Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een drukte en op de meeste stages een grafsfeer. Op de classic stage wel prima vermaakt! Volgend jaar maar weer BTB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier wat dingetjes

Ding 1. NC classics was niet heel verrassend maar toch wel goud :thumbsup: . Ook Slim Shore en Beholder waren vet maar sfeertje viel me toen beetje tegen ten opzichte wat ik bij classics areas gewend ben. :$ Lag mogelijk ook aan het matige geluid hiero.

Ding 2. Phuture Noize :surrender: derde keer deze maand maar weer bizar lekker

Ding 3. Weer was goed te doen.

Ding 4. Weinig last gehad van drukte. Alleen toen ik aankwam bij PN merkte ik dat E-Force blijkbaar nog steeds populair is, was ff door de menigte beuken.

Ding 5. Donkey Rollers - What We Are :worship: :worship:

Ding 6. Afgesloten bij B-Front maar bijna die hele tent stond stil joh. Beetje jammer voor de beleving.

Ding 7. Organisatorisch en overall prima net zoals voorgaande jaren. Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feestje. (Was de muntprijs aangepast t.o.v. vorig jaar? 10eu voor 3,5?) Binnengekomen en naar Jones gesprint. Heerlijk oldschool setje gehoord met de vaak wat onbekendere nummers (zoals hij zelf zei, geen volle area en dan hitjes, liever niet... ) dus begin v.d dag was super.

Daarna door naar The Geminizers die het tempo er goed in gooiden. De lyrics booooooom... Headshot klinkt nog steeds lekker. Vanuit daar wat gaan eten en terug gekomen voor Phuture Noize. Nog niet meegemaakt tot op gisteren. Heerlijke sfeer en zeker genoten. Die ga ik dit jaar vaker meepakken.

Terug naar een andere area, de zany stage... Isaac die prima draaide als des gewenste opvulling tot Donkey Rollers 15yrs.... leuk oud spul met nieuwere aanvullingen. Sfeertje was dikke prima... meer dan prima zelfs.

Om in het oudere te blijven naar de Classics. Slim Shore die het oude spul van Fusion aardig door liet knallen (Robin's revenge, Chemical etc). En toen wel.het moment waar ik op gewacht had. Noisecontrollers,.. sfeer was goed, set was prima en alle hitjes voorbij horen komen. Gewoonweg genoten (en schonen boxer nodig).

Vanuit hier wat gegeten, en door naar Zany area. Hier de rest nog gestaan en genoten van een bijna 3uurs set van Zany, Vince en Darkraver. Het gekloot onderling en de diversiteit aan tracks met de nodige teases was geweldig. Early race i.c.m. raw i.c.m. hardcore en zelfs vleugje frenchcore / industrial... geen verveling hier


Leuke dag dus, prima weer (2 buitjes).... en gepinserd. Terrein lag er goed bij. Indeling was meer dan logisch.... de freestyle, francois, main hardstyle, hardcore en uptempo niet bezocht... maar wel een baal momentje dat ik pas vannacht erachter kwam dat The Sickest Squad er stond, ofwel, line up beter bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk dagje gehad! Waren met grote groep met veel wensen dus beetje overal wel gestaan. Voor de verandering eens niet zo zeer op de setjes gelet. Was goed te merken dat er veel dagjes mensen waren ging niet lekker los. Had het idee dat ik de 1 van de enige was die flink stond te maaien.

En wat een take eind lopen zeg naar dat terrein :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima dag gehad!

Begonnen bij E-force, lekkere set. Opende met 4-5 album platen, gevolgd door lower level :loving: . Jammer dat hij attack achterwege liet.

- Noisecontrollers op de classics was weer dik prima, niet heel verassend maar wel een heerlijke set.
- Ran-D live was geweldig :worship:
- Alpha2 ook prima gedraaid, lessons in love eens een keer gehoord.
- B-front, goede set, maar ook hier merkte je toch dat de sfeer aanzienlijk minder was dan op andere feesten. Desalniettemin een goede set, en EVP natuurlijk..

Sfeer vond ik inderdaad toch ook minder dan ik gewend ben. Ook miste ik toch wel een floorplan/boekje. Kwamen apart binnen en een paar vrienden zeiden kom naar de main, vervolgens na 5 minuten bij de raw staan viel het kwartje pas dat dit de raw was :whistle:

Prima dag vermaakt, geen last van het weer gehad door de overdekkingen. Vond het over het algemeen goed georganiseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er hing echt een tamme sfeer inderdaad, als ik op bepaalde momenten om mij heen keek stond je als enige te snoeien. Ook schommelde het geluid bij veel stages. Raw stond in de middag goed, maar later op de avond een stuk minder. Die Asian food toko was genieten trouwens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het moment was dan eindelijk aangebroken, ik heb me onder de hardtraxxers begeven. :surrender:

Helaas korter dan gepland aangezien mijn lichaam de afgelopen week niet echt meegewerkt heeft. Na Tha Playah, die overigens Mastah of Shock (Angerfist remix) :loving: draaide, helaas niet meer op kunnen brengen om naar de classics stage te lopen aangezien ik toen al aardig kapot was. Dus toen maar besloten bij mijn eigen groep te blijven. Maar dat uurtje The Beholder en half uurtje Scope DJ dat ik er was prima vermaakt, dus dat gaan we zeker nog een keer over doen.

Voor de rest een heel tamme sfeer met een heel voorzichtig applausje voor Phuture Noize, als je dat vergelijkt met Rebirth. Ook was het in de hardcore heel druk, en ik had ook het idee dat door het draaien van de stage er veel meer lopend volk was dan de jaren ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas net te laat voor de eerste helft van The Geminizers... Gelukkig wel de hele set van The Beholder meegemaakt, hij bouwde op met wat early (pluspunten) en draaide later wat bekender/nieuwer spul wat ook genieten was. Flink staan maaien met de groep vooraan, met uiteraard ook veel HT volk. Dikke pluspunten voor de desperados trouwens, wat een top spul :love:

Hulde voor Delete voor het draaien van m'n verzoekje (Hardstyle Matters remix). Hij mixte soms wel iets te snel door, al na de mid gooide hij sommige platen eruit. Verder prima vermaakt op die set.

Verder haast de hele dag bij de classics gestaan, even naar Soulless geweest die Vyral - E-Volve en Sasha F - Artificial Reality draaide, verder kende ik helemaal geen platen uit z'n set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt. Ik vond de stagedesigns wel lelijk voor een festival met zo veel bezoekers. Het was inderdaad erg druk en je merkte aan de sfeer dat er veel dagjesmensen rondliepen.
Phuture Noize was weer vet. Crypsis was leuk. Prefix en Density waren echt heel erg goed :worship: .
Nog even bij Brennan Heart gestaan, vraag me niet waarom. Die is toch ook flink veranderd de laatste jaren zeg. Ik verwachte een redelijk euforische set met nummers als imaginary enzo maar er kwamen alleen maar raw platen voorbij a la 'Rellen in de hel'.
Daarna Prefix en Density nog even gesproken en genoten van Ran-D live.
Digital Punk draaide eigenlijk ook best leuk en B-Front daarna was voor mij de set van de dag.
Er werd goed gemaaid vooraan. Moeten wel hardtraxxers geweest zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Een super gezellige dag gehad! Hulde aan het groepje HT'ers die mij op sleeptouw hebben genomen :thumbsup:

Haha nice, was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel leuk dat je een keer pinsirt meteen mensen op je af komen of je op hardtraxx zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje en heel veel bekenden tegengekomen. Bij binnenkomst een stukje Sound Rush meegepakt om vervolgens naar The Geminizers te gaan, die dat laatste deel nog lekker draaiden. E-Force hierna vond ik wisselvallig, dikke platen werden afgewisseld met grijsgedraaide platen.
Phuture Noize vond ik erg dik, vetter dan op Rebirth eigenlijk (geen idee waarom). Maar idd nu Joey het zegt, ze werden echt precies in dezelfde volgorde gedraaid als het album. Suicidal Superstar, The Aftershock en Not Afraid (remix): ongekend vet :worship:

Van wat ik er nog van weet is dat Adaro best prima draaide, maar tijdens deze twee uur vooral gebruik gemaakt met het ouwehoeren tegen mensen en ff een kijkje genomen in de hardcore tent.
Daarna terug naar Prefix & Density die een leuk setje neerzetten, ik vind hun nieuwere nummers echt gaaf. Vervolgens Delete, wat ik als fanboy natuurlijk fantastisch vond. Hierna wilde ik eigenlijk Ran-D live zien, maar ik dacht dat hij later stond, ipv direct na Delete :x

Laatste uurtje B-Front zat ik er redelijk doorheen maar toch m'n laatste energie eruit gestampt. Ben er wel mee eens dat de drive wel een beetje ontbreekt in z'n zet. Gelukkig dat de platen die hij draait wel stuk voor stuk ontzettend dik zijn. Dikke plus voor What We Are(!!) en Human Enemy. Overigens vielen die eerste van Eternal Voice me nu pas op trouwens (itt op Rebirth) :drool: Wel jammer dat het maar een dooie boel was tijdens dit laatste uurtje (of wij stonden op de verkeerde plek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat het in alle opzichten een matig feestje is een leuk dagje gehad, met name bij de classics geweest met uitstapjes naar audiotricz/wildstylez & Donkey Rollers. Geluid kwam op geen enkele stage echt goed door, dan weer te hard, dan weer teveel bass, nooit echt lekker. Ook de keuze van opnieuw een half open tent bij de classics snap ik niet, het waaide er zo hard doorheen. Ook was die vloer schots en scheef en leek het op sommige plekken springplanken..

Fallen Horizon bij audiotricz met vocals van No Guts No Glory erdoor heen, was toch wel apart.. Net als banaan remix, kind van de duivel en weer bijna alle collabs met atmozfears.. Jammer dat het richting het einde zo vol liep omdat het buiten iets of wat regende, je had totaal geen ruimte meer in de main..

Donkey Rollers viel in mijn ogen erg tegen, het geluid was ook heel slecht. Het nieuwe nummer van hun had een overkill aan bass, waardoor het totaal niet doorkwam. Overigens vind ik de collab met NC erg kut, te schel en die screech krijg ik op de verkeerde manier kippenvel van..

En wat de meeste al zeggen, B-Front is wel een eindbaas, maar hij mag wel echt sneller mixen, gave tracks gehoord maar altijd weer het trage tempo, haalt toch wel veel drive weg..

Het beste setje van de dag voor mij toch wel Noisecontrollers (buiten Craving for the Beat om) heerlijk dat hij zulke setjes vaker neer gaat zetten, heerlijk al die oude tracks :loving: :loving: :loving:

shoutout naar Seeker of Fire, Paultheone & Blear :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele leuke en gezellige dag gehad met iedereen! :beer: Setjes van de dag waren The Geminizers met o.a. Cocaine MF, Hostile Environment en The Sexual Thrill, The Beholder met eerst wat early platen en daarna wat recenter spul zoals Midnight, Who Wants This en Act of Rage, Slim Shore met een hele gevarieerde set met o.a. Silver Bullet, Scary Noises, The Next Level en Trapped (Solaio Mix) en B-Front die weer deed wat die moest doen met o.a. What We Are ( :loving: ), EVP, Eternal Voice, Leave It All Behind en The Crew! :D

Verdere muzikale hoogtepuntjes waren: Seeker of Fire, Where's Your Head At Bootleg, Formula 2012, Chemical, Pump It Loud en Start Rocking. Bedankt iedereen en tot volgend jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor iedereen die bij mijn set aanwezig was, thanks!

Dit was de tracklist:

01. RVAGE - Purpose of Life
02. Soulless - Your Soul Is Mine
03. Sub Sonik & Deetox - My Way
04. Myst - Before You Go
05. Atmozfears & Audiotricz - Handz Up
06. The Shade - TBA
07. Soulless - TBA (Big Guns)
08. Nemesis - Lose Control
09. TWSTD - Maggots
10. Re-Vamp, The Shade & Soulless ft. Mc Barricade - Gone From Earth (Planet Raw x RSU Anthem)
11. D-Sturb - Ancient
12. Soulless - You Damn Punk
13. Radical Redemption - Piece of Shit
14. Warface & D-Sturb ft. Emese - Pull the Killswitch
15. Twisted Jesterz - Big Booty Bitches
16. Necrosis - Your End
17. Vyral - E-Volve
18. Sasha F - Artificial Reality
19. Thyron - How It's Done
20. Soulless - Stamp 'ns Anders (Stamppot DJ Tool)

Ook op fb: https://www.facebook.com/DJSoullessOffi ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer supersized. Bij binnenkomst even rondgelopen om andere stages te bekijken/terrein te zien. Beetje karige stages maar wellicht hadden ze slechter weer voorspeld. Vind ik verder ook niet heel belangrijk.
De abnormale muntprijs van 3.5 voor 10,- begint ondertussen 'normaal' te worden.

Bij E-Force stonden wij regenbeukdansjes te doen tussen de stilstaande dagjesmensen met zonnebrillen, typisch. Prima albumsetje.

Keek het meeste uit naar Delete, ook beste setje imo. Maar moet er wel bij zeggen dat het bijna dezelfde set was als op Rebirth/xxlerator. Misschien iets te vaak geweest deze maand.

Jason Payne en Apexx.... laten we alleen maar nummers draaien die al gedraaid zijn :lol:

Halverwege rebelion langzaam richting uitgang gelopen om de drukte voor te zijn.

Prima vermaakt, veel bekende, weer viel goed mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend vermaakt gister, 85% van de dag op de classic stage doorgebracht en dat was een prima keuze. Vooraan heerste er een prima sfeertje, was weer gezellig :loving:

Even anti kuddo's naar delete zijn mixwerk trouwens, van vette platen alleen maar de mid draaien om hem vervolgens weer snel weg te mixen. Overigens een groot deel van zijn set op koningsnacht bij BTB was dus hetzelfde als gister, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele leuke dag gehad, lekker gedanst met o.a. veel hardtraxxers. Ook nog een aantal nieuwe leren kennen.

++ Eerste helft van The Geminizers (The Zero Hour, Cocain MF, The Secual Thrill en meer leuke platen). Ook een paar briljante overgangen.
++ The Beholder, begon met leuke early, gevolgd door wat bekendere platen.
+/- Donkey Rollers, What We Are horen was heeeel gaaf, verder Nog Silver Bullet & Fusion Of Sound. Vond het in z'n algemeen aardig tegenvallen.
++ Van wat ik van Slim Shore gehoord heb, was het erg leuk. Sfeertje Zat er Goed in.
+ Delete, leuke set. Jammer dat die platen als Seeker Of Fire & Where's Your Head At bootleg al heel snel weer uitmixt. Ook veel VIP edits gehoord, waarvan ik liever de originele versies van gehoord zou hebben.
++ B-Front, set zelf was niet heel erg bijzonder, maar wat heb ik hier staan genieten zeg. Leave It All Behind was ook leuk om te horen.
++++ Despo
- Vond de sfeer in het algemeen matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn enkel is dus echt helemaal naar de tering, lijkt net een gehele tweede enkel naast te groeien :lol:

Melf, hoe is het met jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles wel zo´n beetje gezegd. Heel erg vermaakt op de classics met wat uitstapjes. Sfeer niet heel erg aan gestoord, aangezien ik heel de tijd tussen veel bekenden heb gestaan. Vind dat mensen echt niet mogen klagen over dit festival. Oranisatorisch, line up en (grotendeels van de tijd) was het geluid ook dik in orde. En dit voor 30 euro. Heb mezelf iig weer uitermate vermaakt, iedereen weer bedankt voor de gezelligheid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:41 
 
Hardtraxx Elite

Was weer leuk dit. Beetje op en neer gelopen tussen de hardstyle en hardstyle classics, prima vermaakt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Alles wel zo´n beetje gezegd. Heel erg vermaakt op de classics met wat uitstapjes. Sfeer niet heel erg aan gestoord, aangezien ik heel de tijd tussen veel bekenden heb gestaan. Vind dat mensen echt niet mogen klagen over dit festival. Oranisatorisch, line up en (grotendeels van de tijd) was het geluid ook dik in orde. En dit voor 30 euro. Heb mezelf iig weer uitermate vermaakt, iedereen weer bedankt voor de gezelligheid :thumbsup:



Volgend weer dezelfde bus heen? Zal dan mijn grapjes inhouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Mijn enkel is dus echt helemaal naar de tering, lijkt net een gehele tweede enkel naast te groeien :lol:

Melf, hoe is het met jou dan?


Hahahaha, ik heb dit wel vaker eigenlijk. Maar bij mij is het zowat gelijk weer weg, nu ook nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer heel gezellig ^^ . Weer eens leuk om buiten te staan.
Leuke setjes gehoord van The Geminizers , The Beholder , Donkey Rollers, B-Front ...
Vond alles wel goed geregeld, Friet ook goedgekeurd net als de pannenkoek met stroop. xd
Als het goed is ben ik hier volgend jaar weer bij.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten