Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
De bussen stonden helemaal niet ver?


Nou die van ons wel, en van genoeg anderen ook. Waren wel de bussen die er niet de hele dag bleven staan zegmaar.

Wij hadden ingang Maxima, eerst een heel rondje om het meer zowat gelopen en bij het industrieterrein stonden heel veel touringcarren, ook die van ons.

edit: jij bedoelt denk ik de pendelbussen? Die niet nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:35 
 

Redman schreef:
Lekker vegen in de regen bij de RAW. :thumbsup:


Had je een taakstraf dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas Beholder en Balistic precies gemist, maar eenmaal binnen bij de classics gelijk met een groep HT'ers vooraan gestaan tijdens Dana en Luna. Ouderwets stampen, veel bier en wat oude plaatjes, goede combi.
Daarna even naar Regain gegaan om z'n TBA met die schranz kicks te horen. Dacht wel even gauw bier te kunnen halen, wat overigens 20 minuten duurde. Precies de plaat gemist waar ik voor kwam :P
Toen even wat gaan eten voordat het Delete geweld begon. Wat een geniale set van de beste man. Links voor ging het flink los met een mooi groepje (Bloemkool, Koen, Joey, Norther66 etc). Onder andere Funk VIP, The World Is Yours, Punishment, The End VIP, Warface - Live For This, Environment remix, Main Concern - Time Has Come, Abduction, Who I Really Am en Judgement gehoord. Na deze set had ik even een uur nodig om bij te komen, maar dat was het waard.
De avond afgesloten in de hardstyle tent omdat al m'n matties daar stonden, was nog wel even gezellig. Vooral B-Front had een tof setje met onder andere World Outside, Southstylers - Pwoap, Blackness en z'n nieuwe plaat met Digital Punk.

++++ Delete set
+++ Gezelligheid met alle bekenden
+ Het weer dat me alles meeviel

-- Er zat aldoor een gat onderin m'n glas..
- Regain die z'n TBA plaat draait net als ik er niet bij ben (schuld van de slome bediening :( )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Redman schreef:
Lekker vegen in de regen bij de RAW. :thumbsup:


Had je een taakstraf dan?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje :D
Kwamen binnen tegen het einde van The Z. Ik heb wel een andere definitie van 'in een tent' dan de organisatie, meteen ook het grootste minpuntje in mijn ogen (naast die gruwelijk irritante CO2 kanonnen). De classics had gewoon een kleine overkapping waardoor de voorste 3 rijen droog stonden bij regen, met als gevolg dat het daar veel te druk werd iedere keer als er een paar druppeltjes vielen. Verder was de stage wel prima, vrij vlotte bar en redelijk geluid (als de artiesten niet in het rood draaiden).

Eerste setje was van The Beholder & Balistic. Hadden een aardige chronologische opbouw; ze draaiden o.a. (niet in volgorde) Arise Remix, Euphoria, Bigger, Better, Louder, Losing my Feeling Remix, Bleeding for the harder styles, Hardhouz Generation, Midnight, Blow ya Mind Remix, Motherf*ck Remix, S.E.X., Loving you Remix, Pwoap, Bringing the Funk remix, Overdrive, Cocaine MF Oldschool Remix, en Right Here Remix.

Daarna begon Dana, dat was wel enigszins awkward. Na de eerste 15 minuten waarin ze met moeite 3 tracks wist te draaien, kwam Luna (die erna zou moeten draaien) er maar bij staan om het mixen grotendeels over te nemen. En zo werd het dus praktisch 2,5 uur Luna & Dana i.p.v. beiden solo. Leuke afwisseling tussen early en classics, ook alles door elkaar heen gedraaid wat eigenlijk wel leuk was. Ze draaiden o.a. Techno Prime, Tritolo, Bring that shit back, Second Match, Keep the Rhythm, Zanzarismo, The Punishment, Don't get Back, Bring the Pain, Let the Music play, I will growl, Ethereal Sound Machine, Loudness (HM Remix), Reinvented, Scary Track, Housenation, Subsonic, Pump it Loud, Angel (Cut), Aliens, Crump, Torture, Sexbusters, Drop it remix, Waiting For, Freedom, Transmission, Lullaby, Biological Chemistry en We Control the Sound. Kan zijn dat er hier een paar tussen staan die door iemand anders zijn gedraaid, bij twijfel heb ik ze maar aan Dana & Luna toegewezen, die draaiden immers het langst :P

Toen Davide Sonar, die draaide in het begin zowaar 3 of 4 nummers die niet van hemzelf zijn, alleen weet ik eigenlijk niet meer welke :$ Verder o.a. YRML, Techno Boheme, Disco Hypno, Mindcontroller, My World, Beatz 4 U edit, Reactor, Sarabande, All of Me, We got the Beatz, Spiritual Fire, Easy Song, Direct Line, Believe, To The Ride. Het standaard werk weer dus. Hij vergat nog bijna om Natural te draaien, maar om 19:01 (toen Josh & Wesz al klaarstonden) mixte hij hem toch nog maar even snel in xd

Josh & Wesz had ik totaal geen zin in, dus toen richting de Zany & Friends stage gegaan, waar B-Front (samen met Zany) bezig was. Was een leuk setje, fijne afwisseling tussen nieuw en oud spul :D Meteen toen we aan kwamen lopen Southstylers - Crystal :loving: En verder o.a. Blackness, Inner Creativity, Euphoria, Time, Pounding Senses Edit, The Italian Tribute en Nomansland gehoord.

Daarna nog even blijven staan bij The Pitcher, maar na drie tracks konden we onze lach niet meer houden dus toch maar teruggelopen naar de Classics. Hier waren Josh & Wesz nog steeds bezig, en aangezien het regende stond de 'tent' weer overvol. Toen even een snel uitstapje gemaakt naar de naastgelegen Retro, waar Yves Deruyter aan het draaien was. Had geen idee wat ik hier voor muziek kon verwachten, maar het klonk best nice :D Draaide o.a. Show me Love vs Be (Hardwell Remix) volgens mij.

Om half 9 begon echter AVIO, dus we zijn niet te lang bij de Retro gebleven. Toen AVIO begon was het nog steeds heel druk (want regen), maar langzaam maar zeker liep het steeds verder leeg. Ik vond de non-AVIO tracks in deze set een beetje willekeurig (Get Hit, United Force (Zatox Remix) en The Punishment bijvoorbeeld), maar was wel weer heel fijn, IO ging echt als een gek los bij ieder nummer ook :P Ze draaiden o.a. Bleeding for Decibel Mashup, Roots of Evil, Destination Nowhere, Ginger (Black Edit), Never Enough, TBA, Dikke Bleek (Drank & Drugs Edit), Play the Games, Low Frequenced Bass, Keep it Coming Edit, WTF, More is what they get, Prozaxx, Hands up for the Greatest Magic on Earth mashup en Triangle of Life.

Tenslotte Tatanka. De eerste drie kwartier waren echt geweldig! Floor Massacre, Lost in Dreams Remix, Control the Mind, Gold Medley with Strange, Showtime, Call it Music, Fairyland, Let's Rock, Connection, Dirty Games Remix en Bringing the Funk (origineel). Precies de tracks waar ik jaren geleden mee begonnen ben :D
Daarna volgden echter zo ongeveer alle tracks waar ik een hekel aan heb, met o.a. Wake Up, Gangsta, Afrika, Nothing Else Matters, Kickin' Ass.
Toen dus maar even de rest opgezocht, die bij Miss Djax stond (en ook alleen zij, plus een fotograaf). Ook nu klonk de muziek best tof. Heb alleen geen idee hoe ik er op moet dansen, en ik vind het ook wat eentonig worden op een gegeven moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:58 
 

corneelwr schreef:
Southstylers - Pwoap


Hij opende met Southstylers - Tripp

Bouke schreef:
Time


En dan verdomme tijdens de mid-intro al uitmixen, flikte ze bij de Tijdmachine Dinsdag nacht ook al verdomme. Die plaat is kunst, mag van voor tot einde gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
corneelwr schreef:
Southstylers - Pwoap


Hij opende met Southstylers - Tripp


Hij heeft later ook nog Pwoap gedraaid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Housenation

Grappig dat je dit ook al zo schrijft.... (als je de plaat van Tuneboy bedoelt).

Kwam er zelf een half jaar geleden pas achter dat hij dus eigenlijk Housensation heet :lol: :x
https://www.discogs.com/Tuneboy-Housens ... ase/139062
13 jaar lang de release verkeerd gespeld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Bouke schreef:
Housenation

Grappig dat je dit ook al zo schrijft.... (als je de plaat van Tuneboy bedoelt).

Kwam er zelf een half jaar geleden pas achter dat hij dus eigenlijk Housensation heet :lol: :x
https://www.discogs.com/Tuneboy-Housens ... ase/139062
13 jaar lang de release verkeerd gespeld xd

He, ja, ik heb hier ook een verzamelalbum liggen waar Tuneboy - Housenation (Isaac Remix) op staat. Het is me gewoon fout aangeleerd.. Die remix was het trouwens ook die gedraaid werd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front en e-force :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker op tijd binnen, dus nauwelijks in de rij gestaan. Eerste paar uurtjes waren wel aardig maar niet bijzonder. Dana & Luna was de eerste set die ik echt vet vond. Draaiden lekker afwisselend met ook veel minder bekendere plaatjes. Vervolgens naar Delete wat voor mij de set v/d dag was. Vreesde eigenlijk voor een mindere set van 'm na de promo-mix en aangezien hij midden op de dag moest draaien. Gelukkig hield hij zicht niet in en draaide hij zelfs nog redelijk wat Spoontech. Geluid linksvoor was ook prima in tegenstelling tot het geluid eerder op de middag.

Uiteindelijk afgesloten bij AVIO, wat weer fijn was zoals gewoonlijk. Ook nog even naar E-force op de main geweest. Vond het wel opmerkelijk dat hij aan het begin Fuck this Nation draaide en later toen we naar de auto liepen nog een keer :huh: . Toen we weg wilden rijden, kwamen we echter met de auto vast te zitten in de modder. Met de hulp van wat vriendelijke voorbijgangers de auto hier uiteindelijk nog uit kunnen duwen. Op 't moment dat de auto loskwam, was ik echter na flink aan het duwen wat me een fijne val in de modder opleverde >.<

+++ Delete
++ Setjes van 1.5 uur (merkte goed dat dit veel meer gevarieerde tracklisten opleverde), Dana & Luna, AVIO
+ E-Force, Tatanka, het weer (viel me uiteindelijk reuze mee na alles wat was voorspeld)
- Parkeerplaatsen
-- Geluid op de raw aan het begin v/d dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force draaide inderdaad twee keer Fuck This Nation, dat nummer stond blijkbaar ook onder een andere naam op z'n USB zei hij tegen mij. Hij mixte hem gelijk na de mid al uit de tweede keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnengekomen bij D-Block & S-te-Fan, die een prima mix van oud & nieuw neerzetten. Omdat er een beetje een tamme sfeer hing in de tent besloten verder te kijken. Even een kijkje genomen bij de raw-stage, waar het toch aardig los ging. Prima vermaakt, ook al heb ik vrij weinig meer met raw hardstyle.
Doorgelopen naar Luna & Dana op de classics-stage, maar wat was het daar de hele dag rustig qua mensen zeg..?! Toch weer even prima vermaakt op een aantal fijne klassiekers.
Hierna een tijdje in de hardstyle-tent gestaan, erg fijn setje van Da Tweekaz met een prima bootleg/remix van de Game Of Thrones theme. Setje van Atmozfears daarna kon me niet helemaal pakken, ging ook al aardig snel naar het rauwe toe gedurende zijn set.
Toen kwam Brennan Heart, die opende met Darude - Sandstorm (Sub Sonik remix) en vervolgens Imaginary erop gooide. Logische opbouw was ver te zoeken in zijn set. Daarom teruggelopen naar de classics-stage waar Alphaverb & vooral het enthousiasme van Intractable One het publiek flink opzweepten met tracks als Roots of Evil, Triangle of Life & Ginger (Black edit) :worship:
Na deze set weer terug naar de main hardstyle gegaan waar B-Front een dikke set neerzette. Wat blijft Mysterias het toch altijd lekker doen zeg live.. :drool:
Nog een klein stukje E-Force meegekregen (Boomstick :worship: ) en toen voor de drukte naar huis gegaan.

Prima dagje gehad, maar de sfeer en het losgaan-gehalte was buiten de raw stage niet altijd even geweldig.
En wat een waar-de-loze zooi was het trouwens met die parkeerplaatsen op de heenweg, 1 grote chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze editie was echt stukken beter dan vorig jaar, heel mooi feestje gehad! Mooi dat de raw telkens leger liep als het wat begon te regenen. Ik vind dat persoonlijk wel wat hebben, lekker stampen en gek doen in de regen.

Helaas wel de volgende dag te horen gekregen dat een vriendin gedrogeerd was door 2 gasten met ghb. Al dr spullen kwijt en wakker worden in het ziekenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk feest gehad! Regen maakte het af en toe wel heeeel koud maar zorgde op de raw voor een hele zieke sfeer. E-Force - Boomstick misschien wel 7x gehoord gisteren maar ging geen moment vervelen! Kicks :love:

Geluid in de uptempo was wel echt van amateurniveau, sloeg echt nergens op. Heb nog nooit ergens gestaan waar het geluid zó ruk was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Erg leuk feest gehad! Regen maakte het af en toe wel heeeel koud maar zorgde op de raw voor een hele zieke sfeer. E-Force - Boomstick misschien wel 7x gehoord gisteren maar ging geen moment vervelen! Kicks :love:

Geluid in de uptempo was wel echt van amateurniveau, sloeg echt nergens op. Heb nog nooit ergens gestaan waar het geluid zó ruk was :lol:

Het aantal decibellen was zeker teruggebracht om overeen te komen met het gemiddelde IQ van de bezoekers van die stage? Zo ja, dan blijft er inderdaad heel weinig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 00:51 
 
Hardtraxx Elite

Leuke dag gehad, t begon met een flinke wandeltocht door regen en modder... Nog nooit zolang moeten lopen naar een festivalterrein vanaf de bussen. Maar goed, redelijk vlot binnen, munten gehaald en gelijk maar even geschuild in de Hardcore waar Mad Dog aan het draaien was. Heb niks met hardcore en vond het hier ook al snel te druk. Dus toen het droog was maar snel naar de Raw gegaan met mn vriendin (vrienden wilden hardcore en uptempo), hier draaide Reqiuem en de eerste dansmoves waren een feit. Toen naar de Classics stage waar Dana en Luna lekker afwisselend draaiden en er ook een lekker sfeertje hing. Ondanks dat toch weer terug naar de uptempo en gelijk even wat gegeten en rondgelopen. Toen om 6 uur naar Delete, ook druk maar voldoende ruimte, geluid viel wat tegen. Toen naar J&W, geweldige set, wel voorspelbaar maar heerlijk. Daarna even bij B-Front geweest maar vond het daar ook te druk. Dus maar weer terug naar de Classic waar Tatanka mijn set vd dag draaide.

Vrienden vonden er niks aan en slecht georganisseerd, in dat laatste kon ik me enigzins ook wel vinden. Maar goed, hun liepen dan ook telkens van hardcore naar uptempo waar het telkens ook druk was. Overigens om 2 uur al iemand zwaar spacend gezien, wtf is daar leuk aan... Ook weer lekker veel Raw Defenders gezien, maar daar lach ik me stuk om tegenwoordig. Al met al een geslaagde dag! Het weer viel ook mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 20:49 
 
Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
++ Bier voor 1 muntje


Hoezo ++? 1 munt was 2,70 ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dag geen één keer Hee-Hoooo gehoord trouwens. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Redman schreef:
Hele dag geen één keer Hee-Hoooo gehoord trouwens. :thumbup:

Niemand deed mee....


Mooi toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen wij 2 helaas he. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
corneelwr schreef:
++ Bier voor 1 muntje


Hoezo ++? 1 munt was 2,70 ofzo...

Dat vond ik handig qua betalen. Ik ben altijd zo'n kluns die gewoon z'n hele strip aan de barvrouw/man geeft en hun mooi laat breken :P Ik heb verder niet gelet op de prijs van de muntjes btw. Ga naar een feest voor de gezelligheid en dan hoeft geld niet zoveel uit te maken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
CyrilHS schreef:
corneelwr schreef:
++ Bier voor 1 muntje


Hoezo ++? 1 munt was 2,70 ofzo...

Dat vond ik handig qua betalen. Ik ben altijd zo'n kluns die gewoon z'n hele strip aan de barvrouw/man geeft en hun mooi laat breken :P Ik heb verder niet gelet op de prijs van de muntjes btw. Ga naar een feest voor de gezelligheid en dan hoeft geld niet zoveel uit te maken imo.

bier is altijd 1 munt :lol: Kan me niet herinneren dat ik de afgelopen 4 jaar buiten feesten in Belgie om géén 1 munt heb betaald voor een biertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geef altijd als tip aan vrienden enzo om van te voren je strips klein te maken in telkens 1 munt. Kan je je ook niet laten foppen ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten