Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan


Haha te herkennen aan mijn rode haar en bijpassend gekleurde harses

:beer:

edit: inderdaad en een harem mokkels met 2Faced merch

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta je er even eentje af aan mij thx xoxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan


Zou zweren dat dat onze Meneer Eend is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan


Zou zweren dat dat onze Meneer Eend is


We zijn met velen, echt akelig veel Gingers op dit forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin aan! Ik ben die dronken gast met het Defqon petje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Zin aan! Ik ben die dronken gast met het Defqon petje.

Dat wordt nog raar als ik straks iemand met een defqon pet zie staan :
'ben jij die dronken gast met dq pet'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwarte pet met een beer op mn shirt, tot vanavond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Twente vroeg op voorsprong. Is niet goed voor mijn alcohol promillage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier worden ook de nodige promilages gepakt. Heb er nu wel echt veel zin in. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook suffig aan het indrinken. Wit shirt en witte airmax en Headhunterz petje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk staan er genoeg beugels koud, want sven en ik moeten ons verdriet verdrinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 22:40 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Hopelijk staan er genoeg beugels koud, want sven en ik moeten ons verdriet verdrinken.


Dan drink ik met jullie mee, flink wat verdriet hier. Wat een wanvertoning
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wees blij jongens, ik zit hier in huis met een Rotterdammer. Mag me echt inhouden. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wees blij jongens, ik heb geen leuk feestje om het weg te drinken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben voorlopig rechts voor te vinden zaal 1. Wit hemd met m'n festival bandjes erop genaaid. En wss te herkennen aan altijd in beweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foi nu in de trein. Tot zo jungs! Fb chatje mag altijd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 02:15 
 
Hardtraxxer

Shit. Biermeet gemist. Staan er nog veel Hardtraxxers op 1 plek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Zin aan! Ik ben die dronken gast met het Defqon petje.

Zag ik zowaar om 04.00 eindelijk iemand met een defqon pet. Spreek ik hem aan met de vraag : zit je op Hardtraxx?
Antwoord : ich bin von Germany...
Laat maar.. -.- >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rond 1 uur op de telefoon kijken en bij mezelf denken, oh even de tijd in de gaten houden voor de meeting. En toen was t al weer 10 o ver 2.. volgende keer beter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja quality time met RTM en Exterkate, ook niet verkeerd! Later idd nog wel wat mensen leren kennen van hier :thumbsup:

Set van Dymonic was hoogtepuntje van de avond voor mij, ben echt wel voorstander van zo'n concept, paar minder bekende namen (zonder eigen platen uit die tijd) op een classics feest zetten, zorgt altijd voor onvoorspelbare verrassende setjes. Heel nice :D

Die beugels zijn wel killer geweest, waren om 22:00 al binnen ivm een gare bus aansluiting, dus dat tikte wel snel aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaja, dit was een prima feestje. Vooral genoten van 2-sidez en Crypsis, helemaal uit m'n plaat bij de tweede. Ook leuk gemeet met een aantal van hier idd, RTM93, Exterkate, Rickzel, Shatter, Stihl, kudo's die kant uit :) . Als laatste natuurlijk een plus voor de beugels, mooi de dop erop bij het maaien xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dual Driven (die voor Dymonic draaide) trouwens ook nog wel het benoemen waard, voordeel dat we er zo vroeg waren haha

Onder andere Superdisco remix en Strange love (L) Heel erg fijne opwarmer van de avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 16:25 
 
Hardtraxxer

Was echt een top feestje. Vecino en met name Pavo draaiden leuke setjes in de 2e zaal. Daarna naar de main gegaan voor Wildstylez, wat gewoon een standaard maar prima Wildstylez setje was. Bij dat setje Rickzel en Exterkate ontmoet, was gezellig :thumbsup: Daarna 2-Sidez, dat was gewoon lekker snoeien.

Dan komen we aan bij mijn meest favoriete classic set die er is, Crypsis. Deels omdat ik Statement Of Intent een geweldig album vind en omdat ik, als dj zijnde, zwaar kan genieten van de skills van Crypsis. Hij doet tenminste moeite om geen intro op climax/outro setje te draaien.

Normaal ben ik altijd vrij strikt als iemand tracks buiten 2011 draait, het liefst heb ik dat ze niet verder gaan dan 2010, maar oke. Ook ben ik normaal iemand die klaagt dat artiesten vaak teveel dezelfde classic setjes draaien. Bij Crypsis ga ik lekker hypocriet doen. Ik moet zeggen dat die Cryptology tracks, No Time To Sleep (Chain Reaction Remix), Unlike Others en nog enkele andere tracks prima bij de set pasten en daardoor zorgen voor een iets gevarieerder classic setje.

Vanavond Thunderdome dus dit weekend wordt alleen maar beter en beter :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biermeeting ook gemist, zelfde reden als JB12394. Alleen Rick gezien volgens mij, verder mooi feestje gehad met veel bekenden en zoals genoemd beugels +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook weer terecht.

Genoten vanaf de eerste tot de laatste track. Eigenlijk alleen maar in de main zaal geweest. Nadat ik om half 2 dan toch eindelijk Rick en Stef (ja ik mag ze nu zo noemen :list:) heb ontmoet en de bijbehorende vrienden, ging er nog een tandje bij en hebben we met alle bovengenoemde Hardtraxxers die hele linkerhoek kapot gemaaid. Later kwam vitality er ook nog bij. :thumbsup:
Toen om half 5 mijn 2 longen waren geklapt, mijn benen verzuurd raakte en ik op de puntjes van m'n tenen stond te stampen vond ik het wel welletjes geweest.

Heren bedankt! Was gezellig! :beer:

Citaat:
Die had Rick ook al aangesproken en hij kreeg hetzelfde antwoord

Wat zal hij hebben gedacht nader hand. 2 Hollanders die hem voor iets anders aan zien. :lol:

Ohja eervolle vermelding naar Ryan die mij en m'n meis naar Haaksbergen heeft gebracht :worship: scheelt weer taxi Turk.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten