Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen op een voor mij iets leukere line-up dan vorig jaar, dan ben ik hier wel weer bij.
Toch ideaal zo'n feestje op nog geen 5 minuten rijden van huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk aanwezig, dichtbij hause
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
waarschijnlijk aanwezig, dichtbij hause

dit :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk de eerste sinds 2011 dat ik een superbash editie oversla. Het nieuwe concept heeft me nooit helemaal weten te pakken en het missen van een 2e stage vind ik erg jammer.
Ondanks dat ik er gratis aanwezig kan zijn zal ik denk ik voor het eerst geen gebruik gaan maken van die optie. Of er moet wel iets speciaals gebeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 14:43 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Waarschijnlijk de eerste sinds 2011 dat ik een superbash editie oversla. Het nieuwe concept heeft me nooit helemaal weten te pakken en het missen van een 2e stage vind ik erg jammer.
Ondanks dat ik er gratis aanwezig kan zijn zal ik denk ik voor het eerst geen gebruik gaan maken van die optie. Of er moet wel iets speciaals gebeuren..


Ik meende dat Unity dit jaar een tweede stage krijgt met Death Row, wat de kans op een tweede zaal voor Superbash aanzienlijk vergroot. Even afwachten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig, thuis feestje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rutgerrrw schreef:
RTM93 schreef:
Waarschijnlijk de eerste sinds 2011 dat ik een superbash editie oversla. Het nieuwe concept heeft me nooit helemaal weten te pakken en het missen van een 2e stage vind ik erg jammer.
Ondanks dat ik er gratis aanwezig kan zijn zal ik denk ik voor het eerst geen gebruik gaan maken van die optie. Of er moet wel iets speciaals gebeuren..


Ik meende dat Unity dit jaar een tweede stage krijgt met Death Row, wat de kans op een tweede zaal voor Superbash aanzienlijk vergroot. Even afwachten dus.

Dit 'idee' was er vorige jaar ook.. Eerst zien dan geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 14:48 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Rutgerrrw schreef:
RTM93 schreef:
Waarschijnlijk de eerste sinds 2011 dat ik een superbash editie oversla. Het nieuwe concept heeft me nooit helemaal weten te pakken en het missen van een 2e stage vind ik erg jammer.
Ondanks dat ik er gratis aanwezig kan zijn zal ik denk ik voor het eerst geen gebruik gaan maken van die optie. Of er moet wel iets speciaals gebeuren..


Ik meende dat Unity dit jaar een tweede stage krijgt met Death Row, wat de kans op een tweede zaal voor Superbash aanzienlijk vergroot. Even afwachten dus.

Dit 'idee' was er vorige jaar ook.. Eerst zien dan geloven.


Heb er vorig jaar eerlijk gezegd niets over gehoord, maar omdat het bij Unity nu zo aangekondigd wordt lijkt de kans voor Superbash ook aanzienlijk. Ben dan wel benieuwd waar die area zal komen en of ze dan een 'Classics' area inrichten of toch voor iets anders gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze er maar geen rawstage van maken met de hele avond 13/12 platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Als ze er maar geen rawstage van maken met de hele avond 13/12 platen

Denk je echt dat als er een 2e stage komt dit geen Raw stage zal zijn. De roep om meer Raw dateert al sinds de eerste superbash in go planet. In het oude atak had je tenminste een keuze waar je stond. Nu moet je verplicht Frontliner en Brennan heart enzo mee pakken of pas om 3 uur komen :/
Dus niet meer dan terecht. Ik vermoed dat er met Airforce het een en ander bekend zal worden gemaakt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zou je willen zien op suberbash?

22:00-23:00 Sound Rush
23:00-00:00 Bass Modulators
00:00-01:00 Noisecontrollers
01:00-02:00 Wildstylez
02:00-03:00 Atmozfears
03:00-04:00 Frequencerz
04:00-05:00 Crypsis
05:00-06:00 B-Front
06:00-07:00 Thera's megadikke afsluiter

Voor zoiets zou ik zeker komen, mag uiteraard nog wat met de tijden gespeeld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 14:57 
 

sonnebloem schreef:
Wat zou je willen zien op suberbash?

22:00-23:00 Sound Rush
23:00-00:00 Bass Modulators
00:00-01:00 Noisecontrollers
01:00-02:00 Wildstylez
02:00-03:00 Atmozfears
03:00-04:00 Frequencerz
04:00-05:30 B-Front
05:30-07:00 Crypsis

Voor zoiets zou ik zeker komen, mag uiteraard nog wat met de tijden gespeeld worden


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TT van Sonnebloem zou perfect zijn voor een feest als dit, vind het leuk dat er gewoon 1 hal is waar het van euforisch naar raw gaat (en lekker in de buurt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Crypsis zal ik niet rekenen die staat dan nog wss op de militanten avond in de hmh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht minimaal 1 dj die hier uit de buurt komt, bijvoorbeeld Act of Rage, Requiem o.i.d.
Maar die TT van Sonnebloem zou wel ideaal zijn zeg. :love:

Edit: en hopelijk geen Saunabash meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dj Adaro × Bass Modulators × B-Front × Brennan Heart × Da Tweekaz × Digital Punk × Frequencerz × Josh & Wesz Classics × NSCLT × Public Enemies Live × Requiem × War Force Live × Hosted by MC Da Syndrome

Alleen aanwezig om warforce mee te maken en Josh en wesz als hun niet te vroeg staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:22 
 

Leuk, maar niet interessant genoeg om te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer matige line-up helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Unity 2 zalen. Superbash zo lijkt het maar een.. Kansloos.. Echt kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators
B-Front
Da Tweekaz
Frequencerz
NSCLT
War Force Live

Ik vind het prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, tenzij ik erg cheap een kaartje weet te regelen en voor een paar uurtjes kan gaan, zul je mij hier niet zien. Tering zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 22:34 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Unity 2 zalen. Superbash zo lijkt het maar een.. Kansloos.. Echt kansloos.

Als er een classic stage als 2e zaal was was ik wel gegaan, maar niet met deze saaie line-up :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SB vind ik juist altijd leuk om weer eens wat leuke euforische setjes mee te maken begin van de avond, komen ze met Brennan Heart en Da Tweekaz aanzetten :/

Enige waar ik echt enthousiast van word is J&W, en die moeten natuurlijk openen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 09:49 
 

Zal NSCLT niet gewoon openen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm hebben ze altijd een classic set die opent... kan me vergissen.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten