Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm positief verrast over War Force, ipv dat ze nou een gehele poppenkast opvoeren en weet ik veel wat voor show dingen erbij pakken hebben ze gewoon een berg tracks samen gemaakt met stuk voor stuk enorm veel drive. Kan me voorstellen dat de muziek niet voor iedereen is, maar hun gedachte over de liveact vind ik wel heel positief!!

Verder wel leuk avondje gehad!! Die afsluiting met DP Adaro en Bfront was ook nog wel leuk omdat ze er zelf met z'n 3en ook nogal veel lol in hadden vgm. Blijft gek dat ze maar een uurtje kregen maar ach, het was wel prima :D

edit: bijna vergeten dat vgm Bass Modulators of J&W The Pitcher - I Just Cant Stop gedraaid hebben (L) (L)

edit2: We Are One die gvd op de 1e climax wordt uitgemixt door Digital Punk a;kdjfa;sdjf;aisjd;aj enige positieve is dathij tenminste Protest of Indignation inmixte dat het nog wat goedmaakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:00 
 
Hardtraxxer

Best een leuk feestje! Alleen jammer dat er wat minder bezoekers waren, hierdoor was het naar mijn wetenwat kleiner opgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij was het de eerste keer, maar vond het wel een geslaagd feestje. Qua drukte precies goed eigenlijk. Stond de bar tijdens andere edities (meer bezoekers) verder naar achter ofz?

Muzikaal vond ik het echter niet heel spectaculair. We waren rond 22:30 binnen, konden nagenoeg doorlopen en een kluisje en munten halen. Daarna nog een stukje NSCLT meegepakt om in te komen. J&W draaide hetzelfde lijstje zoals altijd, maar was wel vermakelijk. Vervolgens een uurlang gelachen om Da Tweekaz. Ik had die gasten nog nooit live gezien, dat hoeft ook niet meer. Wel grappig dat ook voor dat soort hardstyle schijnbaar een markt is. Het ging best los namelijk.
Daarna BM. Het eerste halfuur vond ik niet zo, tweede half uur (meer classics) sprak me meer aan. Toen BH. Wat een ongelooflijke baas. Vooral de laatste 10/15 minuten :loving: Heerlijk hoe hij de Sub Sonik remix van Sandstorm erop knalde, heerlijk onverwacht. Met zijn fles champagne. Wel typerend overigens dat ik als een van de weinige compleet uit mn naad ging op Silver Bullet.
Vervolgens Frequencerz. Ook weer het standaardlijstje. Wel fijn dat ze opende met de ultimate headhunterz mix. Ondanks de standaard lijst vond ik wel vermakelijk.
Public Enemies viel me alles mee (heb alleen de laatste 15 min gezien). Dat hele showtje met bandana's voor de mond is wel hilarisch, maar zoals gezegd in een ander topic: het gaat om de totaal beleving en daar hoort kostuum ook gewoon bij.
Tot slot Requiem. Eerste 15/20 minuten waren wel fijn met hier en daar een klassieker, na die tijd kon ik weinig mee. 5:30 lekker naar huis gegaan.

Waar ik me overigens over verbaasde en enigsinds irriteerde is het niet mixen van de nummers, bij geen enkele dj. Gewoon push play. Idioot eigenlijk.

Organisatorisch was verder alles in orde. WC's waren er voldoende en waren netjes. Geluid was perfect. Temperatuur was prima. Alleen qua aankleding was het karig. Tot slot was het eten ook wel oke. Het eten op outdoor evenementen van AF is wel beter (beenham en hamburgers :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Waar ik me overigens over verbaasde en enigsinds irriteerde is het niet mixen van de nummers, bij geen enkele dj. Gewoon push play. Idioot eigenlijk.


Verklaar dit eens...

Hoe doen ze dat dan als DJ's de volgende track teasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij ook niet storend opgevallen, gewoon 'standaard' mixwerk wat je van 90% van de dj's hoort. Het kan zoveel vetter, maar stoor me niet als het niet gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben niet thuis in vakjargon, maar er werd in mijn optiek maar weinig geteased. Uit/inmixen in een break waardoor je tussen de nummers constant een stilte hebt. Natuurlijk kan het niet bij ieder nummer, maar er kan (lijkt mij) een stuk actiever gedraaid/ gemixt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik ben niet thuis in vakjargon, maar er werd in mijn optiek maar weinig geteased. Uit/inmixen in een break waardoor je tussen de nummers constant een stilte hebt. Natuurlijk kan het niet bij ieder nummer, maar er kan (lijkt mij) een stuk actiever gedraaid/ gemixt worden


Fair enough. Als je een beetje weet hoe het DJ'en in elkaar steekt dan moet je kunnen horen wanneer de volgende track erbij word gedaan.
Ik was er zelf niet bij maar als ik het zo lees en wat Rickzel ook zegt, gewoon standaard mix werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Heerlijk hoe hij de Sub Sonik remix van Sandstorm erop knalde, heerlijk onverwacht.


Die draait die volgens mij altijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs in een classic set, wat een fenomeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zelfs in een classic set, wat een fenomeen!

Kansloos inderdaad. Hou je gewoon aan het concept, of doe er simpelweg niet aan mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Public Enemies stonden na hem, vind het niet gek dat hij de vrijheid neemt om wat op te bouwen. Was gewoon een prima set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn genoeg harde classics waarmee je kan opbouwen. Ook van Brennan Heart zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zijn genoeg harde classics waarmee je kan opbouwen. Ook van Brennan Heart zelf.


Absoluut, maar vond het niet storend ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Zijn genoeg harde classics waarmee je kan opbouwen. Ook van Brennan Heart zelf.


Absoluut, maar vond het niet storend ofzo.

Dit was gewoon schandalig. Hij moet niet kijken naar wie na hem draait hij moet kijken wat hij zelf draait en of het bij zijn set past. Als hij zo graag naar anderen kijkt had die gaan met die banaan ook achterwege kunnen laten want die werd nog niet zo langs ervoor ook al gedraaid.

Gewoon een wederom schandalige vertoning van brennan in een classic jasje en ik hou mn hart vast voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:55 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Gewoon een wederom schandalige vertoning van brennan in een classic jasje en ik hou mn hart vast voor Qlimax.

Als Blademasterz kan hij het wel. Ben 2x bij Blademasterz geweest (Decibel 2015 en Defqon.1 2016) en voor zover ik weet geen tracks boven 2011 gehoord. Alleen zijn nieuwe Blademasterz tracks, maar dat zijn nieuwe tracks met de classics sound ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel 2015 was anders best een bout set. Enorm spijt van gehad dat ik hem verkozen had boven Hardstyle Mafia omdat ik dacht dat het m'n enige kans zou zijn een Blademasterz set bij te wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Gewoon een wederom schandalige vertoning van brennan in een classic jasje en ik hou mn hart vast voor Qlimax.

Als Blademasterz kan hij het wel. Ben 2x bij Blademasterz geweest (Decibel 2015 en Defqon.1 2016) en voor zover ik weet geen tracks boven 2011 gehoord. Alleen zijn nieuwe Blademasterz tracks, maar dat zijn nieuwe tracks met de classics sound ^^


Decibel 2015 heb je niet goed geluisterd dan in elk geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Decibel 2015 was anders best een bout set. Enorm spijt van gehad dat ik hem verkozen had boven Hardstyle Mafia omdat ik dacht dat het m'n enige kans zou zijn een Blademasterz set bij te wonen.

Was idd niks Blademasterz aan. Maar gewoon een BH set met tracks als HHZ - Subsonic etc er doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 20:25 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Gewoon een wederom schandalige vertoning van brennan in een classic jasje en ik hou mn hart vast voor Qlimax.

Als Blademasterz kan hij het wel. Ben 2x bij Blademasterz geweest (Decibel 2015 en Defqon.1 2016) en voor zover ik weet geen tracks boven 2011 gehoord. Alleen zijn nieuwe Blademasterz tracks, maar dat zijn nieuwe tracks met de classics sound ^^


Decibel 2015 heb je niet goed geluisterd dan in elk geval

Ooh dan herinner ik het me niet goed meer, maar voor zover ik kan herinneren was het niet extreem qua niet-classic tracks. Doelde meer hier op dan dat het echt een Blademasterz set was
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten