Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Stampuhgat
Datum: 18-02-2017
Tijd: 21:00 - 04:00
Locatie: Dynamo Eindhoven
Leeftijd: 16+
Ticketsale: https://shop3.ticketscript.com/channel/html/get-products/rid/TQLUTDNA/eid/330139/date/2017-02-24/tsid/244064/sid/0/language/nl
Prijs: €14,95

Line-up:
21:00 - 22:00 Deluzion
22:00 - 23:00 Artifact
23:00 - 00:30 Sub Sonik
00:30 - 02:00 Act of Rage
02:00 - 03:00 Delete
03:00 - 04:00 Warface

Zaal 2:
21:00 - 22:00 Hydraulic Fire
22:00 - 23:00 Maximize
23:00 - 00:00 Mr. Black
00:00 - 01:00 The Shade
01:00 - 02:00 Luminite
02:00 - 03:00 Necrosis

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 07:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuk feestje gehad, veel beter dan verwacht. Begonnen bij Artifact, die kon mij deze keer niet heel erg boeien, maar lag misschien ook aan de lege zaal toen nog. Wel mooi hoe ie uit het niets de climax van Magic erop gooide! En hij verbaasde me nog met een nummer vrij in het begin (een Tijdmachine nummer, maar kom er even niet op. Iemand een idee?). Door de ideale timetable Sub Sonik en Act of Rage mooi kunnen skippen (moest wel beetje huilen toen ik zag dat ze beide 1.5u draaiden, vooral met AoR heb ik niks) aangezien in zaal 2 The Shade & Luminite draaiden. The Shade z'n set zat er goed in elkaar, veeel edits en carnavalsmuziek er tussendoor, bracht veel sfeer mee. En +10 voor FTP (Lang gelden, blijft geniaal) +100 voor Catalyst :loving: En daarnaast ook nog Brutal 3 en The Temple (als ik me niet vergis werden die door hem gedraaid iig). Luminite z'n set ook geniaal, Confronting Evil eindelijk weer gehoord, imo de vetste Gearbox plaat, al werd ie volgens mij wel voortijdig doorgemixt. Macarena Deatwish en Keep It Poppin blijven ook altijd leuk live! Ook wel eens fijn een Gearbox setje mee te maken zonder dat Agressive Acts wordt gedraaid, of heb ik 'm perongeluk gemist?  En wat ging iedereen maximaal los tijdens deze set, leek wel de Gearbox Stage van Fatality. Ook credits voor MC Focus, die ging soms nog het hardst los van de hele zaal. Daarna naar Delete, en die stelt letterlijk nooit teleur. Munky Shit, Gone Too Far, Alone, The Greatest Show, Zimmersion, Chainsaw Remix, Funk, Fomula VIP, New World Order, Mutants Remix, Genocide, Always Angry, Bombs Away, Mayday, Dominaton Remix, Look At Me Now Remix, The Power, Sucker for Pain, Pleasure & Pain ( :drool: :drool: ) en volgens mij een nieuwe soloplaat  (of wellicht een collab, iig waren duidelijke Delete invloeden te horen). Enige jammere was dat de sfeer hier wel een beetje tam was en het publiek zelfs bij bijvoorbeeld Zimmersion niet los ging. Na Delete nog buiten de zaal even gezeten en maar besloten om naar huis te gaan. Al met al echt een mooi feestje  gehad, maar de Dynamo stelt eigenlijk zelden teleur :)

P.S. Vonden meer mensen Livid in dat pakje en vooral met die hoed sprekend op JayJay (Expeditie Robinson) lijken. Ik was er van overtuigd dat ie als hem verkleed was (hoewel dat heel random zou zijn), maar het blijkt Freek Vonk te moeten voorstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2017 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

Als ik het goed heb begon Artifact met rate reducer en vervolgens lellebel van chain reaction. Sterk begin maar verder niet zo spannend die set vond ik.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten