Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Locatie is top, want beugels Grolsch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat moet goedkomen dan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Spalken schreef:
Locatie is top, want beugels Grolsch.


Oprecht een top locatie dit, niet te groot. Beetje de Matrixx in het klein vind ik ^^

edit: oh verrek realiseer me dat de Matrixx ook al 4 jaar niet meer bestaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En niet te druk terwijl het ook uitverkocht was de vorige keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
En niet te druk terwijl het ook uitverkocht was de vorige keer


Ja beste keuze om deze locatie te gaan, niks te klagen over Superbash Classics vorige keer. Beter een goed georganiseerd feest wat kleiner dan een half gevulde zaal in zo'n sporthal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ondanks dat ik zo positief ben ben ik er waarschijnlijk alleen nit bij :lol: misschien last minute maar betwijfel 't
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Tweede Hardtraxx meeting @ Superbash incoming. Sonnebloem haalt vast bier :clap:


voor :beer: ....afterparty met blauwnet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Haha ja ondanks dat ik zo positief ben ben ik er waarschijnlijk alleen nit bij :lol: misschien last minute maar betwijfel 't

Zelfde hier. Valt niet helemaal lekker voor mij. Week ervoor ook nog Origin en Loudness dag erna volgens mij ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Exterkate schreef:
Tweede Hardtraxx meeting @ Superbash incoming. Sonnebloem haalt vast bier :clap:


voor :beer: ....afterparty met blauwnet?


Begin alsjeblieft niet over blauwnet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2017 22:46 
 
Hardtraxxer

De vraag is of dit nog doorgaat dan:

https://www.tubantia.nl/enschede/poppodium-atak-in-enschede-houdt-op-te-bestaan~a024f0f4/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:


wtf? Hier ben ik verder dan toch wel nieuwsgierig naar ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metropool (Hengelo) gaat het overnemen. Dit hebben zelf ook genoeg ervaring met harder styles feesten, dus ga er vanuit dat die het feest gewoon op de agenda laten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of het nou in Hengelo of Enschede is maakt niet zoveel uit. Wat wel relevant is: Wat gebeurt er met de beugels Grolsch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Als het in het Metropool wordt gehouden dan haak ik af. Kleine warme zalen, en geen fijne doorstroming. Deuren gaan altijd pas 45 minuten na dat het feest begint open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metropool gaat Atak overnemen*. Niet het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Metropool gaat Atak overnemen*. Niet het feest.

Ja ik las het niet helemaal goed. Gelukkig dan maar! Want dit feest hoef je niet in het metropool te houden natuurlijk.
Zou zonde zijn voor het concept Superbash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
Metropool gaat Atak overnemen*. Niet het feest.

Ja ik las het niet helemaal goed. Gelukkig dan maar! Want dit feest hoef je niet in het metropool te houden natuurlijk.
Zou zonde zijn voor het concept Superbash.


Organisatie van Superbash blijft toch hetzelfde, alleen ze doen het nu in combinatie met de mensen van metropool (in dezelfde locatie) ipv met de mensen van Atak. Zo spannend is het allemaal niet :P (als ik het goed begrijp)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Steffnov schreef:
Metropool gaat Atak overnemen*. Niet het feest.

Ja ik las het niet helemaal goed. Gelukkig dan maar! Want dit feest hoef je niet in het metropool te houden natuurlijk.
Zou zonde zijn voor het concept Superbash.


Organisatie van Superbash blijft toch hetzelfde, alleen ze doen het nu in combinatie met de mensen van metropool (in dezelfde locatie) ipv met de mensen van Atak. Zo spannend is het allemaal niet :P (als ik het goed begrijp)

Ja, dat begrijp jij goed, maar ik begreep dat AF moest uitwijken naar Metropool. Dat had ik niet goed gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 12:35 
 
Hardtraxxer

Beste popliefhebbers,

We willen we jullie laten weten, dat alle activiteiten, concerten en dancefeesten gewoon doorgaan.

Als team van Atak zijn we enorm geschrokken.
Popmuziek in Enschede blijft voor ons het alle belangrijkste, dus jullie zijn net zoals altijd van harte welkom bij Atak.

Team Atak

alles blijft zoals het is dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukkig blijft het gewoon daar!
In Metropool was ik ook afgehaakt, niet echt een fijne locatie dat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net effe contact gehad met Absolutely Fresh op Facebook, dus Unity en Superbash gaan sowieso door!

Citaat:
Wij hebben het Tubantia-artikel ook gelezen, maar na uitvoerig overleg met Atak kunnen we garanderen dat zowel Superbash als UNITY gewoon door zullen gaan, goed nieuws dus!

Zie ook de reactie van Poppodium Atak op hun Facebook-pagina: https://www.facebook.com/PoppodiumAtak/


Edit: Grolsch Beugels zijn ook weer van de partij bij de volgende Superbash volgens AF, dus dat komt gelukkig helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poppodium Atak schreef:
Poppodium Atak definitief dicht door faillissement.

Lieve bezoekers en popliefhebbers,

De rechtbank in Almelo heeft vandaag het faillissement van ons geliefde Poppodium Atak uitgesproken.

We hebben jullie de afgelopen maand een paar keer geïnformeerd en via de media hebben jullie kunnen lezen dat we geen subsidie meer ontvangen van de Gemeente Enschede, omdat Metropool de samenwerking heeft beëindigd op 15 december. We hebben alles geprobeerd om dit faillissement te voorkomen en de samenwerking met Metropool overeind te houden met als doel het gezamenlijke poppodium dat we zouden neerzetten per 1 januari 2018.

Helaas is het ons niet gelukt. De realiteit is dat we geen activiteiten meer kunnen uitvoeren en concerten niet door kunnen gaan, omdat de huur is opgezegd en we dus niet in het pand kunnen. Tegelijkertijd lopen de kosten door en ontvangen we geen subsidie en zijn er geen inkomsten.

Dat heeft ertoe geleid dat we geen andere mogelijkheid zagen, dan vandaag met pijn in ons hart het faillissement aan te vragen.
Dank aan iedereen die ons een warm hart heeft toegedragen.

Speciale dank aan al onze bezoekers voor de mooie tijden. En aan al onze vrijwilligers dankjewel, voor al jullie inzet en enthousiasme, het was een warm bad!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus Superbash gaat definitief naar een andere locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm pas kaartje gekocht nadat was verteld dat alles gewoon door zou gaan :/ nou ben benieuwd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Van wat ik hier te horen krijg van iemand dichtbij AF. Gaat het wel gewoon door omdat AF alles exploiteert en alles wat Atak zelf heeft geboekt en gepland gaat niet door.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten