Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Twijfels twijfels, ga het liefst gewoon de hele dag bier drinken en kut roepen in Amsterdam o.i.d., maar de groep is een beetje verdeeld dus dit is ook wel een optie. Hoe hebben jullie dit feest voorgaande jaren ervaren? Krijg je dat koningsdag gevoel nog een beetje mee of is het meer een festival als elk ander? En hoe zit het met de locatie, het geluid etc.


Voor mij voelde het wel echt als een koningsdag festival. Zoals hierboven gezegd zijn de meeste wel in het oranje of iets dergelijks gekleed. Maar er hangt ook zo'n gezellige sfeer waarbij veel mensen lekker aan de zuip gaan, waaronder ik :yay:

Locatie vond ik prima en geluid was volgens mij ook gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Koningsdag gevoel is hier voor mij ook wel goed aanwezig. Hangt over het algemeen een hele gezellige sfeer en heb het idee dat er hier over het algemeen ook iets minder mensen van de kaart zijn dan op andere festivals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt eerste 1e keer voor mij. Super veel zin in! Hele vette line-up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Het Koningsdag gevoel is hier voor mij ook wel goed aanwezig. Hangt over het algemeen een hele gezellige sfeer en heb het idee dat er hier over het algemeen ook iets minder mensen van de kaart zijn dan op andere festivals :P


Gaan we eens mooi veranderen dat imago :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Twijfels twijfels, ga het liefst gewoon de hele dag bier drinken en kut roepen in Amsterdam o.i.d., maar de groep is een beetje verdeeld dus dit is ook wel een optie. Hoe hebben jullie dit feest voorgaande jaren ervaren? Krijg je dat koningsdag gevoel nog een beetje mee of is het meer een festival als elk ander? En hoe zit het met de locatie, het geluid etc.

2x geweest en vond het sfeertje hier echt goud. Bierdrink gehalte is lekker hoog bij de meesten (niet zoveel wappies als normaal lijkt wel) en vind de locatie ook wel prima. Classic stage in een tent wat ik wel handig vind (schuilen voor het kut weer), en een tap met Desperados daar buiten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het derde jaar op een rij naar Supersized ^^
Goede sfeer, bier zuipen en kut roepen plus een hele dikke line up.

Zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket te koop.. 20eu
Heb er 2 gewonnen, dus verkoop de eerder aangeschafte

Pbtje graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

^ gereserveerd voor remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even vraagje, wij gaan met de auto, weet iemand waar je gratis kunt parkeren in de buurt of op een fatsoenlijke plek kan parkeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Goldenstyle schreef:
Even vraagje, wij gaan met de auto, weet iemand waar je gratis kunt parkeren in de buurt of op een fatsoenlijke plek kan parkeren?


Als je het niet erg vind om even een stukje te lopen (klein halfuurtje) kan je hem bij de plaatselijke Decathlon of Hornbach neerzetten, die hebben allebei flink wat parkeerplekken. Weet alleen niet of het de bedoeling is dat je daar de auto de hele dag laat staan. Ga zelf lekker met de fiets want komt uit Best :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Goldenstyle schreef:
Even vraagje, wij gaan met de auto, weet iemand waar je gratis kunt parkeren in de buurt of op een fatsoenlijke plek kan parkeren?


Als je het niet erg vind om even een stukje te lopen (klein halfuurtje) kan je hem bij de plaatselijke Decathlon of Hornbach neerzetten, die hebben allebei flink wat parkeerplekken. Weet alleen niet of het de bedoeling is dat je daar de auto de hele dag laat staan. Ga zelf lekker met de fiets want komt uit Best :thumbsup:


Oke, thanks. We moeten vanuit Zeeland rijden dus ja.. We zullen wel even zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de derde keer aanwezig. Lekker dagje main pakken met een uitstapje naar raw denk ik. Ligt er n beetje aan of je niet t hele terrein weer over moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket teveel gekocht, PM bij interesse ;)
Enige nadeel is dat ik ze via Eventtravel krijg en dus pas twee dagen voor het event het ticket binnen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met 3 man, maat uit engeland komt ook mee om t te ervaren :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Normaal werkdagje op de planning staan, dus een beetje later hier helaas. Nog een reden dat ik baal dat ik aan de verkeerde kant van de grens ben geboren. -.- Tja, Belg zijn is ook nog wel geinig af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 07:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speciaal verlof genomen voor deze en ook voor de eerste keer aanwezig.
Woon maar één kilometer over de grens, dus ik voel me praktisch Nederlander... voornamelijk in het weekend.

Prima line-up met Crypsis, Thera, Chris One, The Purge vs. Mind Dimension, Tommyknocker, Toneshifterz,...
Alleen de combinatie Delete vs. Rebelion :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 12:25 
 
Hardtraxx Elite

Bus + Tickets geregeld, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:

GPF live :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:22 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Indy schreef:
Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:

GPF live :bomb:

Ga jij de bus nou maar betalen anders kun je helemaal niet mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanbetaler! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
Indy schreef:
Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:

GPF live :bomb:

Ga jij de bus nou maar betalen anders kun je helemaal niet mee :cry:


Hee Colin wat een leuke avatar xx Ramonnetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 17:03 
 
Hardtraxxer

Hey Ramonnetje, thanks! Maar dit is Steve hoor. Volgens mij heeft Colin geen account op HT :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
Indy schreef:
Stiekem is de line-up wel heel vet zeg! Op elke stage genoeg namen om me te vermaken iig. Zin in! :yay:

GPF live :bomb:

Ga jij de bus nou maar betalen anders kun je helemaal niet mee :cry:

Rente trekken, he.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten