Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raakt dit uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Raakt dit uitverkocht?


Uiteindelijk zullen ze het wel de noemer uitverkocht geven, maar volgens mij kunnen ze hier ook behoorlijk schipperen in de hoeveelheid kaarten die de organisatie wil verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2/3 dagen van tevoren wordt dan gezegd dat het uitverkocht is inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar voor het eerst naar Supersized Kingsday geweest i.p.v. voor de 5e keer op rij naar BTB. Totaal geen spijt gehad.

De paar extra euro's en reistijd zijn het zeker waard. Je krijgt er namelijk een geweldige classic stage voor terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig geen geld voor deze line-up! Eindelijk Delete eens live zien, die loop ik op een vreemde manier elke keer mis :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Delete live? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Eerste keer Delete live? :oh:


Sins afgelopen jaar weer terug in de scene :thumbsup: Afgelopen half jaar boel feestjes gehad maar steeds zonder delete of was niet bij juiste podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeuwig zonde. Maar ben benieuwd wat je ervan vindt. Maar je hebt vast al genoeg geluisterd van 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Eeuwig zonde. Maar ben benieuwd wat je ervan vindt. Maar je hebt vast al genoeg geluisterd van 'm


Jeker weten :thumbup:

In mijn jaren 16-19 veel feestjes gedaan jaren weg geweest geen idee waarom: studie carrière andere vrienden etc.. Ben nu 26 en afgelopen zomer maar weer een naar Decibel gegaan ook om huidige vriendin te overtuigen en het te laten ervaren en zijn beide verkocht. Sins decibel al weer hele rits feestjes gehad.

Zeker leuk om na al die jaren weer alles te herontdekken. Wat ik zeker leuk vind is dat na al die jaren naar mijn gevoel het gat tussen hardstyle en hardcore gedicht is met RR, delete, warface, dstrub "het zogenaamde raw".
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar weer tickets gekocht, vorig jaar erg goed vermaakt. Hoop wel op iets beter weer! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :thumbsup: hopelijk komt de timetable vlug :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Kaartje binnen :thumbsup: hopelijk komt de timetable vlug :innocent:

Komt meestal pas ongeveer een week van tevoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Present :D

Prefix & Density, Phuture Noize, Apexx en B-front :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa gisteren te horen gekregen dat een vriend hierheen gaat. Ik ga dus ook! Ik ben een blij man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel bekenden bij Beat The Bridgje, alleen dit feest spreekt me muzikaal gezien een stuk meer aan. Waarschijnlijk hier aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Veel bekenden bij Beat The Bridgje, alleen dit feest spreekt me muzikaal gezien een stuk meer aan. Waarschijnlijk hier aanwezig dus.


Het is ook een stuk groter en echt meer een festival voor mijn gevoel (meertje, strandje, natoer). Na BTB 2x hier geweest en dit feestje bevalt mij echt wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Veel bekenden bij Beat The Bridgje, alleen dit feest spreekt me muzikaal gezien een stuk meer aan. Waarschijnlijk hier aanwezig dus.


Hier zullen ook veel bekende lopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Veel bekenden bij Beat The Bridgje, alleen dit feest spreekt me muzikaal gezien een stuk meer aan. Waarschijnlijk hier aanwezig dus.


Wat gezellig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar hier maar eens een kijkje nemen.

Vraagje aan de mensen die al eens zijn geweest: is de classic-stage een beetje van formaat? Of is het echt heel erg klein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 3 jaar met de fiets(combi) naar Beat the Bridge geweest met ontiegelijk veel bekenden. Dit jaar op koningsdag hoogstwaarschijnlijk een keer wat anders en dus hierheen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Dit jaar hier maar eens een kijkje nemen.

Vraagje aan de mensen die al eens zijn geweest: is de classic-stage een beetje van formaat? Of is het echt heel erg klein?


Hij is best klein, en vorig jaar was ook niet heel druk (zelfs tijdens Josh&Wesz ofzo niet). Dan merk je toch dat er veel dagjesmensen komen op een evenement op koningsdag die niet veel om deze stages geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Sarabande schreef:
Dit jaar hier maar eens een kijkje nemen.

Vraagje aan de mensen die al eens zijn geweest: is de classic-stage een beetje van formaat? Of is het echt heel erg klein?


Hij is best klein, en vorig jaar was ook niet heel druk (zelfs tijdens Josh&Wesz ofzo niet). Dan merk je toch dat er veel dagjesmensen komen op een evenement op koningsdag die niet veel om deze stages geven.

Thanks! Ja, was ik al een beetje bang voor :( Feestje maak je zelf natuurlijk, maar vind het altijd wel meteen wat gezelliger als een stage niet té klein is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij stond ook wel erg weggestopt zo achter de Raw stage. Daarbij werkte het weer ook niet helemaal mee, alhoewel het bij de Raw wel druk was, en dat er meer dagjesmensen op zo een festival afkomen zal ook zeker meespelen.

Ik verwacht bij Noisecontrollers toch wel voldoende mensen bij die stage aangezien dat een grote artiest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Classics stage was klein inderdaad, maar vond het daar vorig jaar wel een gezellige boel op de momenten dat ik daar was. Genoeg ruimte, maar zeker niet sfeerloos leeg/klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Classics hype is nogsteeds wel aanwezig heb ik het idee dus er zullen zeker wel mensen op af gaan komen (waaronder ikzelf)!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten