Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-11-2016, 13:01 

Hardtraxxer

Ik ben benieuwd hoe druk het wordt vanavond, mijn facebookwall wordt al weken gespamd met gesponsorde berichten van Superbash. Komt mss ook door aantal feesten. Vorige week Thrillogy, vanavond MM Mayhem en Euphoria en volgende week Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-11-2016, 13:10 

Hardtraxx Elite

Vanaf half 1 aanwezig. Denk dat het wel iets rustiger is maar ook wel gezellig. Denk wel weer veel Duitsers en volk uit de buurt.

Zal zo eens vragen hoeveel tickets er zijn verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-11-2016, 13:26 

Hardtraxxer

Vorige jaren ook al weken van tevoren berichten met zoveel % kaarten verkocht, nu ook niks van gezien. Ook in de buurt hoor je er veel minder mensen over. Vorige week met Rebellenclub gaven ze op het einde de kaarten massaal weg via I'm in, had daar nu ook op gehoopt maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-11-2016, 13:31 

Hardtraxx Elite

Svennn schreef:
Vorige jaren ook al weken van tevoren berichten met zoveel % kaarten verkocht, nu ook niks van gezien. Ook in de buurt hoor je er veel minder mensen over. Vorige week met Rebellenclub gaven ze op het einde de kaarten massaal weg via I'm in, had daar nu ook op gehoopt maar helaas.

Superbash is wel een beetje het feest van de drie die ze nu geven waar ze de meeste moeite en tijd in stoppen dus dat geven ze nooit weg en unity weten ze zelf ook wel dat het nooit zo druk wordt als rebellen of superbash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-11-2016, 18:18 

Hardtraxx Veteran

Toch best wel zin in vanavond, even uurtje afzien bij da Tweekaz, maar met de rest ga ik mij prima vermaken :D

Ga m'n best doen om eens open minded te zijn naar die gekkies en wie weet snap ik dan misschien wat beter waarom ze zo populair zijn. We gaan 't zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-11-2016, 20:40 

Hardtraxxer

Toch aanwezig vanaf half 12, aan de andere kant van de bar deze keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2016, 09:52 

Hardtraxx Elite

Wat heerlijk om een keer eens fatsoenlijk de ruimte te hebben.
Maar ik vond het bij vlagen wel een beetje sfeerloos.

Laten we bij het begin beginnen, kwam binnen vlak voor bass modulators. Dat was een fijne opbouwende set. Leuk weer een paar oude klappers gehoord en opvallend volgens mij twee maar minimaal1 project one plaatje(s). Volgens mij kijken ze ook al stiekem vooruit naar Qlimax.

Toen kwam brennan 'classic' heart. Nou wat classic. Hele gare platen keuze vooral op het eind. Geen woorden aan vuil maken.

Public enemies, zaten paar leuke tracks tussen maar het had beter volstaan als afsluit set. Ook leuk voor hard driver dat hij wat dingen in het publiek mocht gooien want veel meer heb ik hem niet zien doen.

Toen Frequencerz, buiten de b-freqz platen om was het meer allemaal een beetje van hetzelfde. Helaas niet veel verrassing.
Desondanks wel genoten

Requiem draaide de eerste 20 minuten wel leuk en onverwachts. Paar classics ook. Daarna had ik het gevoel dat ik veel niet kende. vermoed vooral veel nieuw werk. Hier en daar echt vette nieuwe tracks gehoord.

Warforce vond ik een solide set neerzetten, zat goed in elkaar. Maar ook hier geld dat het net zo goed een afsluit set had kunnen zijn.

En dan toch wel een beetje een teleurstelling die laatste set. Niet zo zeer om de tracks maar het leek wel een wedstrijd hoeveel tracks ze konden mixen in een uur. Dat uur was te kort en kwam de set niet ten goede. Wel eindelijk paradox live gehoord :loving:

+++ voor bass modulators en mc da syndrome
++ voor 2,50 munt prijs
++ het was niet extreem warm (zelfs op de drukste momenten.

-- brennan heart
- vond het toch wel jammer dat er niet wat meer bezoekers waren. Deze editie was gewoon leuk en op organisatorisch gebied valt er niet zoveel op aan te merken in mijn beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2016, 14:32 

Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk toch besloten om SUperbash te gaan i.p.v. Militia Mayhem

Rond half 11 waren we binnen, stukjes NSCLT kunnen zien. Die laatste track hadden ze laatst gepreviewed op hun FB en die was erg lekker :loving: Na NSCLT één uur ongelofelijk kunnen genieten van Josh & Wesz maar daarna Da Tweekaz.... Op Q-Base vond ik hun set wel leuk, maar gisteravond paste het plaatje gewoon niet of zo. Zo'n goede set van Josh & Wesz en dan komen zij langs met en aantal verschrikkelijke nummers.. half uurtje meegepakt en toen op de tribune gaan zitten tot Bass Modulators. Ongelofelijk genoten van die set, kan niet wachten op BM op Qlimax :loving:

Na BM hield ik mijn hart vast voor Brennan Heart. Eerste half uur ging goed! Leuke tracks op Lose Your Mind na dan maar het laatste half uur ging Brennan Heart weer lekker los en draaide hij fijn wat Sub Sonik tracks in zijn classic set. Die man wil het volgens mij ook gewoon niet begrijpen :lol: dan draai je nummers van nu in je classic set, en dan draai je niet eens Still Here :x

Public Enemies heb ik vanaf de tribune meegemaakt, vond ik niet wat. Frequencerz daarna was wel genieten, Requiem vond ik ook zeker leuk en tot slot 15min War Force meegepakt. Dikke tracks opzich, maar ik had het persoonlijk een beetje gehad haha dus toen zijn we naar huis gegaan ^^

Het leek wel alsof Absolutely Fresh de voorgaande jaren meer hun best hebben gedaan voor Superbash. Vond de aankleding erg karrig en hoop volgend jaar toch op een iets betere line-up.

Al met al best een leuk feestje, alleen volgend jaar eerst maar weer eens de line-up bekijken voordat ik beslis om te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2016, 19:01 

Hardtraxx Veteran

Enorm positief verrast over War Force, ipv dat ze nou een gehele poppenkast opvoeren en weet ik veel wat voor show dingen erbij pakken hebben ze gewoon een berg tracks samen gemaakt met stuk voor stuk enorm veel drive. Kan me voorstellen dat de muziek niet voor iedereen is, maar hun gedachte over de liveact vind ik wel heel positief!!

Verder wel leuk avondje gehad!! Die afsluiting met DP Adaro en Bfront was ook nog wel leuk omdat ze er zelf met z'n 3en ook nogal veel lol in hadden vgm. Blijft gek dat ze maar een uurtje kregen maar ach, het was wel prima :D

edit: bijna vergeten dat vgm Bass Modulators of J&W The Pitcher - I Just Cant Stop gedraaid hebben (L) (L)

edit2: We Are One die gvd op de 1e climax wordt uitgemixt door Digital Punk a;kdjfa;sdjf;aisjd;aj enige positieve is dathij tenminste Protest of Indignation inmixte dat het nog wat goedmaakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2016, 22:00 

Hardtraxxer

Best een leuk feestje! Alleen jammer dat er wat minder bezoekers waren, hierdoor was het naar mijn wetenwat kleiner opgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 10:16 

Hardtraxxer

Voor mij was het de eerste keer, maar vond het wel een geslaagd feestje. Qua drukte precies goed eigenlijk. Stond de bar tijdens andere edities (meer bezoekers) verder naar achter ofz?

Muzikaal vond ik het echter niet heel spectaculair. We waren rond 22:30 binnen, konden nagenoeg doorlopen en een kluisje en munten halen. Daarna nog een stukje NSCLT meegepakt om in te komen. J&W draaide hetzelfde lijstje zoals altijd, maar was wel vermakelijk. Vervolgens een uurlang gelachen om Da Tweekaz. Ik had die gasten nog nooit live gezien, dat hoeft ook niet meer. Wel grappig dat ook voor dat soort hardstyle schijnbaar een markt is. Het ging best los namelijk.
Daarna BM. Het eerste halfuur vond ik niet zo, tweede half uur (meer classics) sprak me meer aan. Toen BH. Wat een ongelooflijke baas. Vooral de laatste 10/15 minuten :loving: Heerlijk hoe hij de Sub Sonik remix van Sandstorm erop knalde, heerlijk onverwacht. Met zijn fles champagne. Wel typerend overigens dat ik als een van de weinige compleet uit mn naad ging op Silver Bullet.
Vervolgens Frequencerz. Ook weer het standaardlijstje. Wel fijn dat ze opende met de ultimate headhunterz mix. Ondanks de standaard lijst vond ik wel vermakelijk.
Public Enemies viel me alles mee (heb alleen de laatste 15 min gezien). Dat hele showtje met bandana's voor de mond is wel hilarisch, maar zoals gezegd in een ander topic: het gaat om de totaal beleving en daar hoort kostuum ook gewoon bij.
Tot slot Requiem. Eerste 15/20 minuten waren wel fijn met hier en daar een klassieker, na die tijd kon ik weinig mee. 5:30 lekker naar huis gegaan.

Waar ik me overigens over verbaasde en enigsinds irriteerde is het niet mixen van de nummers, bij geen enkele dj. Gewoon push play. Idioot eigenlijk.

Organisatorisch was verder alles in orde. WC's waren er voldoende en waren netjes. Geluid was perfect. Temperatuur was prima. Alleen qua aankleding was het karig. Tot slot was het eten ook wel oke. Het eten op outdoor evenementen van AF is wel beter (beenham en hamburgers :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 10:25 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Waar ik me overigens over verbaasde en enigsinds irriteerde is het niet mixen van de nummers, bij geen enkele dj. Gewoon push play. Idioot eigenlijk.

Verklaar dit eens...

Hoe doen ze dat dan als DJ's de volgende track teasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 10:32 

Hardtraxx Veteran

Mij ook niet storend opgevallen, gewoon 'standaard' mixwerk wat je van 90% van de dj's hoort. Het kan zoveel vetter, maar stoor me niet als het niet gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 11:11 

Hardtraxxer

Ik ben niet thuis in vakjargon, maar er werd in mijn optiek maar weinig geteased. Uit/inmixen in een break waardoor je tussen de nummers constant een stilte hebt. Natuurlijk kan het niet bij ieder nummer, maar er kan (lijkt mij) een stuk actiever gedraaid/ gemixt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 11:50 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Ik ben niet thuis in vakjargon, maar er werd in mijn optiek maar weinig geteased. Uit/inmixen in een break waardoor je tussen de nummers constant een stilte hebt. Natuurlijk kan het niet bij ieder nummer, maar er kan (lijkt mij) een stuk actiever gedraaid/ gemixt worden

Fair enough. Als je een beetje weet hoe het DJ'en in elkaar steekt dan moet je kunnen horen wanneer de volgende track erbij word gedaan.
Ik was er zelf niet bij maar als ik het zo lees en wat Rickzel ook zegt, gewoon standaard mix werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 12:07 

Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
Heerlijk hoe hij de Sub Sonik remix van Sandstorm erop knalde, heerlijk onverwacht.

Die draait die volgens mij altijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 12:47 

Hardtraxx Veteran

Zelfs in een classic set, wat een fenomeen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 12:54 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Zelfs in een classic set, wat een fenomeen!

Kansloos inderdaad. Hou je gewoon aan het concept, of doe er simpelweg niet aan mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 13:04 

Hardtraxx Veteran

Public Enemies stonden na hem, vind het niet gek dat hij de vrijheid neemt om wat op te bouwen. Was gewoon een prima set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 13:11 

Hardtraxx Veteran

Zijn genoeg harde classics waarmee je kan opbouwen. Ook van Brennan Heart zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 13:28 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Absoluut, maar vond het niet storend ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 13:58 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:

Absoluut, maar vond het niet storend ofzo.

Dit was gewoon schandalig. Hij moet niet kijken naar wie na hem draait hij moet kijken wat hij zelf draait en of het bij zijn set past. Als hij zo graag naar anderen kijkt had die gaan met die banaan ook achterwege kunnen laten want die werd nog niet zo langs ervoor ook al gedraaid.

Gewoon een wederom schandalige vertoning van brennan in een classic jasje en ik hou mn hart vast voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 19:55 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Gewoon een wederom schandalige vertoning van brennan in een classic jasje en ik hou mn hart vast voor Qlimax.

Als Blademasterz kan hij het wel. Ben 2x bij Blademasterz geweest (Decibel 2015 en Defqon.1 2016) en voor zover ik weet geen tracks boven 2011 gehoord. Alleen zijn nieuwe Blademasterz tracks, maar dat zijn nieuwe tracks met de classics sound ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 19:56 

Hardtraxx Veteran

Decibel 2015 was anders best een bout set. Enorm spijt van gehad dat ik hem verkozen had boven Hardstyle Mafia omdat ik dacht dat het m'n enige kans zou zijn een Blademasterz set bij te wonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2016, 20:02 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:

Als Blademasterz kan hij het wel. Ben 2x bij Blademasterz geweest (Decibel 2015 en Defqon.1 2016) en voor zover ik weet geen tracks boven 2011 gehoord. Alleen zijn nieuwe Blademasterz tracks, maar dat zijn nieuwe tracks met de classics sound ^^

Decibel 2015 heb je niet goed geluisterd dan in elk geval
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten