Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg


Garderobe, dus lijkt me van wel

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Danny Phantom schreef:
vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg


Garderobe, dus lijkt me van wel

foto


Ja zag het staan maar wist niet of het een bewaakte garderobe was... Zou een leuke verrassing zijn als om 5 uur onze tas met warme kleertjes weg zouden zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg


hou je wel ff wat plek over voor mn powerbank en jas? begroeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh fack wil toch nog wel graag gaan.. iemand heel misschien kaartje te koop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Lnka schreef:
Oh fack wil toch nog wel graag gaan.. iemand heel misschien kaartje te koop?

Leuk! Hou ticketswap in de gaten. Wie weet tot vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Lnka schreef:
Oh fack wil toch nog wel graag gaan.. iemand heel misschien kaartje te koop?

Leuk! Hou ticketswap in de gaten. Wie weet tot vanavond.

Ja ik probeer het haha, ga desnoods alleen. Wil mn vakantie nog leuk afsluiten zo! Misschien tot vanavond ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker aan het indrinken en zo richting de trein :beer:
Te herkennen aan een aziatisch gezicht met bril, bfront pet en zo'n shirt met zo'n zakje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
zo'n shirt met zo'n zakje


Remi heeft zojuist ook nog een kaartje gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Danny Phantom schreef:
zo'n shirt met zo'n zakje


Remi heeft zojuist ook nog een kaartje gekocht.

:lol:


Wit hemd, grijze broek ben ik. Wss ergens in de buurt van Exterkate. K ga verder namelijk alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 22:37 
 
Hardtraxxer

StanDuif schreef:
Tijdens Phuture Noize beugelmeeting?

Spreken we nog een exact tijdstip af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pogingen helaas mislukt! Dan maar even de stad in. Veel plezier jongens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocht iemand zo nog een gast met een baardje en een groen Defqon shirt spotten, tik me dan vooral even aan. Wil op zich nog wel wat meer hardtraxxers ontmoeten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 02:25 
 
Hardtraxx Veteran

Kom linksvoor dan!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 02:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ben tot en met requiem z2 links vooraan hoek van de bar met oa kwami
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 06:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was een mooi feestje, ik ben ook weer echt dankbaar voor mijn oordoppen. Ik snap echt niet dat mensen nog steeds zonder rondlopen. Zelfs met doppen in heb ik nog een piep te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 07:07 
 
Hardtraxxer

Na vorige week was dit feestje haast toch nog teveel van mijn lichaam gevraagd. Maar zeer zeker vermaakt!
Phuture Noize draaide heerlijk, nieuwe track van album en fatality remix nog niet eerder gehoord en was echt genieten. Prefix & Density nog nooit live gezien, zoals verwacht was dit ook een fijne set
Maar het toppunt was echt toen B-Front what we are draaide, jesus wat ging ik uit men paddestoel :surrender:
Derde zaal was ook een positieve verassing. Heerlijke hardcore classics werden daar gedraaid
Leuk je ontmoet te hebben RTM :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Na vorige week was dit feestje haast toch nog teveel van mijn lichaam gevraagd. Maar zeer zeker vermaakt!
Phuture Noize draaide heerlijk, nieuwe track van album en fatality remix nog niet eerder gehoord en was echt genieten. Prefix & Density nog nooit live gezien, zoals verwacht was dit ook een fijne set
Maar het toppunt was echt toen B-Front what we are draaide, jesus wat ging ik uit men paddestoel :surrender:
Derde zaal was ook een positieve verassing. Heerlijke hardcore classics werden daar gedraaid
Leuk je ontmoet te hebben RTM :beer:

Was zeker gezellig! Jouw maten waren ook tof trouwens.
Verderr Danny Phantom nog ontmoet, en zo is van de planning om te meeten eigenlijk ook niks meer over gebleven. Maar het bereik was dan ook ruk en aan de drukke kant.


Verder vond ik het setje van Prefix & Density echt super super vet.
Eigen tracks, Headhunterz 2 album tracks, 2 tracks van degos & redone, wat rauwe klassiekers, een 'normale' classic, track van Radical volgens mij ook zelfs nog & delete. Ik denk de meest gevarieerde set die ik in tijden heb meegemaakt :worship:
Prefix of density, als je dit nog leest, heb je een complete tracklist van die set?

Tevens shout-out naar requiem voor het draaien van House of Wax. Eerst 4jaar niet meer horen en dan 2x in 7 dagen :drool:
En Phuture noize draaide een lekker opbouwende set. Paar classic tracks, veel pursuit of thunder werk. Volgens mij 4 album tracks gehoord als je het qapital anthem meerekent. Black mirror society en 2 waarvan ik geen titel ken. Klonk wel veelbelovend! Oh en eindelijk weer een keertje terrordome gehoord.

Na een stukje van requiem meegepakt te hebben waar trouwens 0,0 sfeer was op dat moment in zaal 2 ben ik nog even bij B-Front wezen kijken. Fijne tracks maar nergens werd het spannend dus toen maar 3:40 richting de auto gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Het was een mooi feestje, ik ben ook weer echt dankbaar voor mijn oordoppen. Ik snap echt niet dat mensen nog steeds zonder rondlopen. Zelfs met doppen in heb ik nog een piep te pakken

Ik ga ze deze week sowieso halen. Heb er maar iets van 2 uurtjes gestaan maar het voelde echt niet goed na afloop :(

Na het uitgaan besloten om eventjes buiten Atak te kijken om wat bekenden tegen te komen, rond 3 uur. Uiteindelijk kwam er iemand naar buiten die een gratis kaart uitdeelde dus ik maar meteen aangenomen haha. Met Rick bij B-Front gestaan tot hij er genoeg van had en naar huis ging. Nog heel even bij D-Sturb gebleven en toen had ik er ook echt genoeg van, helemaal kapot van alle drank van het uitgaan nog. Buiten was het ook totaal niet meer koud haha.

Was wel even leuk maar heb natuurlijk maar een heel klein deel gepakt. Was wel druk! En hoorde dat de muntprijs 3,50 was?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:43 
 
Hardtraxxer

Leuk feestje gehad. Bij binnenkomst Qapital anthem gehoord.Einde van de set van Clockartz meegemaakt en dat klapte er lekker op zeg, geheel onverwacht. Daarna prefix en density. Die jongens zetten altijd een goede set neer. bedankt voor just a memory en Delete- Take it back erg fijne plaatjes. Daarna naar de main voor B front en D-sturb maar was eigenlijk de gehele avond veel te druk daar. Zie graag Superbash weer naar een grotere lokatie gaan dan haal je er meer potentie uit naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
En hoorde dat de muntprijs 3,50 was?! :oh:

Dit heb ik ook ergens gelezen, dat zijn toch wel echt schandalige prijzen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Lnka schreef:
En hoorde dat de muntprijs 3,50 was?! :oh:

Dit heb ik ook ergens gelezen, dat zijn toch wel echt schandalige prijzen :nono:


Was 2.85
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad, tot op de helft van B-Front gebleven want waren wel gaar, toen via de mac huiswaarts gegaan. Jammer dat de resterende atak muntjes niet meer geldig waren, maar huidige muntprijs was nog wel te doen. Beugels altijd +1. Vanaf het begin van bovenaf toegekeken naar de mensen beneden, heel hard gelachen om een jongen die werkelijk alles uit de maat danste, of dat nou bewust of onbewust was. Mooi om te zien dat ie wel lol had :) PN was heel goed te pruimen, pakte een aantal oudere platen erbij en heel divers! Volle bak. Vervolgens een beetje rond wezen struinen naar de 3e area, ik heb werkelijk nooit zo hard gelachen op een feest. Veel andere genres daar, bijzonder goed op geouwehoerd met mn maat. Daar wel 1 oordopje verloren helaasch. De andere kon ik bij thuiskomst ook niet meer vinden trouwens >.< Blijft toch een aanrader die partyplugs van alpine, geluid komt nog goed door zonder dat de bas door je trommelvliezen klapt.

Van de HT'ers die gingen alleen Stefke tegen het lijf gelopen, dacht ook nog een RTM te herkennen met een wit hemd met DQ logo's erop die even een baco weg ging tikken vooraan de stage? Verder bijna alleen maar linksvoor op de main gestaan

Al met al, top feest in een hele fijne locatie. AF blijft dit toch erg goed uitvoeren! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Mooi feestje gehad, tot op de helft van B-Front gebleven want waren wel gaar, toen via de mac huiswaarts gegaan. Jammer dat de resterende atak muntjes niet meer geldig waren, maar huidige muntprijs was nog wel te doen. Beugels altijd +1. Vanaf het begin van bovenaf toegekeken naar de mensen beneden, heel hard gelachen om een jongen die werkelijk alles uit de maat danste, of dat nou bewust of onbewust was. Mooi om te zien dat ie wel lol had :) PN was heel goed te pruimen, pakte een aantal oudere platen erbij en heel divers! Volle bak. Vervolgens een beetje rond wezen struinen naar de 3e area, ik heb werkelijk nooit zo hard gelachen op een feest. Veel andere genres daar, bijzonder goed op geouwehoerd met mn maat. Daar wel 1 oordopje verloren helaasch. De andere kon ik bij thuiskomst ook niet meer vinden trouwens >.< Blijft toch een aanrader die partyplugs van alpine, geluid komt nog goed door zonder dat de bas door je trommelvliezen klapt.

Van de HT'ers die gingen alleen Stefke tegen het lijf gelopen, dacht ook nog een RTM te herkennen met een wit hemd met DQ logo's erop die even een baco weg ging tikken vooraan de stage? Verder bijna alleen maar linksvoor op de main gestaan

Al met al, top feest in een hele fijne locatie. AF blijft dit toch erg goed uitvoeren! :worship:

Ik wilde een wodka red Bull, die hadden ze niet. Dus toen maar red bull gepakt en flugel doorheen gemieterd. Scherp oog! :cool:


Schijnt trouwens wel dat de beugelfles een slachtoffer heeft gemaakt. Een meid heeft er 1 van boven op de kop gekregen en zou zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Krijgt nog een staartje. Zeer vermoedelijk de laatste keer dat je beugels hebt kunnen drinken op een evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Schijnt trouwens wel dat de beugelfles een slachtoffer heeft gemaakt. Een meid heeft er 1 van boven op de kop gekregen en zou zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Krijgt nog een staartje. Zeer vermoedelijk de laatste keer dat je beugels hebt kunnen drinken op een evenement.


Pfff. Schoot mij gister ook wel een paar keer door het hoofd dat dit zou kunnen gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super gezellige avond gehad met goede setjes :thumbsup:
Bijna de hele avond voorin gestaan bij de main (wie was jij sonnebloem >.< ) met heel even een uitstapje naar zaal 2 waar ik RTM en kwami had ontmoet (en nog iemand :$ ). Hier fire&ice, take it back en ak47 (voor de tweede keer maar dat is totaal geen probleem :loving: ) gehoord.

In de main echt genoten van Phuture noize. Weer genoten van black mirror society, drift away, qapital anthem en een nieuwe plaat van zijn album (distortion?). Ran-D begon sterk met back to life, victorious en this is our church maar was toch wel even toe aan wat rust na Phuture noize dus tijdens Ran-D vooral gaan wandelen en kletsen tot B-front begon. B-front die zoals normaal weer een sterke set neerzette. Compleet losgegaan op what we are, followed en evp en vooral tijdens deze set kon je merken hoe goed de sfeer was. Tijdens D-sturb last gekregen van buikkramp (zal wel van de KFC zijn) waardoor ik hiervan alleen het laatste kwartier had meegemaakt voor de lange terugreis met de trein begon.

Zeer geslaagde eerste (en waarschijnlijk dus ook laatste) feest gehad in atak en leuk eindelijk een keer wat hardtraxxers te hebben ontmoet.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten