Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
mwah, zit ik nou totaal niet op te wachten, liever een extra hardere hardstyle naam dan weer wat opvullen met hardcore


Maar jij zit ook in je hokje vastgeroest :kiss2:


Omdat jij mij regelmatig ziet reageren po een hardstyle forum ken jij mijn volledige muzieksmaak uit je hoofd?

Ik heb gewoon geen reet met (de meeste) hardcore.

Vage reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wellicht dat Vecino weer eens opent en anders dymonic. misschien Jones ? Ben ook benieuwd of er weer 2 zalen zijn. Denk het haast wel, maar zullen ze die dan opvullen met talenten/raw/early ? vragen vragen..

Denk dat je met deze namen wel het meest rekening kan houden :
Frontliner
DBSTF
Wildstylez
Brennan Heart
Adaro
Ran-D
B-front.

Mag toch hopen dat AF Brennan Heart niet meer op de lineup wil hebben na twee keer een classic boeking te hebben verneukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
RTM93 schreef:
Wellicht dat Vecino weer eens opent en anders dymonic. misschien Jones ? Ben ook benieuwd of er weer 2 zalen zijn. Denk het haast wel, maar zullen ze die dan opvullen met talenten/raw/early ? vragen vragen..

Denk dat je met deze namen wel het meest rekening kan houden :
Frontliner
DBSTF
Wildstylez
Brennan Heart
Adaro
Ran-D
B-front.

Mag toch hopen dat AF Brennan Heart niet meer op de lineup wil hebben na twee keer een classic boeking te hebben verneukt

Helaas, zo ziet AF dat zelf niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aron schreef:
RTM93 schreef:
Wellicht dat Vecino weer eens opent en anders dymonic. misschien Jones ? Ben ook benieuwd of er weer 2 zalen zijn. Denk het haast wel, maar zullen ze die dan opvullen met talenten/raw/early ? vragen vragen..

Denk dat je met deze namen wel het meest rekening kan houden :
Frontliner
DBSTF
Wildstylez
Brennan Heart
Adaro
Ran-D
B-front.

Mag toch hopen dat AF Brennan Heart niet meer op de lineup wil hebben na twee keer een classic boeking te hebben verneukt

Helaas, zo ziet AF dat zelf niet.

Denk ik ook niet. Ken genoeg mensen die Brennan Heart wel leuk vinden, gewoon omdat het 'toegankelijke hardstyle' is.
Ik ben ook geen fan van Brennan, maar als hij een paar Blademasterz paatjes erop gooit moet het toch wel te overleven zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als hij zich volledig aan het classics concept zou houden zou ik hem er ook wel graag zien staan, hij heeft in die tijd toch echt wel een flink aantal geweldige platen gemaakt!
Het nadeel is alleen dat ie de helft van zijn 'classic' sets alsnog volstopt met huidige tracks zoals de Sandstorm remix en andere meuk die er totaal niet bij past... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon Brennan Heart boeken als Blademasterz, dan kan hij het opeens wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:43 
 
Hardtraxxer

Mooi thuisfeestje dit.
Hoop op een Technoboy, Tuneboy, Crypsis en adaro. Ook hoop ik dat AF met een groot Superbash/unity feest terug komt in bijv februari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:48 
 
Hardtraxxer

De twee keer dat BH tijdens een classic set bijvoorbeeld Sandstorm remix erop gooide, stond ie als enige classic set tussen alleen maar mainstream setjes. Dat praat het niet meteen goed, maar kan me dan voorstellen dat hij enigszins naar de volgende act wil toewerken op het einde van zijn set. Zijn eerdere setjes op De Tijdmachine vond ik dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
De twee keer dat BH tijdens een classic set bijvoorbeeld Sandstorm remix erop gooide, stond ie als enige classic set tussen alleen maar mainstream setjes. Dat praat het niet meteen goed, maar kan me dan voorstellen dat hij enigszins naar de volgende act wil toewerken op het einde van zijn set. Zijn eerdere setjes op De Tijdmachine vond ik dikke prima.

Volgens mij boeit dat niet. Op genoeg tijdmachine feesten deed hij hetzelfde trucje. Was hij het ook niet op hard classics?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd naar het volgende: Volgens de site van Atak is de capaciteit van de hoofdzaal 800 man. Hoeveel passen er in de zaal van de Expo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik ben benieuwd naar het volgende: Volgens de site van Atak is de capaciteit van de hoofdzaal 800 man. Hoeveel passen er in de zaal van de Expo?


In de hoofdzaal passen er 5000, wanneer de volle capaciteit wordt gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Ik ben benieuwd naar het volgende: Volgens de site van Atak is de capaciteit van de hoofdzaal 800 man. Hoeveel passen er in de zaal van de Expo?

5000 en een beetje. op Superbash Atak loopt altijd rond de 1100-1200 man mits de 2e zaal ook in gebruik is.

Maar het aantal lag tijdens de laatste superbash niet hoger dan 3000 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endymion heeft bewezen dat 't wel degelijk kan, millennium na een classic dagje. (L) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Endymion heeft bewezen dat 't wel degelijk kan, millennium na een classic dagje. (L) :cool:


Dat is ons punt dus :P Afsluiten met een Endymion, Tha Playah of Menace II Society kan meer dan prima op zo'n feest. Misstaat totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande twee comments. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Endymion heeft bewezen dat 't wel degelijk kan, millennium na een classic dagje. (L) :cool:


Dit dus. Vooral na afgelopen zondag op The Qontinent ben ik helemaal om. Wat was dat vet zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeking binnen gekregen, dus niet aanwezig helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Prijs: Loyalty ticket: €18,50 ex fee .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Prijs: Loyalty ticket: €18,50 ex fee .


Mooie prijs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Endymion heeft bewezen dat 't wel degelijk kan, millennium na een classic dagje. (L) :cool:

Op defqon vond ik ze wel een beetje tegenvallen eigenlijk. Ook een aantal nieuwe nrs gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez, 2-sidez, Crypsis , Luna Pavo Jones Hyperdrive Dymonic Dualdriven Vecino, Westnight Paranoid, Duecalion, Respawn, Hosted by livid en Syndrome.

Ik ben aanwezig. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:18 
 
Hardtraxxer

Vind Wildstylez en Crypsis misschien wel de twee vetste namen voor een classic set die er zijn :) 2-Sidez voorspelbaar maar wel leuk, ook prima dus. Jones was eerder altijd erg leuk maar de laatste paar keer dat ik hm gezien heb was het wel een hele hitjesparade, maar even afwachten dus. Luna kan het wel, maar is maar net de vraag of ie 't wil. Al met al voor dit geld wel een prima line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne line-up voor dat geld! Vanavond even wat tickets scoren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Vind Wildstylez en Crypsis misschien wel de twee vetste namen voor een classic set die er zijn :) 2-Sidez voorspelbaar maar wel leuk, ook prima dus. Jones was eerder altijd erg leuk maar de laatste paar keer dat ik hm gezien heb was het wel een hele hitjesparade, maar even afwachten dus. Luna kan het wel, maar is maar net de vraag of ie 't wil. Al met al voor dit geld wel een prima line-up.

Luna en Jones @ XQ B-front, oke hele lange tijd geleden maar dat was echt geniaal.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten