Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon bij de muntjes op Supersized niet eens zien wat nou precies 1 muntje was. Dat heb ik vrij vaak. Dat is meer het probleem denk ik.
Inb4 bril grappen, ik draag er al 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

In meer dan 100 feesten nog nooit een bier prijs meegemaakt waarbij het minimum 1,5 munt(bij een munt prijs van tenminste 2,40) is.. Als dat moment komt dan boycot ik dat feest ook direct.

Dus waar die ++ voor is is me een raadsel maar als hier 2,70 per munt werd gevraagd is het eerder - -.

Laat ze lekker allemaal een voorbeeld nemen aan Absolutely Fresh met de prijs van 2,50 in plaats van die bullshit verhoging wat zogenaamd met inflatie te maken zou hebben.
Rekent ook allemaal een stuk makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 20:13 
 

Wat ook spannend is, anderhalve munt geven en dan zeggen: "doe maar anderhalve bier" en dan afwachten wat je krijgt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
In meer dan 100 feesten nog nooit een bier prijs meegemaakt waarbij het minimum 1,5 munt(bij een munt prijs van tenminste 2,40) is.. Als dat moment komt dan boycot ik dat feest ook direct.

Dus waar die ++ voor is is me een raadsel maar als hier 2,70 per munt werd gevraagd is het eerder - -.

Laat ze lekker allemaal een voorbeeld nemen aan Absolutely Fresh met de prijs van 2,50 in plaats van die bullshit verhoging wat zogenaamd met inflatie te maken zou hebben.
Rekent ook allemaal een stuk makkelijker.

Het is morgen pas dinsdag :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik kon bij de muntjes op Supersized niet eens zien wat nou precies 1 muntje was. Dat heb ik vrij vaak. Dat is meer het probleem denk ik.
Inb4 bril grappen, ik draag er al 1 :P



Dit vond ik ook echt ontzettend kut. Vraag maar aan Randy hoe ik heb zitten sukkelen met de muntjes :lol:

achter de kassa waren ze ook nog niet helemaal wakker. mij gaven ze eerst 10 euro te weinig terug. Vervolgens geven ze een maat van me 2x de 20 muntjes die hij had gekocht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Dit vond ik ook echt ontzettend kut. Vraag maar aan Randy hoe ik heb zitten sukkelen met de muntjes


Jij wist niet eens het verschil tussen 1,5 en 2,5 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
corneelwr schreef:
Ik kon bij de muntjes op Supersized niet eens zien wat nou precies 1 muntje was. Dat heb ik vrij vaak. Dat is meer het probleem denk ik.
Inb4 bril grappen, ik draag er al 1 :P



Dit vond ik ook echt ontzettend kut. Vraag maar aan Randy hoe ik heb zitten sukkelen met de muntjes :lol:

Gelukkig, iemand die het met me eens is :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten