-D vs Phuture Noize
18:00 - 18:30 B-Frontliner LIVE
18:30 - 19:30 Adaro
19:30 - 20:00 Bass Chaserz LIVE
20: 00 - 21:00 Sub Zero Project
21:00 - 22:00 D-Sturb vs Sub Sonik
22:00 - 23:00 Rebelion vs Apexx
23:00 - 00:00 Jason Payne vs Unresolved
00:00 - 01:00 Rooler vs Luminite
Host: MC Dash


Zin in dit feest :clap:
Lekker dicht bij en kan mooi om 23.00 weer weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
TIMETABLE
13:00 - 14:00 Legio x Seroidz
14:00 - 15:00 Prefix & Density
15:00 - 15:30 Clockartz LIVE
15:30 - 16:30 Requiem
16:30 - 17:00 Hard Driver LIVE
17:00 - 18:00 Ran-D vs Phuture Noize
18:00 - 18:30 B-Frontliner LIVE
18:30 - 19:30 Adaro
19:30 - 20:00 Bass Chaserz LIVE
20: 00 - 21:00 Sub Zero Project
21:00 - 22:00 D-Sturb vs Sub Sonik
22:00 - 23:00 Rebelion vs Apexx
23:00 - 00:00 Jason Payne vs Unresolved
00:00 - 01:00 Rooler vs Luminite
Host: MC Dash


Zin in dit feest :clap:
Lekker dicht bij en kan mooi om 23.00 weer weg

Maat, zometeen mis je Luminite - Ketchup Song Deathmatch (Delt-A Edit). Krijg dat maar eens over je geweten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik sla deze toch over, ben ten vroegste om 21u binnen en dan is het leuke toch wel voorbij. Delete The System dan maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 17:14 
 
Hardtraxxer

Dit feestje gepakt omdat het om de hoek is en vanwege B-Frontliner.

Laat ik met een pluspunt beginnen; de locatie. Niet te groot, niet te warm, chillplekken en een rookruimte buiten. Ook het geluid was goed te doen.

Muzikaal best prima met bijv. een variërende set van Requiem, Phuture Noize & Ran-D mijn smaak Hardstyle en natuurlijk B-Frontliner. Alleen een beetje jammer dat Barry het nodig vond om door de mic te roepen ‘en we zingen heeee hooo’. Uiteraard deed niemand mee, maar dat deed dit publiek bij niets of niemand. Het gros stond daar alleen maar waus te zijn er werd zelden los gegaan. Nog nooit eerder zo’n tenenkrommende sfeer op een feest meegemaakt. Om die reden ben ik er op een eventuele volgende editie dan ook niet bij.

Ben benieuwd hoe anderen het hebben ervaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan me best goed vinden in wat hierboven is gezegd.
Zeer tamme sfeer, al ging het tijdens D-Sturb/Sub Sonik en Apexx/Rebelion vooraan wel goed los.
De 'hee-hoo' van Frontliner ook ja xd . Echt heel erg misplaatst. Je ziet dat die man bijna alleen nog maar in het buitenland geboekt wordt.
Muzikaal vond ik het feest wel een dikke prima. Ging zonder enige verwachtingen naar de set van Requiem - ben niet bekend met zijn nieuwere nummers en heb hem al jaren niet zien optreden - maar man wat was dit een gruwelijk dikke set zeg :worship: . Die gaan we vaker opzoeken.
Eigenlijk waren alle sets (t/m Rebelion en Apexx, toen gingen we naar huis) dik in orde. Vond het achteraf echt een leuke lineup met veel variatie en namen die ik niet heel vaak (samen) zie.
Heb me dus toch wel goed kunnen vermaken, ondanks de wat mindere sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best leuke avond gehad, sfeer was inderdaad niet zo en was ook nog eens bob. Maar heb rechtsvoor wel lekker lopen maaien ivm gebrek aan leuke mensen om mee te ouwehoeren.

B-frontliner vond ik wat tegenvallen miste drive, de hee-ho was echt wtf moment.

Bass chargers vond ik erg vet lekkere drive zaal kwam wel goed los

Jason Payne Unresolved vond ik ook erg goed, lekker steady mooie drive erin, zou die set thuis niet zomaar aanzetten maar zat er zaterdag lekker in.

Had net een nieuwe telefoon dus even wat video's geschoten:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Positief: Fijne nieuwe locatie, lekker om de hoek. Feest zat prima in elkaar, zag er allemaal ook goed uit en setjes waren lekker afwisselend.

Negatief was echt het publiek. Nog nooit meegemaakt dat er zo enorm veel mensen stil stonden, platen niet kenden, je vreemd aankeken als je los gaat.

Met het groepje waarmee we waren prima vermaakt, maar vond het maar een rare sfeer hebben. Toch zal ik het een volgende keer gewoon weer een kans geven als de line-up goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kan het zo zijn, dat een hardstyle feest met degelijke line up, waarbij de meesten gewoon een fanbase hebben die vaker komen, dat de sfeer dan toch aanzienlijk minder is.

Zal het dan toch met de tijd te maken? Of zouden er andere dingen mee spelen.
Ik ben toch wel oprecht benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben zelf niet zoon fan van indoor feesten "overdag". De bekende die ik ben tegen gekomen kwamen ook allemaal uit de buurt van de locatie dus ik denk dat er vooral veel lokaal volk op af was gekomen. Dus ook mensen die normaal niet naar zulke feesten gaan of niet vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel dat er door dit tijdstip meer mensen op hun telefoon bezig zijn en met de buitenwereld bezig zijn dan 's nachts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

S nachts geeft idd een ander gevoel dan overdag, meer samenhorigheid of zoiets dergelijks. Het zal ook wel niet meehelpen dat er alleen lokaal volk heeft gestaan en mensen zijn gegaan omdat ze dan kunnen zeggen dat ze bij een hardstyle feest zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben het er niet mee eens dat het aan de tijd zal liggen. Op feesten als Shockerz, VWAB en Rebellion is de sfeer veel beter. Het publiek was naar mijn idee ten eerste een flink slag jonger dan op andere feesten. Daarnaast leek het alsof het voor velen hun eerste feest was ofzo. Mensen kenden de tracks niet, op tracks die normaal een zaal op z'n kop zetten werd niet gereageerd (Adaro opende met Pattern 2 en Under Attack en niemand leek dat vet te vinden muv een paar fanatiekelingen). Ook had ik het idee dat veel mensen voor de lompe raw kwamen, want pas vanaf Rebelion vs Apexx kwam het wat meer los.

Overigens werd het me op dit feest overduidelijk dat de raw ook aan het opsplitsen is. Hoezeer ik ook een hekel heb aan hokjes is de splitsing in een 'extreem' raw hokje en een euforischer raw hokje overduidelijk, evenals die splitsing die in het publiek ontstaat. De extremere raw-liefhebbers lijken de tracks van bijvoorbeeld SZP, Phuture Noize en eigenlijk alles wat meer melodie-gericht dan kicks-gericht is niet of minder te trekken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten